וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אסור לבכות על איבוד נקודות בסוף העונה"

7.1.2014 / 16:09

שלומי דורה החמיא לשחקניו על היכולת אך דרש מהם יותר ריכוז. עומרי קנדה זכה למחמאות על היכולת בתקופה האחרונה

אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה החמיא היום (שלישי) לשחקניו באסיפה הקבוצתית, אך גם אמר להם שמשחקים כמו אלה מול בית"ר צריכים להסתיים בניצחון, אחרת הקבוצה עוד תבכה על איבוד הנקודות בתום הסיבוב. "אין לי טענות אליכם", אמר המאמן, "אבל משחק כזה צריך לנצח ואסור לנו לבכות בסוף העונה על איבוד נקודות כאלה".

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
אין לו טענות לשחקנים. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

בחיפה החמיאו לשחקנים ובמיוחד לעומרי קנדה וז'רקו קוראץ'. בקבוצה אמרו שקנדה שעליו דובר כל כך על דברים מחוץ למגרש מוכיח שלמרות כל הדיבורים הוא מצליח להתמקד ולהיות מקצוען באימונים, ובמחזורים האחרונים הוא נמצא בשיא כושרו. "עומרי כבר ירד לספסל והיה נראה שהוא בדרך לעונה מאכזבת, אבל הוא ידע לאסוף את עצמו והוא מוכיח שאם רק ייתנו לו את הבטחון הוא יחזיר על המגרש", אמר גורם במועדון.

לגבי קוראץ', הרי שבקבוצה מרוצים מאוד מהתפוקה של המונטנגרי ומודעים לכך שקבוצות מחוץ לישראל לוטשות עיניים לכיוונו, כאשר אחת מהם היא גנק הבלגית שעוקבת אחר השחקן באדיקות בשבועות האחרונים.

"אני יודע שיש התעניינות אחרי קוראץ'", אמר הבעלים יואב כץ לוואלה! ספורט, "אבל אנחנו מתכוונים לממש את האופציה עליו ואני מאמין שהוא יישאר איתנו גם בעונה הבאה. בכלל, אני מרוצה מאוד מהסגל ומאמין שרוב השחקנים יישארו לעוד עונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully