וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאק מאנדיי ב-NFL

"היום השחור" של מאמני הליגה: ג'ים שוורץ פוטר מדטרויט, לזלי פרייז'ר ממינסוטה, שנאהאן נפרד מוושינגטון, שיאנו מטמפה. רקס ריאן נשאר בג'טס. טים טיבו יעבוד ב-ESPN

"בלאק מאנדיי" הוא הכינוי ליום שני שלמחרת סיום עונת ה-NFL, בו מסה גדולה של מאמנים נפרדים מקבוצותיהם. אנו נעביר פה דיווח מתגלגל.

מאמן וושינגטון רדסקינס מייק שנאהאן. AP
המשחק האחרון בבירה. שנאהאן יורד ממטלייף סטדיום/AP

* לזלי פרייז'ר עוזב את מינסוטה לאחר עונה של 10:1:5. פרייז'ר מונה למאמן ראשי לאחר פיטורי בראד צ'ילדרס ב-2010, ותחתיו סיימו הווייקינגס אחרונים ב-NFC צפון פעמיים בשלוש העונות האחרונות.

* קליבלנד פיטרה את רוב צ'ודזינסקי, שהחזיק בתפקיד עונה אחת בלבד. הבראונס סיימו במאזן 12:4, שכלל שבעה הפסדים רצופים.

* גם מייק שנאהאן הולך הביתה. מאמן וושינגטון רדסקינס בארבע העונות האחרונות נפגש עם בעלי הקבוצה דן סניידר, שם הוחלט, כצפוי, על הפסקת עבודתו. הרדסקינס היו במאזן 40:24 תחת שנאהאן ואת העונה האחרונה סיימו במאזן 13:3, כולל רצף של שמונה הפסדים לראשונה מאז 1960.

* ניו יורק ג'טס הודיעה כי רקס ריאן ימשיך בקבוצה, בעוד בעלי דאלאס ג'רי ג'ונס אמר כי הוא "מחויב לג'ייסון גארט".

ג'ים שוורץ מאמן דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
גם הוא יצטרך למצוא עבודה חדשה. שוורץ/AP, Rick Osentoski

* טמפה ביי פיטרה גם את המאמן גרג שיאנו וגם את ה-GM מארק דומיניק. הבאקנירס פתחו את העונה עם 8:0 וסיימו אותה במאזן 12:4 מאכזב. שיאנו, שאימן את מכללת רטגרס לאורך העשור הקודם, סיים את דרכו בקבוצה אחרי שתי עונות עם מאזן כולל של 21:11. דומיניק הצטרף לבאקנירס ב-1995, היה חלק מהקבוצה שזכתה באליפות ב-2002 והפך ל-GM ב-2009.

* באופן די צפוי, המפוטר הבא היה ג'ים שוורץ, מאמן דטרויט. שוורץ קיבל את הליונס בתחילת 2009, במה שהייתה משרת האימון הראשונה שלו אחרי שנים ארוכות בליגה. בעונה הראשונה הוא השיג רק שני ניצחונות, אבל בעונתו השלישית הקבוצה סיימה במאזן 6:10 ועלתה לפלייאוף לראשונה מאז 1999. המומנטום הזה לא נמשך. בעונה שעברה הליונס התפרקו וסיימו עם ארבעה ניצחונות בלבד, כולל שמונה הפסדים רצופים בתום העונה. במקביל, קלווין ג'ונסון שבר את שיא היארדים בתפיסה לעונה. בעונה הנוכחית דטרויט הובילה את ה-NFC צפון ונראתה בדרך הבטוחה לזכייה בבית, אולם הפסידה שישה משבעת משחקיה האחרונים ושוב נותרה מחוץ לפלייאוף.

* טים טיבו לא שיחק העונה ב-NFL לאחר שעוד לפניה הוא שוחרר מניו אינגלנד. עכשיו, יש לו עבודה חדשה. ESPN הודיעה שהקוורטרבק, לו הייתה קריירת מכללות בלתי נשכחת בפלורידה, ישמש כפרשן הרשת לפוטבול מכללות בשלוש השנים הבאות, החל מאוגוסט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully