וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: שני משחקים בסוף השבוע

8.1.2014 / 10:30

הפיונירס מתל אביב יעלו לבירה למפגש מול ירושלים ליונס בשחזור הגמר השני של הליגה (ה', 20:30, קראפט). ההאמרס המושלמים מארחים את האנדרדוגס (ו', 10:00, רמת השרון)

סוף השבוע מגיע ואיתו, כרגיל, ליגת הפוטבול הישראלית. שני משחקים ייערכו במחזור הקרוב, כאשר ביום חמישי ירושלים ליונס תארח את תל אביב פיונירס ולמחרת, רמת השרון האמרס תמתין לחיפה אנדרדוגס.

ירושלים ליונס. שגיא דיין, מערכת וואלה! NEWS
הליונס מחכים לפיונירס/מערכת וואלה! NEWS, שגיא דיין

ירושלים ליונס (1:2) - תל אביב פיונירס (1:1), חמישי, 20:30, אצטדיון קראפט

שתיים מהקבוצות הוותיקות בליגה ייפגשו לשחזור הגמר השני בתולדות ה-IFL וינסו להראות שעדיין יש להן את מה שצריך. גם הליונס וגם הפיונירס סבלו מהופעות לא מרשימות מול הקבוצות החזקות בליגה, כאשר ירושלים הובסה נגד הרבלס ואילו תל אביב הפסידה להאמרס וזו ההזדמנות לתקן. המאצ' אפ המעניין במשחק יהיה בין ההגנה החזקה של האורחים מהמרכז להתקפה האיכותית של המארחים מהבירה. מנגד, התקפת תל אביב והגנת ירושלים מתקשות הרבה יותר כך שגם המפגש הזה עשוי להכריע.

רמת השרון האמרס (0:2) - חיפה אנדרדוגס (1:2), שישי, 10:00, רמת השרון

ההאמרס ממשיכים לדרוס, אבל איבדו את הטייט אנד המצוין שלהם ניק זיכרב, שקיבל מילגה מאוניברסיטת צ'רלסטון וישחק בדיוויז'ן 2 של ה-NCAA. האנדרדוגס נהנו ממשחק הגנתי מצוין וניצחו את ירושלים קינגס בשבוע שעבר, אבל ההתקפה שלהם תצטרך להעלות את הרמה כדי להתמודד מול היכולת ההתקפית של המארחים, אותם מוביל ג'ונתן קוראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully