וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: אוקלהומה זכתה בשוגר בול

3.1.2014 / 12:00

הסונרס הפתיעו את אלבמה החזקה עם 31:45 בזכות משחק מצוין של הקוורטרבק טרבור נייט. ברנדון ג'ייקובס הודיע על פרישה

למשך לא מעט רגעים העונה נראה היה ששום דבר לא יעצור את אלבמה מהמשך שכתובה של ההיסטוריה. הקרימזון טייד, שדורגו במקום הראשון בדירוג המכללות הארצי לכל אורך השנה, חלמו על אליפות שלישית ברציפות ורביעית בחמש השנים האחרונות. הם ניצחו את כל 11 המשחקים הראשונים שלהם, רובם בצורה מוחצת, אבל אז הגיע אותו הפסד בלתי נשכח באיירון בול מול היריבה הגדולה אובורן והקבוצה של ניק סייבן מצאה את עצמה לפתע מודחת מאפשרות לשחק על האליפות.

אלבמה קיוותה אולי למצוא נחמה בשוגר בול, שם פגשה הלילה (בין חמישי לשישי) את המדורגת 11 אוקלהומה, אבל הסונרס הכינו עוד הפתעה והשיגו ניצחון גדול, 31:45. אוקלהומה לא זכתה באליפות מאז 2009 וזה היה ניצחונה ה-27 במשחק בול כלשהו. הסונרס הובילו 10:14 בתום הרבע הראשון ורצו עם 17 נקודות רצופות ברבע השני ליתרון 17:31 בהפסקה. אלבמה עוד חלמה על קאמבק אחרי מסירת 61 יארד של אי ג'יי מקארון לדריק הנרי, שצימקה למינוס שבע, 6:22 לסיום, אבל המילה האחרונה הייתה של אוקלהומה, כאשר גנאו גריסום השתלט על פאמבל והחזיר אותו שמונה יארד לאנדזון, 47 שניות לבאזר, כדי להבטיח את הניצחון. טרבור נייט, הקוורטרבק של אוקלהומה, השלים משחק מצוין עם 348 יארד, ארבעה טאצ'דאונים ואיבוד. מקארון, שסיים את ימי הקולג' שלו עם הפסד כואב, מסר ל-387 יארד, צמד וצמד.

טרבור נייט אוקלהומה סונרס מניף את גביע השוגר בול. Rusty Costanza, AP
מגיע לו לחגוג. נייט/AP, Rusty Costanza

* ברנדון ג'ייקובס הודיע על פרישה בגיל 31. הרץ האחורי, ששיחק בשבע עונותיו הראשונות בליגה במדי ניו יורק ג'איינטס, שם זכה בשתי אליפויות, עבר ב-2012 לסן פרנסיסקו, לא הסתדר וחזר לשורות הענקים, שם סיים את הקריירה. "אחרי תשע שנים בעסק הפרוע הזה שנקרא NFL, אני גאה להודיע שאני תולה את הנעליים", הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו. הוא סיים את הקריירה עם 5,094 יארד ו-60 טאצ'דאונים בעונה הסדירה בריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully