וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "צריכים לאגור ניצחונות ולא מחמאות"

29.12.2013 / 22:45

מאמנה החדש של אשדוד היה קרוב להפתעה אך נוצח בידי הפועל ירושלים: "היינו נאיבים, אבל יש כאן פוטנציאל"

הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל יצא לדרך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים במחזור ה-12. אחרי שהודחה מגביע המדינה על ידי הפועל תל אביב, המוליכה הפועל ירושלים נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שניצחה 85:87 את מכבי אשדוד. ארטיום פראחוסקי הסנטר הירושלמי נקע את קרסולו במהלך המשחק וייבדק מחר. מכבי חיפה יצא מרצף ההפסדים הרצופים שלה עם 74:90 על נתניה. גם הפועל אילת לא התקשתה והביסה את גלבוע/גליל 62:78.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
ניצחון בשיניים. בראד גרינברג/ברני ארדוב

אריק אלפסי, מאמנה החדש של מכבי אשדוד שנחל הפסד במשחק הבכורה שלו בגביע מול מכבי תל אביב, היה קרוב מאוד להפתעה וניצחון על הפועל ירושלים, אבל נותר רק עם המחמאות ואמר בסיום: "אני חושב שהיינו קצת נאיביים היום, קודם כל מבחינה הגנתית, נתנו להפועל ירושלים המון סלים קלים. זה משהו שאנחנו עובדים עליו באימונים ולא מיישמים את זה במשחק, כמובן יש לנו עוד הרבה עבודה. מבחינה התקפית לקלוע 85 נקודות בבית, מול קבוצה איכותית כמו הפועל ירושלים זה טוב מאוד"

המאמן התייחס לעובדה שהקבוצה שיחקה טוב: "אנחנו צריכים לאגור ניצחונות, ולא מחמאות". על כך שהגיע לאשדוד במצב לא קל, הוסיף אלפסי: "אני חושב שהגעתי במצב לא פשוט, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה, הגעתי למערכת מאוד מסודרת. יש לנו חומר טוב ואני מקווה שנצליח להביא ניצחונות, ולהשתפר. יש לנו פוטנציאל וצריך ליישם את זה למעשים ולניצחונות".

המנכ"ל של מכבי אשדוד, אלון בן זקן התייחס להמשך המאבקים של הקבוצה בתחתית העונה : "אנחנו ממוקמים בתחתית, עשינו שינוי בעמדת המאמן ומנסים להוציא את העגלה מהבוץ, אנחנו עובדים קשה, משוחחים עם השחקנים. מקווים שזה יעזור. אנחנו צריכים קצת ביטחון , ניצחון יעניק זאת ומקווים שזה יקרה מהר".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עוד משחק נהדר שלו. יותם הלפרין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully