וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלצ'וק קיבל אישור לעזוב, שלושה ישוחררו בינואר

5.1.2014 / 7:45

אכזבה בבאר שבע מהתיקו מול עכו. דג'אני מתנדנד, פלט יישאר. לוי רוצה עוד קשר ואת ריף פרץ. גבאי: "הבעיה בבית? מקריות"

one

בתחילת העונה שעברה נכנסה הפועל באר שבע למשא ומתן עם מירקו אורמוש. במועדון לחצו שיגיע, אורמוש הסכים לנחות להתרשמות, אבל רגע לפני שנחת בישראל פערים כספיים מנעו את הגעתו. אתמול (שבת) הקשר שנחת העונה בהפועל עכו קלקל לאלישע לוי את התכניות ואולי לליגה כולה את המתח בנוגע למירוץ האליפות כשאיזן ל-1:1 בשער דרמטי בתוספת הזמן.

במועדון ימתינו עכשיו למשחק ביום שני ויחזיקו אצבעות למכבי חיפה, בתקווה שההפרש ממכבי תל אביב לא יגדל. אחד השחקנים אמר אתמול: "יש לנו בעיה קשה בבית, ובעיקר מול קבוצות שבאות להסתגר ואין להן מה להפסיד. איבדנו נקודות נגד רמת השרון ורעננה, הפסדנו לקריית שמונה ואתמול שוב מעדנו. צריך למצוא את הסיבה לזה, כי העונה יש הרבה פחות לחץ מהקהל".

שחקני הפועל באר שבע, אביתר אילוז, אליניב ברדה. יוסי ציפקיס
"יש לנו בעיה קשה בבית". שחקני באר שבע/יוסי ציפקיס

ללא קשר לתוצאה אתמול, בבאר שבע עדיין מתכננים להאריך את חוזהו של אלישע לוי בשנתיים לפחות. המטרה היא לבנות שלד לטווח ארוך, יחד עם המאמן, במטרה להגיע לפחות שתי עונות ברציפות לאירופה, כפי שכבר עשה עם מכבי חיפה עם תקציב גבוה בהרבה. המטרה המרכזית בעונה הבאה תהיה בין היתר לחלק את החלק ההגנתי ולהביא עוד שחקני מפתח.

שער השוויון נגרם בין היתר מטעות של קובי דג'אני. למרות שאלישע לוי לא רוצה לשחרר אותו, עדיין קיימת אפשרות כי הצדדים יפרדו בינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דג'אני מועמד לעזוב יחד עם ניקולס פלצ'וק (מבוקש, כזכור, בעכו ואשדוד), פיראס עוואד ויוסף אבו לאבן (יעברו כנראה בהשאלה) ובמועדון מעריכים ששלושה שחקנים לפחות יעזבו. הבוקר, לאחר שלוי כבר סירב לשחרר את פלצ'וק, במועדון התרצו ואישרו לסוכניו לנהל מגעים עם קבוצה אחרת. במהלך השבוע צפויות עכו ואשדוד להגיש הצעות רשמיות על השחקן, מה שמוביל כנראה לפרידה.

על דג'אני נאמר: "הוא לא עשה שום דבר בכוונה. קשה מאוד להיכנס כמחליף כל הזמן ולהיות דומיננטי, אבל השער הוא חצי באשמתו. הוא צריך לעבוד יותר קשה כדי להיות שחקן הרכב, ועד עכשיו הוא לא הוכיח את זה", אמרו במועדון.

בשבוע שעבר פרסמנו: פלצ'וק ביקש לעזוב, עכו ואשדוד מעוניינות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הוא צריך לעבוד יותר קשה כדי להיות שחקן הרכב". קובי דג'אני/ברני ארדוב

הסיפור המרכזי בנוגע לסגל השחקנים היה דווקא גליינור פלט. לוי החליט שהחלוץ לא יעזוב בינואר, מה גם שחוזהו הכבד לא היה מאפשר להשתחרר ממנו בקלות, ובקצב הזה הוא ימשיך גם בעונה הבאה. תומר סויסה ששותף אתמול שוב כמחליף עשוי לחזור להרכב במשחק הבא, ובשלב זה אלישע לוי גם לא מתכוון לאפשר עזיבה שלו. כפי שפורסם בשבוע שעבר, הבלם ריף פרץ מועמד להגיע. במועדון רוצים לצרפו כדי שיהיה אלטרנטיבה נוספת על הספסל, שכרגע מונה בלם טבעי אחד – בן אלגרבלי, שמסוגל לשחק גם בקישור. ברשימה של אלישע לוי נמצא גם קשר אולימפיה הסלובנית, דמיאן טריפקוביץ' (26), שדיסק עם ביצועיו הועבר במהלך השבוע שעבר לאנשי המועדון.

"לא ידענו להבקיע את הגול השני. אם זה היה קורה זה היה 'הורג' את המשחק. אנחנו מאוד מאוכזבים. פתחנו מצוין את המשחק, המחצית השניה התפתחה קצת אחרת. זה הכדורגל, לפעמים מנצחים בדקה ה-90, ולפעמים זה ההפך", אמר דובב גבאי. "הבעיה במשחקי הבית? סוג של מקריות. אנחנו אוהבים לשחק מול הקהל שלנו. נעשה הכל כדי לתקן את זה. אפשר להכליל את שתי המעידות האחרונות עם המשחק של היום. מכבי תל אביב? לא הסתכלנו לפני, ולא אחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully