וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה תחליט: גוטמן, או שניים מחמישה מועמדים צעירים

31.12.2013 / 10:17

גוטמן עדיין מועמד מוביל, אבל וועדת האיתור תעלה שמות של חמישה מועמדים "צעירים" ובניהם: אוחנה, נמני, קלינגר, חזן ועטר

ברני ארדוב

בהתאחדות לכדורגל עדיין טוענים כי הסיכוי של אלי גוטמן להמשיך לקדנציה נוספת בנבחרת ישראל גבוה מאוד. העניין הזה לא פוסל את עניין הקונספט החדש שהוצע, לצוות שני מאמנים צעירים יחד. "אם הקימו ועדה וגוטמן יהיה המועמד היחיד, אז בשביל מה הקימו אותה? עניין הצוות הצעיר יעלה בכל מקרה, ואז נבחר את האלטרנטיבה הטובה ביותר", הסבירו הבוקר בהתאחדות

אבי לוזון, שטרן חלובה, רותם קמר, דרור קשטן וצביקה רוזן כבר החליטו שיעלו שמות של חמישה מועמדים צעירים לאימון הנבחרת. "הכוונה במילה 'צעיר' אינה מתייחסת למספר שנות אימון, אלא למאמנים צעירים ביחס לאלה שמונו עד היום, כאלה שלא היו מקבלים את הנבחרת לבד אלא בתור צוות. כמובן שיש חשיבות לכך שכל אחד מהמועמדים הללו אימן קבוצה בעבר, וכמובן – היה שחקן עבר עם מספר הופעות וניסיון עשיר בנבחרת". אם גוטמן ייבחר לתפקיד, אחד המועמדים להיות בצוות לצדו הוא של אלי כהן, השריף.

אבי נמני, אלי אוחנה. ברני ארדוב
"כמובן שיש חשיבות לכך שכל אחד מהמועמדים היה שחקן עבר עם מספר הופעות וניסיון עשיר בנבחרת"/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי לאבי לוזון הוצעו כבר ששה שמות של מאמנים צעירים, הרשימה הזאת כוללת את אייל ברקוביץ', שם שכרגע פחות רלוונטי מבחינת אנשי ההתאחדות בשל ניסיון האימון שלו, אך עדיין עשוי להיכלל ברשימת המועמדים. חמשת השמות האחרים שהוצעו ויעלו בוועדה: אלי אוחנה, אבי נמני, ניר קלינגר, אלון חזן וראובן עטר, כשייתכן ששם נוסף יתווסף אליהם בהמשך.

נמני, שהצהיר אתמול כי קיבל פניה לגבי אימון הנבחרת, הבהיר הבוקר כי: "קיבלתי מספר פניות מגורמים לא רשמיים שבדקו אם אסכים להיות חלק מוות צעיר. מעבר לכך, אין כלום". בכיר בהתאחדות לכדורגל הבהיר הבוקר כי "אין מה להתעסק עם מאמנים צעירים כרגע כי גוטמן באמת המועמד המוביל, אבל אם נמנה שני מאמנים צעירים, אלה השמות שיהיו כנראה. אני לא רואה שמות אחרים שיש להם רקורד גדול מאוד בנבחרת כמו כאלה, עם ניסיון באימון".

לא בטוח שהוועדה תתכנס השבוע, בשל אילוצי זמן, אבל הכוונה היא לכנס אותה לישיבה ראשונה תוך שבועיים. "אני יכול להבטיח שעד ה-23 בפברואר יהיה מאמן", אמר בכיר בהתאחדות אתמול, כשהכוונה היא לתאריך בו תתקיים בניס שבצרפת הגרלת שלב הבתים לקמפיין מוקדמות יורו 2016, כשישראל צפויה להיות מוגרלות כאחת מנבחרות הדרג השלישי. כזכור, יורו 2016 יכלול 24 נבחרות, כאשר המקום השלישי יבטיח לפחות העפלה לשלב הפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully