וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תציע לאלישע לוי חוזה למספר שנים

31.12.2013 / 7:59

המאמן יקבל הצעה להארכת חוזה: ”יש לו ניסיון באירופה, הוא הוכיח במכבי חיפה מה אפשר לעשות בתקופה ארוכה שנותנים לו לאמן”. במועדון בונים על אירופה, ומתכוונים להגדיל ההשקעה ברכש. ההחלטה לגבי פלצ’וק נדחתה. בלם מכבי תל אביב ריף פרץ מועמד

one

בהפועל באר שבע הודו אתמול (שני) שלפני המשחק מול הפועל תל אביב עוד דיברו על אפשרות שהמאבק מול מכבי תל אביב יסתיים במידה והקבוצה לא תנצח. אחרי הניצחון המשכנע 1:3, שהחזיר את הפער מהמוליכה לארבע נקודות, שחקני הקבוצה הסתפקו בחגיגה קצרה בחדר ההלבשה, שסופה הגיע כשמאמן הכושר מאירי סיני נכנס וביקש מהשחקנים להפסיק את החגיגות ולהגיע לאימון שיחרור. "זה כנראה מסמל את התהליך שעובר על הפועל באר שבע העונה. אף אחד לא מנסה לחגוג, הכל קורה בטבעיות. משחקים כאלה היינו מפסידים בעונה שעברה, וגם לפני שנתיים", אמר אחד מהם.

במועדון מתכוונים להציע לאלישע לוי להישאר לטווח ארוך, במטרה להמשיך יחד את התהליך הבריא שעובר על המועדון. אם הקבוצה אכן תגיע לאירופה, כפי שאכן נראה כרגע, ההשקעה של אלונה ברקת רק תגדל. בקבוצה מתכוונים לסגור את נושא המאמן, שיקבל הצעה לחתום על חוזה לשנתיים לפחות. המטרה של באר שבע היא להמשיך את התהליך הנוכחי שכולל טיפוח צעירים ובניית שלד לשנים הקרובות. "לאלישע יש ניסיון באירופה, הוא הוכיח במכבי חיפה מה אפשר לעשות בתקופה ארוכה שנותנים לו לאמן", אמרו במועדון. מעבר לנושא המאמן, במועדון מתכוונים לחזק את הקבוצה עם שחקנים בכירים נוספים, בעיקר בעמדות הגנתיות, במטרה להצליח גם במפעל הזה.

צפו בגבאי ובבאר שבע חוגגים ב-1:3 על הפועל ת"א

דובב גבאי: "בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה"

יוסיפוביץ על חשיבות הגב שברקת העניקה לאלישע לוי

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הוכיח במכבי חיפה מה אפשר לעשות בתקופה ארוכה שנותנים לו לאמן". אלישע לוי/ברני ארדוב

את מירב המחמאות קצרו, כמובן, שוב שחקני החלק הקדמי. אליניב ברדה בישל את הראשון ומסר את הכדור שהוביל לפנדל בשער השלישי, מאור בוזגלו התחיל את שני המהלכים שהובלו לשני השערים הראשונים ודובב גבאי חגג אתמול שלושער ענק. גבאי כבש בעונה שעברה שלושה צמדים, אבל השלושער האחרון שלו היה לפני שנתיים, ב-3:3 של באר שבע ברמת השרון. אז באר שבע שמטה יתרון של שלושה שערים, כולל שער בתוספת הזמן כשהחלוץ כבר לא היה על המגרש. ממש כמו אתמול, גם אז הוא הוחלף פחות מ-20 דקות לסיום לקול תשואות הקהל. עונה קודם לכן, אגב, בפברואר 2011, היה השלושער הקודם של החלוץ מול אשדוד.

"הנתונים של דובב מוכיחים שהוא שחקן שקורץ מחומר אחר. אין לו עקביות בכיבוש השערים, אבל בכל פעם שהוא כובש שער הוא רוצה עוד", אמרו עליו שחקנים אתמול. כזכור, באר שבע מתכוונת לזמן את גבאי לשיחה לגבי הארכת חוזהו המסתיים ביוני 2015. לאור היכולת אתמול, נראה כי הפגישה תיערך ממש בקרוב. בבאר שבע היו מרוצים גם מהמגן השמאלי בן תורג'מן, שאמור להחליף את דוידזאדה, שייעדר חודש, גם במחזורים הקרובים. אליניב ברדה שסובל ממתיחה במפשעה נמצא בספק למשחק מול הפועל עכו במחזור הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דובב גבאי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אין לו עקביות בכיבוש השערים, אבל בכל פעם שהוא כובש שער הוא רוצה עוד". דובב גבאי/ברני ארדוב

"אני שמח. הפגנו המון אופי במשחק פחות טוב שלנו אבל שלוש הנקודות הן החשובות ביותר עבורנו. גם כשלא משחקים טוב צריכים לנצל את ההזדמנויות וזה מה שעשינו אתמול", אמר השוער אוסטין אג'ידה. "אני מאוד שמח עבור דובב שכבש שלושער, השערים האלה לא באים בקלות והוא עובד קשה. זה יעזור לו לקראת המשחקים הבאים".

"עדיין מוקדם לדבר על אליפות", קבע השוער. "אנחנו צריכים לשחק טוב מדי שבוע בתקווה למצוא את עצמינו במקומות הראשונים. חשוב לנצל את ההזדמנויות שניתנו לנו. המטרה היא להפיק את המקסימום".

בלם מכבי תל אביב, ריף פרץ, הוזכר כמועמד לעבור לקבוצה בחודש ינואר. אלישע לוי עשוי לנסות לצרף את השחקן, שלא מוצא את מקומו במכבי תל אביב. פרץ רשם העונה שתי הופעות במדי מכבי תל אביב. בעונה שעברה הוא שותף בחמישה משחקים, שלושה מהם בהרכב. בבאר שבע כבר ערכו בדיקות בנוגע לשחקן וככל הידוע גם בית"ר ירושלים מתעניינת בו. לוי מעוניין לצרף בלם במקום בויאם מרקוביץ', כך שבסגל שלו יהיה פרט לסוארס, פאיוביץ' ואלגרבלי שחקן נוסף. הנהלת הקבוצה הודיעה לקשר ניקולס פלצ'וק, שלא שותף אתמול, כי נכון לרגע זה הוא לא משוחרר מהקבוצה למרות ההצעות הרבות. פלצ'וק נחוש לעזוב ובימים הקרובים תתקבל החלטה סופית בעניין.

בכלל, עושה רושם שבבאר שבע חוששים משחרור המוני של שחקנים, בטענה שהדבר עשוי לפגוע בה בהמשך העונה. "שחקנים כמו קובי דג'אני ופלצ'וק חשובים לסגל הרחב שלנו. כמובן שאי אפשר להחזיק שחקן שיתעקש בכוח, אבל יהיו פציעות והרחקות, ולא נוכל להתמודד איתן אם לא יהיו עוד שחקנים שמחכים להזדמנות. אם לא היה מחליף ראוי לדוידזאדה, יכול להיות שהיינו נמצאים בבעיה". דג'אני שיחק אתמול 13 דקות בלבד וההחלטה אם לעזוב תהיה תלויה בו. תומר סויסה וגליינור פלט לא מעוניינים לעזוב בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully