וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בנאדו תרגל שני בלמים, התלבטות על המערך

3.1.2014 / 13:19

המאמן חזר בו מתרגול 3 בלמים: ניסה את גבאי במקום משומר ומתלבט אם לעבות את הקישור עם בוקולי או לפתוח עם גוזלן

עריכת וידאו: טל רזניק

לאחר יום חופש, שחקני מכבי חיפה שבו להתאמן הבוקר (שישי) לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. אריק בנאדו הפך היום את ההחלטה לתרגול מערך של שלושה בלמים ותרגל שניים בלבד. מבין דקל קינן, אדין צוצאליץ' וסארי פלאח, הראשון הוא הבטוח בהרכב, והשניים הנוספים מתחרים על עמדה אחת. קינן ערך אימון מלא וכשיר למשחק, ובנאדו בונה את המערך הזה מתוך הנחה שהוא אכן כשיר למשחק. גם אתמול המשיך קינן לעבוד קשה בחדר הכושר, במטרה לזרז את תהליך ההחלמה.

אנדריי פיליאבסקי, שצפוי לעבור בשבוע הבא לוולין לוצק, אמור להיכלל בסגל. בהגנה תורגל אלעד גבאי במקום אייל משומר וטאלב טואטחה בצד שמאל. אביחי ידין, יניב קטן ורובן ראיוס תורגלו יחד במרכז הקישור, כשאלון תורג'מן (שמאל) וחן עזרא (ימין) תורגלו בכנפיים, כשיחד איתם תורגל שובל גוזלן בחוד. מאוחר יותר המאמן הוציא מההרכב את גוזלן והכניס במקומו את גוסטבו בוקולי, שערך אימון מלא, כמו גם שמעון אבוחצירא. במקרה השני קטן תופקד בצד שמאל הקישור ועזרא בצד ימין.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מהיום זה מתחיל. תתרכזו באימון בכל פעולה". אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

שחקני חיפה חלוקים בנוגע לשיטה החדשה שהמאמן תרגל שלשום – 2:3:5. חלק מהשחקנים טוען כי צריך לעלות במערך התקפי יותר, ואילו אחרים טוענים כי מדובר במערך התקפי מאוד בתנאי שיודעים לנצל את היתרונות של שחקני הקו. בנאדו, אגב, אמר שלשום לשחקנים: "נמשיך לתרגל את השיטה הזאת עד יום שני, ואז נחליט באיזה מערך לשחק". היום הוא אמר: "אנחנו חוזרים מיום חופש. מתכוננים למשחק נגד מכבי תל אביב, משחק חשוב מאוד מבחינתנו. מהיום זה מתחיל. תתרכזו באימון בכל פעולה".

שמואל שיימן או אלעד גבאי צפויים לעזוב במהלך חלון ההעברות. בחיפה מעריכים שהשניים ירצו לעזוב כדי לקבל דקות משחק. בגבאי מעוניינת הפועל תל אביב. שיימן מוכן לעבור רק אם יקבל הצעה רשמית מבית"ר ירושלים או הפועל תל אביב. אם גבאי יעזוב, שיימן יתפקד גם כמגן ימני. שלומי אזולאי טרם קיבל הודעה כלשהי על שחרורו. החלוץ היה מעדיף להישאר, אבל במצב בו עומר דמארי יגיע הוא ישחק פחות, ואת זה יסביר לו בנאדו בשיחה אישית אם דמארי אכן יגיע. הנשיא יעקב שחר שוחח עם המאמן והעדיפות היא להביא את דמארי, וללא כל קשר ייתכן שלא יוחתם חלוץ זר כלל. דינו אנדלובו ששב הלילה לישראל ישוחרר מהקבוצה. אם לא ישחק בחו"ל, ייתכן שיחתום בבני יהודה. חן עזריאל טרם קיבל החלטה האם להמריא להתרשמות באוקראינה משום שהאימונים עדיין לא התחדשו וגם משום שהוא שוקל בכל זאת להישאר בישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully