וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין בלאט לחסין: "שלא ידבר על מהלכי היריבה"

30.12.2013 / 21:26

מאמן מכבי תל אביב התעמת עם עוזר מאמן חולון, שמחה על חילוף של הצהובים. ג'יימס לא ימריא לטורקיה. ליובין: "פספוס"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ממשיכה לקרטע בליגת העל. רגע לפני יריית הפתיחה לטופ 16 והמשחק מול גלאטסראיי בחמישי, הצהובים הזיעו הערב (שני) בדרך ל-75:77 קשה על הפועל חולון, שאומנם העניק להם ניצחון שמיני רצוף, אך השאיר להם לא מעט חומר למחשבה. הצהובים איבדו יתרון דו ספרתי וסבלו מרבע אחרון חלש, כשחולון נטולת הזרים מצליחה למתוח אותו ממש עד שניות הסיום. למזלה של מכבי תל אביב, אייזיק רוזפלט החטיא שתי זריקות עונשין שנייה לסיום והשאיר את הניצחון בצד שלה. הצהובים הודיעו מיד בסיום כי שון ג'יימס הפצוע ימשיך להיעדר גם במשחק מול גלאטסראיי וכי הוא לא יטוס עם הקבוצה לטורקיה. ג'יימס עורך אימונים אישיים וממשיך בתהליך ההחלמה.

ברבע האחרון התלהטו היצרים ומאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט זעם על עוזר מאמן חולון, אלעד חסין, על ששהה בתחומי המגרש בזמן המשחק והעיר למזכירות על חילוף שבלאט ביקש לבצע. בלאט ניסה להימנע מלדבר על התקרית בסיום, ואמר: "התקרית עם אלעד חסין? עוזר מאמן של קבוצה טובה לא צריך לדבר על מהלכים של המאמן שמנגד. אלעד חסין הוא מאמן טוב ואני אוהב אותו, אבל אם אני לא טועה רק מאמן אחד רשאי לעמוד על הקווים ואנחנו צריכים לשחק לפי החוקה".

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חולון 75:77

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. יוסי ציפקיס
כעס על אלעד חסין. בלאט/יוסי ציפקיס

בנוגע למשחק עצמו אמר בלאט: "שיחקנו שלושה רבעים טובים ורבע אחד מאוד לא טוב, ניצחנו את המשחק לא בצורה שהיינו רוצים לנצח בו אבל הכי חשוב זה הניצחון. צריך לבדוק איפה הפסקנו לשחק, כשאנחנו משחקים נכון וטוב אנחנו דורסים, אבל כשאנחנו מפסיקים להיות אגרסיביים אז אנחנו סובלים וזה מה שהיה היה היום. אני רוצה להתרכז בכך שניצחנו שמונה משחקים ברציפות. השגנו ניצחון וזה מה שחשוב. אלכס היה טוב.

"כשמובילים ביתרון גדול ומאבדים יתרון זו נקודה למחשבה. היינו היום קצרים. אנחנו משחקים עדיין ללא שון ג'יימס ובלי בלו שהוא אחד השחקנים הטובים לאחרונה אבל העדפנו לתת לו לנוח כי היתה לו בעיה בשרירי מעל הברך, הסתדרנו בלעדיו היטב בהתחלה אבל בהמשך פחות. אף אחד לא אוהד לאבד יתרון. אני לא ידוע עדיין אם שון ג'יימס יטוס איתנו למשחק ביום חמישי".

ריקי היקמן: "במחצית השנייה לא שיחקנו את הכדורסל שהצגנו בשבועות האחרונים. בריבאונד לא עשינו מה שצריך, אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בזה. לא היה לחץ בסוף המשחק. לפעמים זה מסתכם במהלכים מסוימים בסיום, אנחנו נתכונן חזק ליום חמישי כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר במשחק היורוליג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
מאוכזב. ליובין/יוסי ציפקיס

בצד המפסיד, ליאור ליובין ניסה להתעודד למרות ההפסד הדרמטי: "עשינו מחצית ראשונה לא טובה, עשינו טעויות שהתכוננו לא לעשות, היתה לנו הזדמנות להשוות או אפילו לנצח, אבל לצערי זה לא קרה. חולון הוא מועדון גדול ועם מסורת, אנחנו לא נכנעים. זה הסיפור פחות או יותר, אנחנו ללא שני זרים וזה מראה על פוטנציאל אם אנחנו משחקים ככה".

שלומי הרוש הוסיף: "אני חושב שבמחצית הראשונה נתנו יותר מדי כבוד למכבי. יכולנו לנצח אותם, הוכחנו את זה בעבר. במחצית השנייה עם ההגנה שלנו עשינו כמה ריצות טובות ובסוף הלחץ היה עליהם. חבל שלא הלך, עשינו עבודה טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully