וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנק מתעניינת בחלוץ הפועל חיפה ז'רקו קוראץ'

3.1.2014 / 13:48

המונטנגרי חזק על הכוונת של הבלגים, עד כה לא נעשתה פנייה רשמית. סוכנו: "נציגים של כמה קבוצות רוצים לעקוב אחריו"

one

גנק הבלגית מתעניינת באפשרות לרכוש את חלוצה של הפועל חיפה ז'רקו קוראץ'. החלוץ המונטנגרי נמצא גבוה ברשימת המועמדים של הקבוצה הבלגית, שם שיחק בעבר אליניב ברדה, כשכבר בקרוב צפויים להגיע נציגים של הקבוצה לעקוב אחר השחקן מקרוב. קוראץ' הגיע לחיפה מזטה המונטנגרית, בהשאלה לעונה אחת, ולפי החוזה הפועל חיפה יכולה לממש עליו את האופציה לרכוש את כרטיסו בסכום של כ-150 אלף יורו. כעת ייתכן שהבעלים יואב כץ יממש את האופציה.

בצוות המקצועי כמובן מעדיפים שהשחקן יישאר לפחות עד תום העונה. בחיפה עדיין לא קיבלו פנייה מהבלגים ובמועדון לא יודעים על ההתעניינות, אבל גנק כבר ערכה כמה גישושים בנושא. סוכנו של השחקן שלומי בן עזרא מסר: "נציגים של כמה קבוצות רוצים לעקוב מקרוב אחר ז'רקו קוראץ', ומעבר לכך אני לא יכול להרחיב יותר. הכי חשוב שהשחקן יתרכז במשחק של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים".

שחקן הפועל חיפה, ז'רקו קוראץ'. יוסי ציפקיס
בדרך לתחנה בכירה יותר? קוראץ'/יוסי ציפקיס

בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים, ורוצים לשמור על פער במאבק על הפלייאוף העליון. "משחק מול בית"ר הוא תמיד פיקנטי ותמיד מעורר עניין אצל הקהל והתקשורת", אמר קשר הפועל חיפה אור אוסטוינד "אנחנו מעדיפים שלא להתייחס לבית"ר אלא להתרכז בנו. אנחנו במומנטום טוב, הצוות המקצועי יודע בדיוק איך להכין אותנו ואנחנו מתכוונים לתת את הכול על המגרש ולנסות להשיג ניצחון נוסף".

מונצ'ר הגיע תביעה נגד הפועל חיפה, בסך 700 אלף שקל

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully