וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן דייגו ניצחה בסינסינטי, סן פרנסיסקו בגרין ביי

הצ'ארג'רס חטפו את דלטון פעמיים, ניצלו השמטת מפתח של ברנארד, ניצחו 10:27 וייצאו למפגש שלישי העונה עם דנבר. הניינרס ניצחו בלמבו פילד הקפוא 20:23 משער שדה עם הבאזר

פוטבול הוא משחק של אינצ'ים, זו אקסיומה ידועה, ומהלך אחד יכול לשנות משחק שלם. כך היה גם בליל ראשון בסינסינטי הקרה, שם ניצחה סן דייגו את הבנגאלס 10:27, בזכות מספר מהלכי מפתח שהעבירו לרשותה את הכדור וסייעו לה להעפיל לשלב השני בפלייאוף. הצ'ארג'רס ייצאו לדנבר, שם ניצחו כבר העונה, כדי להתעמת עם פייטון מאנינג והברונקוס, בעוד אינדיאנפוליס תטוס מזרחה לפוקסבורו למשחק עם טום בריידי וניו אינגלנד.

במשחק השני של הלילה סידרה לעצמה סן פרנסיסקו דייט בשארלוט עם קרוליינה. הניינרס הגיעו ללמבו פילד, שם הטמפרטורה הייתה הרבה מאוד מעלות מתחת לאפס לאורך המשחק כולו. הם לא נבהלו מזה, וגם לא מארון רוג'רס וניצחו בפעם הרביעית ברציפות את גרין ביי המארחת, 20:23, כאשר פיל דוסון כובש את שער הניצחון בשנייה האחרונה של המשחק.

משחקי שלב חצי הגמר:

סיאטל - ניו אורלינס
קרוליינה - סן פרנסיסקו
דנבר - סן דייגו
ניו אינגלנד - אינדיאנפוליס

דני וודהד שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Rob Carr, GettyImages
דני וודהד חוגג עם הצ'ארג'רס באנדזון/GettyImages, Rob Carr

סינסינטי - סן דייגו 27:10

רגע המפתח של המשחק בסינסינטי נרשם שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, כשאנדי דלטון מסר לג'ובאני ברנארד למהלך שנראה כמו טאצ'דאון או לפחות הכנה אליו. ברנארד התקדם לעבר האנדזון, אבל ארבעה יארדים ממנו הצליח דונלד באטלר להוציא מידיו את הכדור ולהעבירו לצ'ארג'רס. סינסינטי אמנם השתלטה על הכדור לאחר מכן ורשמה שער שדה שהוריד אותה להפסקה ביתרון 7:10 (טאצ'דאון ראשון של דני וודהד מהצ'ארג'רס, טאצ'דאון משווה של דלטון לג'רמיין גרשאם), אבל הבולטס הצהירו "אנחנו כאן".

סן דייגו, שעלתה לפלייאוף בצורה מגושמת, כבר נראתה כמו קבוצת ינואר אמיתית במחצית השנייה. פיליפ ריברס מצא את לדריוס גרין לטאצ'דאון בפתיחת המחצית השנייה וניק נובאק הוסיף שני שערי שדה שהעלו ל-10:20. בתווך, דלטון והבנגאלס המשיכו לעשות הכול נכון, עד שכמובן טעו. הקוורטרבק חילק שני כדורים לידיים לבנות, וסיפק תשובה מדוע הבנגאלס לא ניצחו משחק פלייאוף כבר 23 שנה. רוני בראון שעלה מן האוב נעץ את המסמר האחרון בריצה של 58 יארד - 10:27 ו-0:20 נפלא במחצית השנייה. ריברס יגיע לעוד מפגש במייל היי עם דנבר, הבנגאלס יפגשו בבית את תנורי החימום.

מספרים: ריברס סיים משחק מינימליסטי עם 12 מ-16 ל-128 יארד וטאצ'דאון, כשהוא נותן לבראון (77 יארד על הקרקע וטאצ'דאון), וודהד (54 יארד) וריאן מתיוס (52) לעשות את העבודה. דלטון מסר ל-319 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. מרווין ג'ונס עם 118 יארד ואיי ג'יי גרין עם 34 יארד בשלוש תפיסות בלבד.

מעודדות סינסינטי בנגאלס. Andy Lions, GettyImages
גם להן היה קר. המעודדות של סינסינטי/GettyImages, Andy Lions

גרין ביי - סן פרנסיסקו 23:20

המשחק בלמבו פילד, כמו שאמרו התחזיות, נע בין הרבה מעלות מתחת לאפס להמון מעלות מתחת לאפס. לכן, באופן לא מפתיע, פוטבול גדול לא קיבלנו, אבל דרמה, אוהו איזו דרמה.

ברבע הראשון רק האורחים שמו נקודות על הלוח, משני שערי שדה. ארון רוג'רס נדרש ל-24 דקות של משחק ואיבוד אווירי של קולין קפרניק עד שמצא את ג'ורדי נלסון באנדזון כדי להעלות את הפאקרס ליתרון, אבל התשובה של קפרניק הייתה מהממת ועם ריצת 42 יארד הוא סידר לפרנק גור גיחה קלה לטאצ'דאון. בשניות הסיום של המחצית, שער שדה של מייסון קרוסבי צימק ל-10:13 לטובת הניינרס.

מייקל קראבטרי שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Mike Roemer, AP
חלק מכריע בניצחון. קראבטרי/AP, Mike Roemer

הרבע השלישי היה חלש ואף נקודה לא נרשמה בו, אבל לקראת סיומו, אדי לייסי לקח אחריות ועם מספר פעולות גדולות הניעה את גרין ביי קדימה. רוג'רס המשיך משם ובדאון רביעי, עם כל ההגנה עליו, ברח איכשהו ומצא את רנדל קוב ל-26 יארד ומשם, ג'ון קון קינח בטאצ'דאון. אלא שקפרניק נזקק לדקה וחצי על מנת לעבור את המגרש והוא התחבר עם ורנון דייויס לטאצ'דאון של 28 יארד. גרין ביי יצאה לדרייב משלה ונאלצה להסתפק בשער שדה קל, שקבע 20:20, 5:09 לסיום. הכדור עבר לאורחים והם עשו בדיוק מה שצריך, דרייב ארוך. הניינרס נגסו בכל הזמן מהשעון, קפרניק המיר דאון שלישי במצב קריטי ולבסוף, דוסון השחיל את הפיגסקין מ-33 יארד על הבאזר, כדי להכריע את המשחק הזה.

מספרים: 227 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לקפרניק, שהוביל את הקבוצה גם על הקרקע עם 98 יארד. מייקל קראבטרי היה ענק עם שמונה תפיסות ל-125 יארד. רוג'רס הסתפק ב-177 יארד וטאצ'דאון, 81 על הקרקע ללייסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully