וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אסולין הסכים להגיע, קומאזץ וערפאת מועמדים

חלוץ הפועל פ"ת התבקש להסדיר את ענייניו מול קבוצתו ולהשיג שחרור. החלוצים הסרבי והטוגולזי עשויים להגיע להתרשמות

one

הנסיעה הארוכה מבאר שבע לעכו אתמול (שבת) הייתה מאושרת מאוד מבחינת הצוות המקצועי והשחקנים שהצליחו לעצור את הסחף והשיגו 1:1 דרמטי מול הפועל באר שבע, בזכות אותו שער של מירקו אורמוש עמוק בתוך תוספת הזמן. עכו שנמנעה מהפסד שלישי רצוף כבשה לראשונה אחרי ארבעה משחקים והיא ניצבת כעת במקום ה-11 אחרי סדרה של שלושה משחקים קשים מול מכבי תל אביב, סכנין ובאר שבע.

"אנחנו יודעים טוב מאוד שבאר שבע זו הייתה משוכה קשה ושמחים מזה שחילצנו נקודה במגרש לא פשוט", אמר גורם בעכו. "עם עוד קצת תעוזה וכמובן שחקן גולר זה אפילו היה נגמר אחרת, אבל העיקר שהצלחנו להבקיע ולצאת עם נקודה. אחרת המצב שלנו היה בכי רע והיינו מגיעים שפופים למשחק נגד מכבי פתח תקוה". מי שייעדר במשחק הבא הוא יובל שבתאי כאשר ברניסלב יובאנוביץ' שהחלים מפציעה וחזר להתאמן צפוי לשוב להרכב.

אנשי הפועל עכו חוגגים עם המאמן יובל נעים. יוסי ציפקיס
"העיקר שהצלחנו להבקיע ולצאת עם נקודה, אחרת המצב שלנו היה בכי רע"/יוסי ציפקיס

בעכו לא קופאים על השמרים וממשיכים לבדוק אפשרויות חיזוק כאשר השם החם ביותר הוא של חלוץ הפועל פתח תקוה, ליאור אסולין, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אסולין כבר הביע את רצונו להגיע לעכו והוא צפוי להודיע על כך לראשי קבוצתו. כעת ממתינים בעכו לראות אם הוא יצליח להשתחרר מחוזהו שכן לדבריו הקבוצה חייבת לו כספים. בעכו אופטימיים מאוד לגבי הגעתו, ואמרו: "אם זה היה תלוי בו, הוא היה משחק כבר אתמול אצלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
בעכו ממתינים לראות אם הוא יצליח להשתחרר מחוזהו. אסולין/ניב אהרונסון

המאמן יובל נעים ממשיך לבדוק אופציות נוספות לחיזוק כאשר שמו של ניקולה קומאזץ הסרבי עלה בימים האחרונים. קומאזץ מועמד להצטרף גם למכבי פתח תקוה, ובכל מקרה בעכו יבקשו לבחון את השחקן לפני הצטרפותו. קומאזץ הוא חלוץ סרבי שמשחק בסראייבו שבשורותיה הוא הבקיע עשרה שערים ב-16 משחקים.

גם שמו של ג'קו ערפאת, החלוץ ששיחק בקבוצה לפני שלוש שנים ובעונה האחרונה היה בסכנין, הוזכר ונראה כי קיים סיכוי שהוא יגיע אף הוא למבחנים וינסה להרשים. גישושים נעשו בימים האחרונים גם מול ניקולאס פלצ'וק, אבל בצוות המקצועי פסימיים לגבי האפשרות ששחקן הפועל באר שבע שכבר שיחק בעכו יצטרף.

נעים: "עכו תהיה בליגה עוד הרבה שנים"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully