וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ארתוראס רימקביצ'יוס ינחת למבחנים

6.1.2014 / 16:40

החלוץ הליטאי בן ה-30, שסיכם אשתקד בבני יהודה ולא הוחתם בגלל פציעה, יגיע בימים הקרובים וינסה להרשים את יובל נעים

one

החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס יגיע בימים הקרובים למבחנים בהפועל עכו, כך הודיעה הערב (שני) הקבוצה. מדובר בחלוץ בן 30 שהופיע מוקדם יותר העונה בקבוצת DPMM מהליגה בסינגפור. זהו ביקורו השני של החלוץ בישראל לאחר שבינואר השנה נבחן בבני יהודה, סיכם את תנאיו, אך אז גילו הזהובים שהשחקן סובל מפציעה ו-ויתרו על שירותיו. רימקביצ'יוס חזר בסופו של דבר בשיאולאי ממדינתו וכבש שישה שערים לפני שעבר לסינגפור. ברזומה של השחקן גם שבע הופעות ושלושה שערים במדי נבחרת ליטא.

שחקן בני יהודה, ארתוראס רימקביצ'יוס. מגד גוזני
עוד סיבוב בישראל. רימקביצ'יוס/מגד גוזני

כידוע, הקבוצה של יובל נעים משוועת לחיזוק בחלק ההתקפי ובימים האחרונים עלו שמם של מספר חלוצים. השם החם ביותר הוא של חלוץ הפועל פתח תקוה, ליאור אסולין, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אסולין כבר הביע את רצונו להגיע לעכו והוא צפוי להודיע על כך לראשי קבוצתו. כעת ממתינים בעכו לראות אם הוא יצליח להשתחרר מחוזהו שכן לדבריו הקבוצה חייבת לו כספים. בעכו אופטימיים מאוד לגבי הגעתו, ואמרו: "אם זה היה תלוי בו, הוא היה משחק כבר אתמול אצלנו".

גם שמו של ג'קו ערפאת, החלוץ ששיחק בקבוצה לפני שלוש שנים ובעונה האחרונה היה בסכנין, הוזכר ונראה כי קיים סיכוי שהוא יגיע אף הוא למבחנים וינסה להרשים.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully