וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי - סן דייגו: הבטחות לשנה החדשה

4.1.2014 / 9:00

הבנגאלס לא ניצחו משחק פלייאוף כבר 24 שנים. הם ינסו לעשות זאת מול סן דייגו הבלתי צפויה (א', 20:05, METV, FOX)

הבנגאלס עשו, סופסוף, את קפיצת המדרגה המיוחלת בבית הכי קשה בשנים האחרונות ב-NFL. הם אמנם ניצלו חולשה של בולטימור ופיטסבורג, במיוחד בפתיחת העונה, אבל לזכותם ייאמר שלא הורידו רגל מהגז, שדרגו את ההגנה וגם אנדי דלטון התבגר בשנה. סינסינטי מחפשת ניצחון פלייאוף ראשון מאז 1990, ובבית תמיד נוח יותר למצוא.

את סן דייגו קשה לפצח, ואת העונה שלה בלתי אפשרי לאמוד. הקבוצה העפילה לפלייאוף לאחר שורת נסים שקרו בזכותה (הניצחון בדנבר) ולא מעט בזכות היריבות (ההפסדים של בולטימור ומיאמי), אבל ניצחה בקושי הרכב משני של קנזס סיטי, גם בעזרת השופטים. זהו הטבע של סן דייגו, כמו שאומר האוהד ה(לא) מפורסם שלהם אורן יוסיפוביץ: יכולים לנצח כל קבוצה בחוץ ולהפסיד בבית לקבוצת כדורסל מכללות.

בעונה הרגילה השתיים נפגשו בסן דייגו, אז הבנגאלס ניצחו 10:17.

קינן אלן שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. AP
הצ'ארג'רס יכולים לנצח כל קבוצה ולהפסיד לכל קבוצה. קינן אלן/AP

סטטיסטיקה:

מאזן בין הקבוצות בכל הזמנים: 14:19 לצ'ארג'רס
מאזן נקודות בין הקבוצות בכל הזמנים: 725:776 לצ'ארג'רס
מאזן במשחקים בסינסינטי: 7:9 לצ'ארג'רס
מאזן בין הקבוצות בעשור האחרון: 2:3 לבנגאלס (סינסינטי ניצחה את כל שלושת המפגשים האחרונים, כולל ב-1/12 העונה, 10:17 בחוץ)
מאזן הפלייאוף של הבנגאלס: 11:5 (ניצחון אחרון בפלייאוף: 6/1/1990, על יוסטון אוילרס)
מאזן הפלייאוף של הצ'ארג'רס: 16:10

אנדי דלטון סינסינטי בנגאלס. AP
24 שנה בלי ניצחון פלייאוף לסינסי/AP

מה סינסינטי צריכה לעשות:

1) בקרה על איבודי הכדור:

אנדי דלטון חילק השנה 20 כדורים ליריבים – הקוורטרבק היחיד מבין הקבוצות שעלו לפלייאוף שהגיע למספר הזה. הבשורה הטובה היא שלפני המשחק מול בולטימור הוא שמר על מאזן נקי מול אינדיאנפוליס, מינסוטה ופיטסבורג, הרעה היא שנגד הרייבנס חילק ארבעה אינטרספשנס, מספר שאסור להגיע אליו באף משחק במהלך העונה. אם סינסינטי רוצה לנצח, דלטון חייב לזרוק לידיים מנומרות.

2) להפעיל את בנג'ארוויס גרין אליס:

המשחק הקודם מול הצ'ארג'רס היה הטוב ביותר של גרין אליס העונה. הוא סיים אותו עם 20 נשיאות, 92 יארד וטאצ'דאון. אליס לא בא לידי ביטוי ברוב שלבי העונה, מה שהקשה גם על הרץ הצעיר והמוכשר יותר ג'ובאני ברנארד. אם אליס ימצא את הנתיב, הצ'ארג'רס לא יוכלו להשתלט על ברנארד ועל האיומים האוויריים של הבנגאלס, איי ג'יי גרין הנפלא, מרווין ג'ונס ומוחמד סאנו.

בנג'רוויס גרין אליס סינסינטי בנגאלס. Al Behrman, AP
חייב לקבל את הכדור. גרין אליס/AP, Al Behrman

מה סן דייגו צריכה לעשות:

1) אל תרשו מהלכים גדולים:

הגנת הריצה של הצ'ארג'רס הייתה טובה מאוד השנה, אבל באוויר חגגו מולה, ואפילו צ'ייס דניאל מסר במשחק האחרון ל-200 יארד באחוזים גבוהים (21 מ-30). אחת המסירות של דניאל הייתה ל-48 יארד, מחזה די שכיח במשחקים של הבולטס בשנים האחרונות. אם יניחו לדלטון למצוא את היעדים העמוקים שלו, לצ'ארג'רס צפוי אחר צהריים ארוך מאוד באוהיו.

2) רגל על הקלאץ':

הבעיה של הצ'ארג'רס לאורך השנים הייתה דקות ההכרעה. ריברס נותר חסר אונים, הכדורים ברחו או הגיעו לידיים לא נכונות ובכלל, משחק צמוד פירושו כמעט תמיד הפסד. אם חוזרים שוב להתמודדות עם קנזס סיטי, הפאמבל שהיה צריך להיפסק ולגרום להדחת הצ'ארג'רס בהארכה מספר לא מעט על ההיסטוריה של סן דייגו ברגעי ההכרעה. גם השנה היו לה משחקים כאלה, אבל אם רוצים לראות את חצי הכוס המלאה, אפשר לקחת את המפגש הראשון בקנזס סיטי (38:41) והניצחון בדנבר כדוגמאות חיוביות לבגרות של ריברס.

ההימור:

שתי הקבוצות שהכי קשה להמר עליהן והכי קשה להמר נגדן. ניקח את סינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully