וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "יש מתח חיובי. כבר ניצחנו בטורקיה בעבר"

1.1.2014 / 22:15

רכז מכבי תל אביב מוכן למשחק מול גלאטסראיי בפתיחת הטופ 16 (19:50, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות)

שלב הטופ 16 של היורוליג ייפתח מחר (חמישי) ואחד מתוך חמשת המשחקים שייערכו יהיה זה של מכבי תל אביב בטורקיה, מול גלאטסראיי המקומית. הצהובים, ללא שון ג'יימס שנותר בישראל בשל פציעה בגב, ינסו להתמודד עם קבלת הפנים החמה שתחכה להם באולם אבדי איפקצ'י וזוכים לאבטחה קפדנית. המשחק (19:50) יועבר בשידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות.

סגנית האלופה הישראלית סיימה את השלב הראשון במאזן 2:8 ותנסה לפתוח גם את השלב השני במפעל ברגל ימין על מנת עם חיוך את המסע הארוך שיכלול 14 משחקים בטופ 16, בסיומו, ארבע קבוצות יעלו מכל אחד מהבתים אל שלב ההצלבה.

רכז מכבי תל אביב, יוגב אוחיון, אמר לקראת ההתמודדות מול גלא: "כולם מצפים למשחק הראשון, אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו, סוג של מתח חיובי. צפוי לנו משחק חוץ קשה, אבל כבר ניצחנו על אדמת טורקיה. יש לגלאטסראיי סגל רחב ומדהים, שמות מהטופ של אירופה וזה ידרוש מאיתנו לשחק ברמה גבוהה כדי לצאת עם הניצחון. הוכחנו בעבר שאנחנו יכולים לעשות את זה ואני מאמין בקבוצה. צריך לבוא אינטנסיביים וחדים, להיות ראשונים לכל כדור ולכל ריבאונד ולהוריד את איבודי הכדור. ההגנה חשובה. כשאנחנו שומרים, אנחנו יוצאים למתפרצות והכול נראה אחרת, גם מבחינה התקפית. ההגנה משפיעה על ההתקפה, בייחוד בקבוצה שלנו".

אוחיון הוסיף: "עד עכשיו, אנחנו פחות או יותר עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו. המטרה עכשיו היא להמשיך הלאה ולסיים בין ארבע המקומות הראשונים. ריאל מדריד מוכיחה בינתיים שהיא הקבוצה הטובה באירופה ונצטרך לתת אקסטרה מולה בעתיד, אבל קודם כל בוער לנו לנצח את המשחק הזה".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב יושב לצד מאמנו דיוויד בלאט. ברני ארדוב
איך יוצאים עם חיוך מטורקיה? אוחיון/ברני ארדוב

גלאטסראיי סיימה את השלב הראשון במקום השני בבית ג', אחרי אלופת אירופה אולימפיאקוס ועם מאזן 4:6. לא מעט אקסים צהובים משחקים בקבוצה הטורקית וביניהם קרלוס ארויו, שזוכה לכ-29 דקות בממוצע למשחק, פופס מנסה בונסו, ששוחרר ממכבי בתחילת העונה שעברה ומילאן מצ'באן. כמו כן, בגלא אפשר למצוא את הנרי דומרקאנט וג'מונט גורדון.

המאמן, ארגין עתמאן המנוסה, דרוך: "נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח, אנחנו יודעים שמצפה התמודדות מול יריבה חזקה, אבל רוצים לבצע את תוכנית המשחק שלנו. התמיכה של האוהדים בשלב הזה מאוד משמעותית עבורנו".

ארויו הוסיף: "הולך להיות קשה. מכבי קבוצה מנוסה עם שחקנים מצוינים. אנחנו מצפים לראות את האוהדים שלנו מעודדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully