וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאים אולימפיים יזכו לקורס מאמנים ייחודי

6.1.2014 / 11:14

ועדת הספורט בראשותה של יעל ארד יזמה קורס חדש שיפתח בשנה הנוכחית ומטרתו היא לדאוג לעתידם של הספורטאים

ספורטאים שייצגו את ישראל בעבר במשחקים האולימפיים, וגם כאלה שנמצאים בסגל האולימפי הנוכחי למשחקי ריו 2016, יזכו בקורס מאמנים ייחודי להם מתוך מבט לעתידם המקצועי. מדובר ביוזמה של ועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל בראשותה של חברת ההנהלה יעל ארד. הוועדה הכוללת את דיוויד בלאט, המתעמלת האולימפית רחלי ויגדורצ'יק, ויקו חדד ואיתן פרידלנדר. בין שאר פעילויותיה הציבה לעצמה הוועדה למטרה לדאוג לרווחת הספורטאים האולימפיים, להכין אותם ליום שלאחר הפרישה ולעגן את הזכויות הסוציאליות שלהם במהלך הקריירה הספורטיבית.

היוזמה לקיום קורס המאמנים האולימפי זכתה להיענות מלאה של האגף להכשרת מאמנים במנהל הספורט בראשותו של שלמה סביה ודרך הפעילות בקורס גובשה בהתייעצות עם בית הספר למאמנים במכון וינגייט. את הלימודים העיוניים ילמדו הספורטאים במשותף ללא חלוקה ענפית כאשר הקורס יביא לידי ביטוי את היכולת המעשית יוצאת הדופן של ספורטאי ההישג, לצד מגבלות הזמן של הספורטאים העכשוויים הפעילים.

על היוזמה אומרת יעל ארד: "אנו רואים חשיבות גדולה במאמץ להשאיר את הספורטאים הבכירים של ישראל במערכת הספורט ההישגי ולאפשר להם לרכוש את ההכשרה כבר בתקופת הקריירה הפעילה שלהם, על מנת לקצר את תקופת אי הוודאות בשלב הפרישה מספורט תחרותי. אני בטוחה שתהיה לזה תרומה כפולה לספורט הישראלי הן במישור של הספורטאי והן במישור של המערכת כולה".

מטרות הקורס העיקריות הן לאפשר לספורטאים המצטיינים לעבור הכשרה של מאמנים ובכך להכין אותם ליום שאחרי סיום הקריירה האולימפית ולאפשר להם להשתלב באימון בספורט ההישגי עם פרישתם. הקורס הראשון יפתח במהלך 2014 , משך הלימודים יהיה שנתיים והמערכת הניהולית תתחשב בספורטאים השוהים במחנות אימונים ובתחרויות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully