וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-בית"ר ירושלים: ברוכיאן יקבל זריקה וישחק

4.1.2014 / 23:58

לפני הפועל חיפה (19:30, ספ'1), רוני לוי רתח באימון: "אתם לא מקשיבים. מלול חוזר לסגל, קיאנסקאס בהרכב המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בין שתי הקבוצות בליגה הראשונה: 70. 24:27 לבית"ר בניצחונות, 19 משחקים הסתיימו ללא הכרעה

* כשהפועל חיפה מארחת: רק 5 ניצחונות לבית"ר לעומת 16 לאדומים. עוד 13 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים.

* בשלוש הפעמים האחרונות שהפועל חיפה אירחה את בית"ר, היא כבשה שלישיות (פעמיים 0:3, פעם אחת 1:3).

* בית"ר ירושלים לא כבשהמחוץ לטדי כבר 477 דקות מ – מאז סוף ספטמבר 2013 (בניצחון על רמת השרון).

* בשלושת משחקי הבית האחרונים של הפועל חיפה הורחק לה לפחות שחקן אחד (סך הכול 4). ב-7 משחקי הבית העונה הורחקו לה 6 שחקנים.


הנתונים: אתר דריבליסט

שי חדד שחקן בית"ר ירושלים לפני יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בית"ר הוציאה 3 כדורים מהרשת בכל אחד מ-3 משחקי החוץ האחרונים נגד הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בלמה הליטאי של הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס, יחזור להרכב הקבוצה לאחר שבמשחק הקודם נעדר בשל עונש הרחקה אותו ריצה. מי שיירד לספסל כתוצאה מכך הוא דנילו ניקוליץ?. מלבד זאת, נראה ששלומי דורה ימשיך עם אותו הרכב שניצח את המשחק האחרון, כך שמהראן לאלה צפוי לפתוח על חשבונו של יובל אבידור בעוד דריו פרננדס ימשיך בהרכב.

"בית"ר זה מבחן גדול עבורנו וציון דרך", אמר המאמן שלומי דורה לקראת המשחק. "נצטרך ליזום כדי לנצח". על חלון ההעברות שנפתח אמר דורה: "אין מבחינתנו חלון. יש כאן סגל עמוק ושחקנים שחזרו לכושר. מה שלא שבור לא צריך לתקן?.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס חוגג. ברני ארדוב
חוזר להרכב. טאדאס קיאנסקאס/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים:

שוב לא שקט בבית"ר ירושלים. יממה לפני המשחק מול הפועל חיפה, שייערך מחר בערב בקרית אליעזר, הפסיק המאמן רוני לוי את האימון המסכם של הקבוצה בעקבות אי שביעות רצונו מהיכולת אותה הפגינו השחקנים. לוי שלח אותם אל חדר ההלבשה לאחר שכעס על כך שחלק מהשחקנים לא תיפקד כרצונו. שחקני הקישור, כמו גם שאר שחקני הסגל שלא ישותפו מחר, המשיכו להתאמן. המאמן אמר לשחקנים: "אתם לא מקשיבים". לכל אורך מהלך השבוע האחרון לוי לא היה מרוצה מהיכולת וצעק על השחקנים: "אתם לא מרוכזים, אני אעיף פה אנשים". לוי אף הפסיק את אחד האימונים במהלך השבוע החולף והריץ את השחקנים מסביב למגרש.

לקראת המשחק, לוי העביר תדרוך וידיאו ואמר לשחקנים: "הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד, כבר שלושה משחקים ברציפות שהם לא מפסידים. שימו לב לקישור שלהם ולחלק ההתקפי המהיר והמסוכן". אבירם ברוכיאן הפצוע בברכו צפוי לקבל זריקה ולשחק.

אי הוודאות לגבי ברוכיאן שיבשה לרוני לוי את התכניות היות והקשר נמצא היום בכושר ההתקפי הטוב ביותר בקבוצה. אתמול תירגל המאמן את דוד רביבו לצידו של ברוכיאן על חשבון בריאן ז'ונס, כאשר ברוכיאן שיחק באגף אך עתה נראה כי גם אם הוא יפתח על אף הכאבים, יהיה זה בריאן ז'ונס שישחק בשמאל. אם ברוכיאן לא ישחק, דוד רביבו צפוי לפתוח בהרכב.

טל כחילה יחליף את אנדרס טונייס המוצהב. בבית"ר ימתינו לתשובת סלטה ויגו בנוגע לשכר אותו תצטרך לשלם בית"ר במידה ותרצה לצרך מידית את ג'ונתן וילה. נראה כי בתחילת השבוע הבא הנושא יוכרע לכאן או לכאן. בבית"ר מקווים להגיע להבנות בשבוע הבא גם עם לנדרי מולמו על מנת לזרז את הבאתו של חיים מגרלשווילי. בקבוצה חזרו ואמרו כי את עיקר הכסף לרכש ירצו להשקיע בצירוף שני שחקנים לחלק הקדמי ובמועדון בונים על משוחררי חיפה, אך יודעים כי במידה ועומר דמארי יעבור למכבי חיפה, מכבי פתח תקוה תדרוש בעסקה את דינו אנלדובו, כאשר פדרו גלבאן ששיחק עם השחקן בבני יהודה כבר שוחח עימו וניסה לשכנעו להצטרף אליו לפתח תקוה. דור מלול יחזור לסגל הקבוצה בדיוק ארבעה חודשים לאחר שנפצע, בסיבוב הקודם מול הפועל חיפה.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא מרוצה בכלל. לוי/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

הפועל חיפה: דריו פרננדס

הקשר הארגנטינאי חוזר לכושר ודווקא מול האקסית הוא יכול להיכנס ללב של אוהדי הפועל חיפה. אם פרננדס יוכיח שכולו נתון בחיפה ויפגין משחק טוב, הרעש סביבו צפוי לדעוך והוא ימשיך לקבל את המפתחות כדי להוביל את הקישור האדום.

בית"ר ירושלים: לנדרי מולמו

המגן השמאלי מפגין יכולת חלשה העונה, אך בשבוע האחרון הוא גם תחת הידיעה שבמועדון רוצים לראות אותו הולך הביתה ומסתובב בתחושות קשות. מעניין יהיה לראות כיצד השחקן יתמודד עם האווירה הזאת והאם ייקח אותה למקום חיובי או שלילי.

דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
אתגר מול בית"ר. דריו פרננדס/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס, אור אוסטווינד, עאהד עזאם, מהראן לאלה (יובל אבידור), ז?רקו קוראץ?.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, ניסו קפילוטו, טל כחילה, לנדרי מולמו, אופיר קריאף, שי חדד, אבירם ברוכיאן (דוד רביבו), סינטאיהו סלליך, בריאן ז'ונס, איציק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully