וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחונות לליונס, לאנדרדוגס ולהאמרס

5.1.2014 / 21:30

האריות מירושלים הביסו 20:72 את רחובות, חיפה גברה במשחק הגנתי 16:19 על הקינגס, רמת השרון ניצחה 24:56 את פתח תקוה

אחרי כמה ימים סוערים מחוץ למגרש, חזרה בסוף השבוע ליגת הפוטבול הישראלית לפעילות עם שלושה משחקים. בירושלים, הליונס לא התקשו להביס את רחובות 20:72. חיפה ניצחה בתום משחק הגנתי קשוח את נציגת הבירה השנייה, הקינגס, 16:19. בשבת, ההאמרס מרמת השרון עברו את פתח תקוה עם 24:56, למרות כמה שיאים מצד גארט מור, הקוורטרבק של הטרופרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הליונס הסתדרו בלי הקוורטרבק הפותח שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירושלים ליונס (1:2) - רחובות סילברבקס (4:0) 20:72

במשחק שהוציא לדרך את המחזור ביום חמישי, האריות לא נבהלו מהעובדה שהם שיחקו בלי הקוורטרבק הפותח שלהם חיים שיף והצליחו להביס את רחובות, שעדיין משוועת לניצחון ראשון של המועדון. אפי משען וטירן קורן רצו יחד ל-96 יארדים וחמישה טאצ'דאונים עבור הליונס, שעלו למאזן חיובי.

חיפה אנדרדוגס (1:2) - ירושלים קינגס (2:1) 16:19

משחק הגנתי ביותר בקרית ים הסתיים בניצחון הקבוצה המקומית. חלק מהניקוד הנמוך נבע גם ממשחק התקפה לא מספיק טוב של שתי הקבוצות, אבל הניצחון הזה עשוי להשתלם מאוד לחיפה בעתיד, כיוון ששתי הקבוצות יכולות להתמודד זו מול זו על המקום בפלייאוף בשלבי ההכרעה של העונה.

פתח תקוה טרופרס (2:1) - רמת השרון האמרס (0:2) 56:24

ההאמרס לא התרגשו משיאי הליגה שקבע קוורטרבק פתח תקוה גארט מור, שסיים את המשחק עם 51 ניסיונות מסירה ו-306 יארדים באוויר. גם התופס של הטרופרס, בר רודיך, קבע שיא עם 190 יארד, אבל מול כל זה יונתן קוראן (טאצ'דאון במסירה ושלושה נוספים בריצה) ואבי רוזנבלום (85 יארד ושני טאצ'דאונים בתפיסה) הובילו את ההאמרס לניצחון גדול שמשאיר אותם ללא הפסד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully