וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: החלוץ גבריאל מצ'אדו יגיע למבחנים

31.12.2013 / 15:21

הברזילאי בן ה-24 שהומלץ על ידי נווקאמה ינסה להרשים את קורצקי. בקבוצה מכחישים מתיחות בין המאמן לאסי בלדוט

one

למרות רצף שלילי של חמישה משחקים ללא ניצחון וירידה לחלק התחתון של הטבלה, בהפועל רעננה לא מורידים את הראש, אך בכוונת הקבוצה להתחזק בשני שחקנים לפחות במהלך חלון ההעברות בינואר. המאמן מנחם קורצקי רוצה לצרף חלוץ ובמועדון כבר בוחנים מספר מועמדים. לוואלה! ספורט נודע שהברזילאי גבריאל מצ'אדו (24) אמור לנחות בישראל בקרוב ולהתחיל להיבחן בקבוצה. השחקן הובא על ידי סוכן השחקנים מאיר ריפמן וראשי המועדון קיבלו עליו המלצות מהחלוץ אנתוני נווקאמה ששיתף איתו פעולה בעבר בליגה הרומנית. אם מצ'אדו ירשים, הוא יקבל חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

מצ'אדו שיחק בצעירותו בחובנטוד הברזילאית, בגיל 18 נרכש על ידי גראסהופרס ומאז הוא מטייל ברחבי האירופה. הוא שיחק גם בניון השוויצרית, אוניברסיטטאה קלוז' וסטיאווה בוקרשט ברומניה והשתייך לסגל המורחב של ראיו וייקאנו. קבוצתו האחרונה הייתה סיריאנסקה מהליגה הראשונה בשבדיה וכעת הוא שחקן חופשי. אם יחתום ברעננה, הוא יהיה הזר החמישי בקבוצה ויצטרף לאנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם, אאודיס ועמנואל אמבולה.

שחקן שחקן. שלומי גבאי
שיתף בעבר פעולה עם מצ'אדו. נווקאמה/שלומי גבאי

בנוסף למצ'אדו, קורצקי רוצה לצרף קשר ישראלי ואולי שחקן הגנה נוסף אם התקציב יאפשר זאת. בקבוצה שוררת אכזבה מהתוצאות האחרונות, אך אין כוונה לבצע זעזוע מלבד חיזוק: "הדברים לא הולכים לנו כל כך טוב בזמן האחרון", אמר גורם במועדון. "קבוצות למדו אותנו יותר ומגיעות אלינו מוכנות. נצטרך לשדרג את המשחק שלנו. האווירה עדיין טובה, השחקנים רציניים בכל אימון ואנחנו מאמינים שנצא מהמצב ולא ניגרר למאבקי תחתית".

ברעננה מכחישים מתיחות בין המאמן קורצקי לקשר אסי בלדוט וטוענים שספסולו במשחק האחרון מול הפועל חיפה (2:0) היה על רקע מקצועי בלבד לאור הירידה ביכולת שלו בשבועות האחרונים.

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully