וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: המשחק בין הסייברס לרבלס פוצץ

29.12.2013 / 10:52

המפגש הגדול של המחזור הרביעי, שחזור הגמר מהעונה שעברה, לא הגיע לסיומו. במהלך הרבע השלישי נטשו שחקני תל אביב את המגרש כמחאה. הליגה: "יינקטו צעדים"

ליגת הפוטבול הישראלית התכוננה בסוף השבוע החולף למשחק הגדול של המחזור הרביעי, שחזור הגמר מהעונה שעברה, בין תל אביב סייברס ליהודה רבלס. אלא שלבסוף, למציאות היו תוכניות אחרות והמשחק פוצץ בנסיבות משונות.

שחקני תל אביב סייברס פוטבול ישראלי. מגד גוזני
הלויאליות עלולה לעלות ביוקר. שחקני הסייברס/מגד גוזני

הסייברס, האלופים המכהנים, הגיעו למפגש הביתי בבית דני, אמש (שבת), כשהם במאזן 1:1. האורחים לעומת זאת, קיוו לשמור על מאזן מושלם ולעלות ל-0:3 העונה. 6:22 דקות לסיום הרבע השלישי, במצב של 20:22 לטובת הרבלס, קיבלו שופטי המשחק החלטה שהייתה נגד תל אביב.

ההחלטה הזו לא עברה בשקט מצד הסייברס ומהליגה נמסר: "לאחר Questionable Call, הייתה התפרצות זעם לא מקובלת מצד כמה משחקני הסייברס, כולל שניים שהורחקו מהמשחק. כצעד מחאה על ההרחקות, החליטה קבוצת תל אביב לפרוש מהמשחק. הליגה רואה בחומרה רבה את ההתנהגות הזו, הן של שחקני הסייברס והן של הקבוצה כולה, שירדה מהמגרש. העניין יעלה לוועדת משמעת ויינקטו צעדים. לקבוצה היריבה, יהודה רבלס, לא היה שום צד באירועים".

ירושלים קינגס (1:1) - רחובות סילברבקס (3:0) 14:56

הקינגס הרשימו והשיגו ניצחון ראשון העונה למרות ששיחקו ללא הקוורטרבק הפותח שלהם זאק סאמי. את מקומו תפס משה שור, שהחליף אותו בהצלחה עם שתי מסירות לאנדזון ועוד ארבע ריצות אליו. אופיר לוין הוסיף שני טאצ'דאונים על הקרקע ואחד באוויר. מנגד, רחובות עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה ותהיה חייבת להשתפר על מנת להשיג אותו.

כוכבי הצפון (1:1) - באר שבע בלאק סווארם (2:2) 44:6

למרות שהאורחים נסעו למעלה משלוש שעות בשישי בבוקר על מנת להגיע למשחק, הוא התנהל בשליטה מוחלטת שלהם בעוד המארחים נראים עייפים ורכים. מופע הגנתי מצוין של שלומי שוחט, שהשווה שיא ליגה עם ארבעה סאקים והוסיף טאצ'דאון הגנתי, היה יותר מדי עבור כוכבי הצפון. אריאל בק סיפר 104 יארדים וטאצ'דאון, ג'ו וולטון המשיך להציג יכולת נהדרת וסיים עם שלושה טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully