וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מצפה לתשובה סופית בנוגע לג'ונתן וילה

7.1.2014 / 8:36

סלטה תשיב לגבי הסכום אותו תצטרך בית"ר לשלם. מגרלשווילי מתקרב, חיפה דורשת דמי השאלה על אזולאי. דג'אני הוצע

one

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים קדחתניים להתחזק כבר השבוע בשחקני רכש. ג'ונתן וילה, הבלם-קשר הספרדי של סלטה ויגו, שהיה אתמול (שני) על ספסל הקבוצה בהפסד לריאל מדריד, עשוי להצטרף לקבוצה בקרוב אך הדברים תלויים בסכום בו סלטה ויגו תהיה מוכנה להשתתף בעלות שכרו. בבית"ר חזרו ואמרו כי ישקיעו בשחקן כ-80 אלף יורו עד לתום העונה הנוכחית. בנוגע לחלוץ סלטה דויד רודריגס, בבית"ר חוזרים ואומרים כי השחקן יקר ואם יהיו התפתחויות הם יקרו לקראת סוף מועד ההעברות אז אולי ניתן יהיה להביאו במחיר זול יותר.

ג'ונתן וילה שחקן סלטה ויגו (משמאל) בעימות עם ליאונל מסי. David Ramos, GettyImages
בית"ר מוכנה להשקיע בו 80 אלף יורו. וילה עם מסי/GettyImages, David Ramos

אתמול העלו בבית"ר הילוך בנוגע לחיים מגרלשווילי ונערכו מספר שיחות עם נציגי השחקן. בבית"ר מאמינים כי בימים הקרובים יצליחו להגיע להבנות עם השחקן והוא יצטרף למועדון. לנדרי מולמו עדיין לא קיבל הודעה לחפש קבוצה וגם סוכנו ג'וזף שפיגל לא שמע על זה אך שניהם יודעים כי זהו הרצון של בית"ר והיא צפויה להודיע לשחקן רק לאחר שתמצא תחליף לעמדה. במידה וזה לא יהיה מגרלשווילי, שמואל שיימן הוא כרגע האופציה המועדפת מבין הישראלים.

בבית"ר ממתינים לחתימה של משה לוגסי עם מכבי תל אביב על חוזה לשנתיים. לאחר מכן תתן מכבי תל אביב לשחקן אישרו להשאלה עד לתום העונה. לוגסי הבהיר לבית"ר כי הוא רוצה לשחק אצלה ונראה כי הדברים ייסגרו ב-48 שעות הקרובות. בבית"ר ידרשו אופציה ראשונה על לוגסי בתום העונה, במידה ולא יחזור למכבי תל אביב. במכבי סירבו להשאיל את השחקן לעונה וחצי כפי שבית"ר ביקשה. בני יהודה עדיין לוחצת על השחקן לחתום אצלה. אם עסקת לוגסי לא תצא אל הפועל, בבית"ר ישקלו לפנות לקובי דג'אני שהוצע לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אופטימיות בבית וגן. מגרלשווילי/ברני ארדוב

בנוגע לשלומי אזולאי, בבית"ר מקווים מצד אחד שמכבי חיפה תשחרר אותו עוד השבוע אך מנגד יודעים שכל עוד חיפה לא צירפה את עומר דמארי או חלוץ זר היא לא תמהר לשחרר אותו. בעקבות הביקוש לאזולאי, חיפה דורשת בשלב זה גם דמי השאלה של 40 אלף דולר ונראה כי הקבוצה שתהיה מוכנה לשלם את הדמי השאלה ואת שכרו של השחקן תזכה בו.

בית"ר תחזור היום להתאמן לקראת קרב התחתית ביום שבת נגד הפועל רעננה בטדי. בבית"ר יודעים כי מדובר במשחק קשה ואומרים: "הם היו יותר טובים מאיתנו בסיבוב הקודם ועשו צרות לכל הגדולות. יש להם התקפה קטלנית שמנצלת טעויות".

בתוך כך, משרד התמ"ת פסל את החלק העליון של היציע המזרחי באיצטדיון טדי בשל ליקויים, ולכן הוא לא ייפתח לקהל במשחק מול רעננה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully