וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בן שמעון יישאר בהפועל ת"א עד תום העונה

31.12.2013 / 20:30

האדומים גיבשו החלטה לגבי המאמן, ששוחח עם רמון לקראת ינואר. פערים עם חיפה בעסקת דמארי. אבוטבול: "מסיתים יום אחרי יום"

one

בהפועל תל אביב מנסים להתאושש משלושת ההפסדים הרצופים וההידרדרות מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון, ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת. בקבוצה ממשיכים לעסוק במעמדו של המאמן רן בן שמעון. בהפועל תל אביב גיבשו דעה לגבי בן שמעון ונראה כי למרות הכישלונות האחרונים, המאמן ימשיך עד תום העונה. ההנהלה הבכירה טוענת כי תעמוד בלחצים מצד האוהדים ולא תדרוש מבן שמעון להתפטר, לפחות לא בזמן הקרוב.

עוד לפני כן, נודע שרן בן שמעון לא יאמן את אומוניה ניקוסיה. הקבוצה הקפריסאית הגיעה לסיכום עם הספרדי מיגל אנחל לוטינה, מאמן דפורטיבו לה קורוניה לשעבר, והוא יגיע בקרוב לאי השכן לחתום על החוזה. כזכור, שמו של מאמן הפועל תל אביב נקשר בימים האחרונים למשרה הפנויה באומוניה, אך המאמן הצהיר שוב ושוב שבכוונתו לסיים את העונה אצל האדומים.

בן שמעון שוחח אתמול עם חיים רמון לגבי היערכות הקבוצה לקראת חלון ההעברות בינואר. השניים דיברו על חיזוק הקבוצה וכרגע נראה שבן שמעון יצטרך לוותר על שחקנים כדי להביא שחקנים חדשים למועדון. עוד עולה כי קיימים פערים בינה לבין מכבי חיפה לגבי העברתו של עומר דמארי. האדומים דורשים מיליון יורו ואת ויאם עמאשה, ולא מתכוונים להתגמש. בהפועל טוענים כי דמארי מחוזר גם באירופה.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא יאמן את אומוניה ניקוסיה. רן בן שמעון/ברני ארדוב

יורחן קולין שלא שיחק בהפסד להפועל באר שבע בכלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ככל הנראה ישוב למרכז ההגנה מול מכבי פתח תקוה על חשבונו של ברנקו איליץ' שייעדר בעצמו בגלל צהובים. אוראל דגני יתופקד שוב כבלם וליאור לוי ושמעון הרוש ימשיכו כמגנים. איתי שכטר אמור לשוב לסגל לאחר שהחלים מהמתיחה במפשעה, אך כרגע לא נראה שיפתח בהרכב. לעומתו, בריאן חרסיסיץ' וזאב חיימוביץ' עדיין בספק ובמועדון מעריכים שהם לא יהיו כשירים.

פחות מיממה לאחר ההפסד להפועל באר שבע, ביקש קשר הפועל תל אביב, שי אבוטבול, להעביר מסר לאוהדי הקבוצה בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון, שם הוסבר שהמסר מועבר "בשל התוצאות האחרונות שגררו אחריהן גל של שמועות, ידיעות לא מאומתות וביקורות שהגיעו לרוב מגורמים שאינם מצויים בחיי היום יום של הפועל תל אביב":

אבוטבול כתב: ?אי אפשר לשתוק יותר כי אנחנו מרגישים שמסיתים נגדנו באופן מגמתי יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, בכל אמצעי התקשורת בלי יוצא מן הכלל. אף אחד לא בורח מאחריות. לא המאמן ולא השחקנים. יש תקופות שדברים הולכים רק לרעתך, אבל תשימו לב מה קורה: כל השבוע דיברו בתקשורת על שחקנים שאיבדו אמון במאמן, על קבוצה כבויה ומפורקת, שיש סף שבירה נמוך. מנסים להשחיר את הכול מהיסוד. אתם האוהדים קוראים בתקשורת, אבל לא מטומטמים ויודעים לשפוט לפי מראה עיניים.

"חוץ מהמשחק בסכנין שבו התרסקנו, אנחנו משחקים בצורה מחויבת ושולטים במשחקים, אבל כרגע לא מצליחים לתרגם את זה לתוצאות. אני יכול להבטיח לאוהדים שהתוצאות יגיעו. כולנו שותפים לתסכול הזה. כל מי שראה את המשחק אתמול ראה קבוצה אחת, ששלטה במשך 90 דקות במשחק. קבוצה שרצה פי שלושה מהיריבה, קבוצה של שחקנים שנתנו הכול. ככה נראית קבוצה כבויה? ככה נראית קבוצה שאבדה אמון במאמן? ככה נראית קבוצה בלי כושר?

"אתמול הנפתם שלט ענק שהיה כתוב בו: 'לא תשברו אותנו' וכאחד הקפטנים בקבוצה, אחד שהיה פה בתקופות הטובות והפחות טובות, אני ממש מזדהה עם השלט וחוזר ואומר 'לא תשברו אותו'. לא תקשורת, לא שופטים ולא אף אחד ישבור אותנו למרות הניסיונות לעשות כך. הפועל תל אביב זה מקום אחר. זה אנשים חזקים יותר ושחקנים חזקים יותר. ככל שינסו לשבור אותנו ולהסית אנחנו, ככה נהיה מגובשים יותר.

"אני יכול רק לומר תודה לכל האוהדים שמגיעים לעודד אותנו בגשם ובקור, בבלומפילד ובחוץ, ולהבטיח שנמשיך להתאמץ עד שגם התוצאות יגיעו. אני בטוח שנראה, נשמע ונרגיש את אוהדי הפועל גם בשבת במושבה במשחק נגד מכבי פתח תקוה, אנחנו צריכים אתכם איתנו ביחד".

(עדכון ראשון: 15:48)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. נמרוד סונדרס
"ככל שינסו לשבור אותנו ולהסית אנחנו, ככה נהיה מגובשים יותר". שי אבוטבול/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully