וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפסדנו נקודות יקרות בשנייה האחרונה"

בהפועל באר שבע התאכזבו מה-1:1 נגד הפועל עכו. לוי: "היינו צריכים לדעת לנצח". נעים: "עכו תהיה בליגה עוד הרבה שנים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע לא היו צריכים לנסות להסתיר את האכזבה אחרי ה-1:1 הביתי נגד הפועל עכו הערב (שבת) באצטדיון וסרמיל. הקבוצה מבירת הנגב הוליכה 0:1 לאורך דקות ארוכות, אבל הורידה רגל מהגז, הציגה יכולת לא משכנעת ולבסוף ספגה שער דרמטי בדקה ה-91 מרגלי מירקו אורמוש.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. יוסי ציפקיס
מחצית שנייה שבאר שבע תרצה לשכוח. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

מאמן באר שבע, אלישע לוי, אמר: "הפתיחה שלנו הייתה מצוינת, אבל במחצית השנייה הייתה קצת נפילה. דווקא בסוף, כששיחקנו מסודר, הפסדנו נקודות מאוד יקרות, בשנייה האחרונה. עכו באה ונלחמה על החיים שלה. הם הגנו, צופפו ועשו כל מה שקבוצה בסדר הגודל שלה צריכה לעשות וזה בסדר. היינו צריכים לדעת לנצח את המשחק, ולדעת להחזיק את הכדור. איבדנו וספגנו.

אליניב ברדה הוסיף: "לקבל גול בדקה ה-92 זה מאוד מאכזב, אבל זה חלק מהכדורגל. כשאתה תוקף כל המשחק ולא מוצא את השער השני אתה נענש. שלטנו במשחק מבחינת מצבים והיינו יכולים לנצח, חבל מאוד. המטרה הייתה להתברג בשישייה הראשונה ועכשיו שינינו את המטרות ואנחנו מסתכלים על כרטיס לאירופה שזה יותר ריאלי".

מאמן הפועל עכו, יובל נעים: "במחצית השנייה שלטנו בקצב המשחק, הנענו כדור ואני לא זוכר שהם הגיעו למצב. היה לנו מזל בסיום. קבוצה שבאה לבאר שבע ולא מפסידה היא קבוצה טובה. באר שבע היא קבוצה הרבה יותר טובה מעכו. זה לא סוד שאנחנו צריכים להתחזק בשלושה שחקנים לפחות, בשני חלוצים ובקשר כי קבוצות התחתית גם מתחזקות. כשיש לך כזה ראש עיר מאחוריך, יש לך תקציב. יצטרכו לסבול את הפועל עכו עוד הרבה מאוד שנים בליגת העל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אנשי הפועל עכו חוגגים עם המאמן יובל נעים. יוסי ציפקיס
מתכן להתחזק. יובל נעים חוגג את השוויון המאוחר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully