וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביל אובריאן יאמן את יוסטון טקסאנס

1.1.2014 / 10:04

המאמן המוערך, שעבד בניו אינגלנד והוביל את פן סטייט החבולה בהצלחה בשנתיים האחרונות, צפוי לקבל את הקבוצה שסיימה את העונה עם 14 הפסדים רצופים. השיא של מאנינג יישאר

יוסטון טקסאנס, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות והייתה אמורה ללכת חזק קדימה, תבחר במקום זאת בדראפט הקרוב במקום הראשון. הטקסנים, שהתפרקו לחלוטין במהלך העונה החולפת, סיימו אותה עם 14 הפסדים רצופים, מה שעלה, עוד לפני סיומה, למאמן גארי קוביאק במשרתו. כעת, נראה שהטקסאנס מוכנים לצאת לדרך חדשה ועל פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, ביל אובריאן יהיה המאמן החדש של הקבוצה.

אובריאן בן ה-44 נחשב לשם מאוד מוערך. בין 2007 ל-2011 הוא עבד תחת ביל בליצ'יק בניו אינגלנד, כאשר בעונתו האחרונה בקבוצה, בה הפטריוטס הגיעו לסופרבול והפסידו, הוא שימש כמתאם ההתקפה.

בשנתיים האחרונות עבר אובריאן לאמן את מכללת פן סטייט, במה שהיה משרת האימון הראשונה בקריירה שלו. חצי שנה לאחר שהגיע לקבוצה, שם החליף כמובן את ג'ו פטרנו האגדי והמנוח, שפוטר לאחר פרשת ג'רי סנדאסקי והניצול המיני של הקטינים בתחומי האוניברסיטה, ספגה פן סטייט סדרת עונשים חמורים וביניהם איבוד 40 מלגות והרחקה לארבע שנים ממשחקי בול. למרות זאת, אובריאן הוביל את הקבוצה למאזן 9:15 כולל לאורך השנתיים שלו בתפקיד ובסיום העונה הראשונה אף זכה בתואר מאמן השנה.

ביל אובריאן מאמן פן סטייט ניטני ליונס. JOHN BEALE, AP
חוזר ל-NFL. אובריאן/AP, JOHN BEALE

* שיא היארדים של פייטון מאנינג יישאר כסדרו. לאחר שאמש עלו שמועות לפיהן השיא, שנקבע במחזור סיום העונה בניצחון על אוקלנד, עלול להיות מבוטל, החליטו אנשי Elias Sports Bureau, האחראים על סטטיסטיקות הליגה, לאשר את המהלך שעורר את המחלוקת כמסירה.

אותו מהלך היה כדור ששיגר מאנינג לאריק דקר, כאשר לא היה ברור האם מדובר במסירה קדימה או בלאטרל (מסירה לאחור), מה שהיה הופך את המהלך לריצה של דקר ומוריד שבעה יארדים ממאזנו של מאנינג באותו משחק. פייטון סיים את המפגש מול הריידרס אחרי מחצית אחת כאשר לרשותו עמדו 266 יארדים, מה שהספיק לו בדיוק על מנת לשבור ביארד בודד את השיא של דרו בריס מ-2011 ולהעמיד את שיא היארדים העונתי על 5,477.

* ג'קסונוויל המיואשת לא מצליחה להשתפר וכעת, יכול מאוד להיות שגם הכוכב הכי גדול שלה יעזוב בקרוב. הג'אגוארס מתכוונים לאפשר למוריס ג'ונס דרו לבחון את השוק החופשי בפגרה הקרובה ורק לאחר מכן יחליטו האם לנסות להחתימו פעם נוספת. העונה האחרונה של MJD בקבוצה, בה הוא מדורג שני בכל הזמנים ביארדים בריצה, הייתה הגרועה ביותר שלו בקריירה. הקוורטרבק בליין גאברט צפוי להישאר עם הג'אגוארס, אלא אם הקבוצה תבחר קוורטרבק חדש עם הבחירה השלישית בדראפט הקרוב.

* שלוש קבוצות שייארחו משחקי פלייאוף בסוף השבוע הקרוב מתקשות למכור כרטיסים ונמצאות בסכנת החשכה. לגרין ביי, שתפגוש בלמבו פילד את סן פרנסיסקו, נותרו 11 אלף כרטיסים פנויים. הפאקרס מכרו את כל 319 משחקי הבית שלהם, אך השילוב בין החג לקור הכבד עושה את שלו כנראה. בשל המצב, הליגה נתנה הארכה לקבוצה, אך עד יום חמישי ב-16:30 שעון מקומי, היא חייבת למכור את הכרטיסים על מנת לאפשר לתושבי האזור לראות את המשחק בטלוויזיה. מצב דומה קיים גם באינדיאנפוליס, שעדיין מנסה למכור קרוב לששת אלפים כרטיסים למשחק מול קנזס סיטי ובסינסינטי, שם נותרו קצת פחות מעשרת אלפים כרטיסים למשחק נגד סן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully