וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם: ארגון השחקנים ייצג את השחקנים, ההסתדרות תתמוך

29.12.2013 / 21:12

למרות הודעת ההסתדרות, ארגון השחקנים ימשיך להיות הבולט בייצוג השחקנים. כך סוכם בתום פגישה בין נציגי הצדדים

ארגון השחקנים בראשות אריה אלטר ימשיך להיות הארגון המרכזי והבולט בנוגע לדאגה לזכויות השחקנים בליגת העל, כך סוכם בתום פגישה שנערכה הערב בין נציגי ההסתדרות לבין יו"ר ארגון השחקנים, אריה אלטר.

הפגישה נערכה על רקע הודעה רשמית שהוציאה ההסתדרות מוקדם יותר לפיה היא הארגון היציג של שחקני ושחקניות הכדורגל בישראל. במכתב ששיגר ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, הוא קרא לקיים פגישה עם ההתאחדות והמנהלת לצורך כינון יחסי עבודה פוריים וטובים. מהפגישה הערב, כאמור, עולה תמונה שונה לחלוטין.

אריה אלטר יושב ראש ארגון השחקנים. קובי אליהו
ימשיך לדאוג לזכויות השחקנים. אריה אלטר/קובי אליהו

"סוכם כי הארגון השחקנים יהיה הארגון המרכזי, ומחר הצדדים יחתמו על חוזה מחייב שמעגן בתוכו את העובדה שהארגון יהיה הארגון היחיד היציג. כלומר, ההסתדרות היא זו שתעשה הסכם קיבוצי יחד עם הארגון, אבל את משא ומתן לטובת השחקנים ימשיך לערוך הארגון", אמר מקורב למשא ומתן.

יו"ר ארגון השחקנים, אריה אלטר, אמר בצאתו מהפגישה: "המתווה היחידי שבו אנחנו נתקשר עם הסתדרות העובדים הוא רק בתנאי שייחתם הסכם מחייב שמעגן את הזכויות של שחקני הכדורגל ורותם את ההסתדרות לכך. כל סיכום אחר הוא סיכום רשלני שפוגע בזכויות שחקני הכדורגל וגורם נזק. אנחנו מסכימים לחתום מחר על הסכם עם ההסתדרות ברוח הדברים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully