וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - רמת השרון: מפגש אמוציונלי למנחם קורצקי

מאמן המארחת יפגוש את חברו הטוב, חיים שאבו (ש', 18:00). רעננה ללא גל ניר וטהא, בן רייכרט יחזור בשורות האורחת

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגש בליגת העל: 1. העונה, ורעננה ניצחה בו 1:3.

* זה היה ניצחון החוץ היחיד של רעננה העונה.

* רעננה לא כבשה כבר 378 דקות.

* רעננה סופגת פחות משער למשחק באופן כללי, אבל בבית היא סופגת 1.14 למשחק.

* מצד שני, רמת השרון מבקיעה העונה 0.42 שערים למשחק בחוץ והיא אחת משלוש קבוצות שעדיין לא ניצחו בחוץ השנה.

* רמת השרון עם רצף של הפסדים 3:0 בחוץ ו-2:0 בבית. כבר קרה לה העונה, ואז המשחק השלישי נגמר בהפסד 1:0 בחוץ.

לאתר דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
מפגש פיקנטי מבחינתו. מנחם קורצקי/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

עם חמישה משחקים ללא ניצחון וללא גל ניר ולואי טהא תגיע מחר הפועל רעננה למשחק הטעון בינה לבין רמת השרון. המתיחות מורגשת בשני המחנות בעיקר בשל המעבר של מנחם קורצקי לאחות מרעננה ואיתו גם מספר שחקנים מקבצתו לשעבר. "כולם יודעים כמה חשוב למנחם המשחק הזה", אמר שחקן ברעננה. "נעשה הכל בכדי לחזור עם הנקודות".

מעבר לכך, ברעננה מדברים על קרב תחתית של ממש ומאבק על שש נקודות. העולה החדשה חוששת כי הפסד יקרב אותה לתחתית הבוערת אליה נמנעה מלהשתייך עד המשבר שפקד אותה לאחרונה. מבחינה מקצועית רעננה לא תשנה את המערך, כשהשינויים היחידים בהרכב יהיו הכנסתו של אריק ינקו על חשבון ניר המוצהב בעוד יוגב לרמן או אלון זיו ישתפו פעולה עם יניב לביא במרכז ההגנה במקומו של טהא.

הפועל רמת השרון:

רמת השרון מגיעה דרוכה לקראת משחק החוץ מול הפועל רעננה בנתניה. במועדון מאמינים שיוכלו לצבור שלוש נקודות ולעלות מעל הקו האדום, אך יחד עם זאת חזרו ואמרו כי גם נקודה יכולה להיות לא רעה, במיוחד לאור שני ההפסדים הרצופים. הפיקנטריה של המשחק תהיה המפגש של מנחם קורצקי מול חיים שאבו. השניים גדלו יחד ברמת השרון ונחשבים לחברים טובים מאוד שמתייעצים אחד עם השני מדי שבוע ומרגישים אפילו קצת מוזר להיות משני צידי הקווים. שאבו אמר היום: "אנחנו מתרכזים כל אחד בקבוצה שלו, אבל זה בהחלט מוזר כי הוא חבר טוב לחיים ולמקצוע ועברנו הרבה יחד. במצבנו, אין מקום כמובן לסנטימנטים".

יוסי שבחון, אבי סטרול וכנראה גם אפרים טאקה ימשיכו להיעדר עקב פציעות. מי שצפוי לחזור להרכב הוא בן רייכרט שנעדר בשבוע שעבר עקב הכרטיס האדום שספג נגד הפועל חיפה.

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. ברני ארדוב
"במצבנו, אין מקום כמובן לסנטימנטים". חיים שאבו/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: אנתוני נוואקמה

החלוץ הזר החל העונה בצורה יוצאת דופן אך עם הירידה ביכולת של הקבוצה גם נוואקמה לא מצליח לשחזר את היכולת שגרמה לאנשים להגדיר אותו כגניבת השנה. אם רעננה רוצה מחר את הניצחון, היא חייבת את נוואקמה בשיאו.

בן רייכרט: הפועל רמת השרון

השחקן שהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים התעניינו בו עושה זיגזג בין ההרכב, הספסל והיציע בשל חוסר היציבות ושני הכרטיסים האדומים שספג. בהיעדרו של יוסי שיבחון, רייכרט יצטרך לקחת אחריות במרכז השדה ולנסות להחזיר את רמת השרון למסלול הניצחונות לפני שהליגה תברח.

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הרבה תלוי בו. בן רייכרט/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו,עדי נמני, יניב לביא, יוגב לרמן (אלון זיו), עמנואל אמבולה, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אאודיס,אנתוני נוואקמה, ממאדו צ'אם.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, מאיר גבאי, עשהאל בן שבת, אורי שטרית, חסן אבו זייד, תום מנשרוב, בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully