וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבי סמית' צפוי לאמן את טמפה ביי

2.1.2014 / 10:26

שנה לאחר שפוטר משיקגו, סמית' יחליף בבאקנירס את גרג שיאנו. מכללות: מישיגן סטייט גברה על סטנפורד ברוז בול ה-100. צפו בטאצ'דאון המדהים של ג'וני "פוטבול" מאנזיל

"בלאק מאנדיי" עבר חלף וכעת מתפנות קבוצות הליגה, שנפרדו מהמאמנים שלהם, למלא את החסר. הלילה (בין רביעי לחמישי) דווח בארצות הברית כי לאבי סמית' הגיע לסיכום עם טמפה ביי והוא צפוי להפוך באופן רשמי למאמן הבאקנירס בקרוב.

סמית' יחליף בתפקיד את גרג שיאנו, שפוטר יחד עם ה-GM של הקבוצה, מארק דומיניק, מי עם תום העונה, שהסתיימה במאזן 12:4 חלש עבור טמפה ביי. סמית' פוטר משיקגו בדיוק לפני שנה לאחר תשע עונות על הקווים בעיר הרוחות, במהלכן הגיע פעם אחת לסופרבול והפסיד.

לאבי סמית מאמן שיקגו ברס. Charlie Neibergall, AP
התחנה הבאה: פלורידה. לאבי סמית'/AP, Charlie Neibergall

* בשעה טובה, עונת המכללות הגיעה לשלב הבולים הגדולים שלה והלילה נערך הרוז בול, שהיה חגיגי במיוחד, שכן הייתה זו הגרסה ה-100 של המשחק המפורסם. המנצחת הגדולה הייתה מישיגן סטייט, שגברה 20:24 על סטנפורד. קונור קוק, הקוורטרבק של מישיגן סטייט, שדורגה רביעית בתום העונה, מסר לשיא קריירה של 332 יארד, צמד ואיבוד.

* בליל אמש, יכול מאוד להיות שג'וני "פוטבול" מאנזיל נפרד סופית מפוטבול המכללות ובאופן לא מפתיע, הוא עשה זאת בסטייל. טקסס A&M חזרה מפיגור גדול מול דיוק המפתיעה ב"צ'יק-פיל-A" בול וניצחה 48:52. ההגנה של האגיס, שפישלה לאורך רוב המשחק, התעלתה במאני טיים ועם פיק-סיקס ועוד חטיפה סידרה את הניצחון, אבל מאנזיל היה בשיאו עוד קודם לכן, כשהוא מוסר לארבעה טאצ'דאונים, אחד מהם מדהים במיוחד ורץ לאחד נוסף.

* ועוד חדשה טובה לסיום עבור קבוצות ה-NFL שיבחרו גבוה בדראפט הקרוב: ג'דבון קלאוני, האנד ההגנתי הנהדר של מכללת סאות' קרוליינה, הודיע לאחר הניצחון של הגיימקוקס על ויסקונסין, 24:34 בקפיטל וואן בול, שהוא מתכוון לצאת לדראפט הקרוב ולוותר על השנה האחרונה בקולג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully