וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ליאור אסולין מועמד מוביל להצטרף

28.12.2013 / 22:01

הצוות המקצועי משווע לחלוץ, ושחקן הפועל פתח תקוה על הכוונת. אוהדי סכנין התעמתו עם נעים: "ידוע שאין אהבה בינינו"

one

הפועל עכו רשמה הערב (שבת) הפסד נוסף, 2:0 בבית מול בני סכנין והיא ממשיכה לדשדש העונה. בקבוצה מוטרדים מאוד מהחלק ההתקפי הדליל שלהם העונה, וכחלק מנסיונות החיזוק עלו בימים האחרונים בקבוצה מספר אופציות לחיזוק כאשר השם החם הוא של חלוץ הפועל פתח תקוה, ליאור אסולין, שעשוי לעזוב בינואר ולהצטרף לעכו.

בצוות המקצועי מאוד מעוניינים בחלוץ הפורה ומשוכנעים שצירופו יוכל לשדרג את הקבוצה באופן משמעותי. אסולין בן ה-33 הבקיע העונה חמישה שערים ב-14 משחקי ליגה. גם האפשרות לצירופו של רן יצחק, שחקנה של הפועל תל אביב, לא ירדה מהפרק.

סביטי ליפנייה מכבי נתניה מול ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
יחזק את ההתקפה של יובל נעים? ליאור אסולין/קובי אליהו

יובל נעים המאמן המאוכזב של עכו התייחס להפסד של קבוצתו וגם על העימות עם הקהל של סכנין. "אני לא יפה נפש, ביני לבין הקהל של סכנין אין אהבה אבל זה לא מטריד אותי. קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה טובה. משלוש מתפרצות סכנין כבשו פעמיים. היינו טובים יותר מהם אבל לא החלטנו נכון".

נעים הוסיף: "אלו הכלים שיש לנו ואנחנו לא יכולים להמציא, אני מאשים את עצמי שנשארנו בלי חלוצים. בכל מקרה נביא בינואר חלוץ זר וישראלי.אנחנו יושבים ימים ולילות כדי לנסות להביא שחקנים".

על העובדה ששאר קבוצות התחתית הפסידו גם כן, אמר נעים: "תמיד שאתה עושה תוצאה לא טובה אתה רץ לשמוע תוצאות אבל אנחנו צריכים לקחת את הנקודות בעצמנו.הליגה לא נגמרת היום זה ברור,אני מאוכזב מאוד מהמשחק היום אבל נתאושש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ינסה להתחזק. נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully