וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר ובנאדו שוקלים מחדש החתמת חלוץ זר

29.12.2013 / 7:30

השניים ייפגשו השבוע, וידונו בהחתמת דמארי ואפשרויות נוספות. שחקנים: "לא עושים מספיק 'דאבל-אפ'". גיבוי לשראנוב: "לא נביא שוער"

one

הדברים שנשא השבוע יעקב שחר באימון הקבוצה היו אמורים לעורר זעזוע בחדר ההלבשה. מכבי חיפה לא הציגה אתמול (שבת) כדורגל גדול ב-1:2 על מ.ס אשדוד, בטח לא כזה שיספיק כדי לנצח בבלומפילד ביום שני, אבל במועדון טוענים שהניצחון אמש היה חשוב כדי להחדיר לשחקנים מעט אמונה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. החלוץ אלון תורג'מן, שכבש את שערו החמישי העונה, מבקיע העונה כל 220 דקות. נתון בהחלט מחמיא לחלוץ שנרכש מבית"ר טוברוק ובימים אלה חידש את המגעים להארכת חוזהו לחמש שנים. "אני לא מסתפק בנתונים האלה, רוצה להתקדם", אמר תורג'מן אתמול. "לגבי הקבוצה, הגדולה היא לקחת את הנקודות גם כשלא הולך. אנחנו נעבוד חזק השבוע. המשחק מול אשדוד החזיר לנו ביטחון, אנחנו נסתכל על מכבי תל אביב בגובה העיניים".

שחקנים ביקרו אתמול את התנהגות חלק מהאוהדים שהמתינו מחוץ למתחם חדר ההלבשה. "כשהפסדנו ושיחקנו טוב, אמרו שצריך לנצח. עכשיו באים אותם אנשים ומקללים כשהקבוצה לא מנצחת. יש כאן כעס על אותו קומץ, וחבל שאי אפשר לשנות אותם", אמרו. אבל הייתה גם ביקורת עצמית. אחד השחקנים הבכירים התייחס ליכולת ואמר: "בכל המשחק טעינו רק בחמש דקות. זה יכל לגמור את הקבוצה ולגרום לסחרור, אבל אי אפשר לבטל את ההחמצות של משומר, ראיוס, תורג'מן ועזרא. יש לנו שתי בעיות: צריכים לעבוד יותר על הנעת הכדור ולהיות יותר אגרסיביים, בעיקר באמצע, עם יותר 'דאבל-אפים' על שחקני היריבה. קבוצות צריכות לחשוש מאיתנו, וזה לא קורה".

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה עם רובן ראיוס. יוסי ציפקיס
"לא מסתפק בנתונים האלה, רוצה להתקדם". אלון תורג'מן/יוסי ציפקיס

בויאן שראנוב זכה לעידוד מהאוהדים אבל עזב את קריית אליעזר כשהוא נראה מאוכזב מאוד. סוכניו הסרבים אמורים להגיע בקרוב לצורך משא ומתן (העניין מתעכב בשל עניינים ביורקרטים) והוא עצמו דווקא זכה לגיבוי. "בויאן ספג היום שער שבאימונים הוא לוקח בישיבה, אבל בשבוע שעבר הוא נתן משחק ענק והציל אותנו מתבוסה", אמרו עליו בקבוצה. "אי אפשר לקחת לו את האחד על אחד הטוב בארץ, ואם מישהו מפקפק בביטחון שנותנים לו כאן, אז חשוב שיידע שאף שוער לא יגיע לכאן בינואר". בחיפה בדקו לאחרונה שוב את אופציית בוריס קליימן, אבל לא מדובר על העונה הנוכחית אלא כהשקעה עתידית, כשוער נוסף, כנראה לעונה הבאה.

ומה עוד יקרה בינואר? בנאדו ושחר ייפגשו השבוע, וידונו שוב בעניין החלוץ. אחת האפשרויות שנשקלת היא לא להחתים חלוץ זר גם ללא קשר לעסקת דמארי, אם כי טרם התקבלה החלטה בעניין. גורם בכיר במועדון אמר אתמול: "אם עומר דמארי לא יגיע למכבי חיפה, כלל לא בטוח שנביא חלוץ זר. יכול להיות שנסתפק במה שיש ואולי נביא שחקן בעמדה אחרת". המגעים בנוגע לדמארי יחודשו רק מחרתיים, כלומר לאחר המשחק בין הפועל תל אביב לבאר שבע. בבולגריה ממשיכים לדווח על מועמדותו של החלוץ הפולני מאתיוש זכארה (23, 1.75). השחקן הוצע למכבי חיפה ועוזר המאמן אורי אוזן אף רצה לנסוע כדי לראות אותו, אבל זה לא יקרה משום ששחר רוצה לסיים את המשא ומתן לגבי דמארי לפני שיחליט אם בכלל לרכוש חלוץ זר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
"אי אפשר לקחת לו את האחד על אחד הטוב בארץ". שראנוב/קובי אליהו

פיליאבסקי צפוי לעבור השבוע לוולין

מכירת אנדריי פיליאבסקי לוולין לוצק אמורה להתחדש בתחילת השבוע הנוכחי. הבלם, שעל מועמדותו לקבוצה האוקראינית פורסם בוואלה! ספורט, נכלל אתמול בסגל אך אמר למקורביו כי ישמח לעזוב. שמואל שיימן שוב לא נכלל בסגל ומעמדו עדיין לא ברור. ייתכן שיבקש לעזוב בינואר, אבל לא בטוח שבנאדו יאשר מעבר כזה. גם שלומי אזולאי רוצה להישאר נכון לרגע זה. עד אתמול בבוקר בנאדו עוד שקל לפתוח איתו בהרכב, אבל ברגע האחרון החליט להשאיר את עידן ורד. המצב הזה יכול להשתנות בכפוף לדקות המשחק שיקבל.

אזולאי, אגב, מחזיק ברקורד הטוב ביותר מבין חלוצי הקבוצה ביחס למספר השערים מול דקות משחק (כובש כל 123 דקות בליגה, לעומת שובל גוזלן שכובש כל 156 דקות). ומה עם השחקנים המנודים? אייל גולסה ינסה לצאת לבלגיה, ויאם עמאשה יעבור כנראה להפועל תל אביב, חן עזריאל רוצה לבית"ר ירושלים והסיכויים שייצא לאוקראינה קטנו מעט בינתיים ואיציק כהן ממתין לעסקת דמארי, שכמו חן עזריאל עשויה לסלול את דרכו למכבי פתח תקוה. החלוץ דינו אנדלובו שייחתך ישוב השבוע לארץ, לאחר שעזב בשל סיבות משפחתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully