וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז"

28.12.2013 / 21:38

מאמן הפועל חיפה הוסיף לאחר הניצחון על רעננה: "המשכיות היא מילת המפתח". קורצקי: "לא קורא לזה משבר"

one

לאחר שעברה תקופה לא פשוטה, הצליחה הערב (שבת) הפועל חיפה להשיג ניצחון שני ברציפות, לאחר שגברה 0:2 על הפועל רעננה בחוץ. הקבוצה של שלומי דורה שמרה על המקום השישי, והיא ממשיכה ללטוש עיניים אל עבר הצמרת שפתאום לא נראית כל כך רחוקה.

שחקן הפועל חיפה, ז'רקו קוראץ', עם מאמן הקבוצה שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
מסתכלים למעלה. דורה חוגג עם קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

"הצבנו לנו מטרה בתחילת הסיבוב להפסיד כמה שפחות נקודות לקבוצות ברמה שלנו, כי בסיבוב הראשון הפסדנו יותר מדי נקודות ככה", אמר בסיום שלומי דורה. "אני מאוד מקווה שנמשיך בדרך הזאת. פתחנו את הסיבוב השני כמו שפתחנו את הסיבוב הראשון ועכשיו המשכיות היא מילת המפתח, לא כמו בסיבוב הראשון שהיינו כמו נדנדה מבחינת צבירת נקודות. כדי לשמור על היכולת הזאת אסור לנו להוריד את הרגל מהגז. זה מאוד משמעותי למועדון כמו הפועל חיפה כי הוא ידע להסתבך בשנים האחרונות עם מאבקי תחתית. המטרה היא מרכז טבלה ואם נמשיך ביכולת כזאת, אולי לנסות אפילו לקטוף מקום בפלייאוף העליון".

לגבי היכולת של שני הכובשים שלו הערב - עזאם וקוראץ'- אמר המאמן: "את הפוטנציאל שבעזאם אנחנו מכירים. הייתה לו בהתחלה בעיה מנטלית של התמודדות עם לשחק בהרכב של קבוצה בוגרת. אני עובד איתו עם הרבה שיחות אישיות כדי להוציא ממנו את כל מה שהוא יודע. ז'רקו הוא חלוץ שאני יודע בדיוק מה הוא שווה. לאחרונה טיפה יותר קל לו כי אנחנו משחקים עם שני חלוצים וזה מוריד ממנו עומס ואני צופה לו עוד הרבה שערים בסיבוב הזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה חוגג, מאחוריו אושרי רואש. ברני ארדוב
מכירים היטב את הפוטנציאל שלו. עזאם/ברני ארדוב

ובזמן שבהפועל חיפה מתאוששים, בהפועל רעננה כבר סופרים משחק חמישי ללא ניצחון. "אנחנו בתקופה לא טובה ונצטרך לדעת לעצור את זה ולצאת לדרך חדשה", אמר המאמן, מנחם קורצקי. "אני לא קורא לזה משבר. אנחנו צריכים להתארגן מחדש, חזרו לנו עכשיו הרבה פצועים לסגל וכבר נראינו יותר טוב משבוע שעבר בפרקים מסויימים של המשחק. לצערי עדיין חסר לנו מחץ בהתקפה וביטחון לשחקנים. אני מאמין שאחרי השער הראשון יהיה לנו יותר ביטחון ונחזור לנצח".

קורצקי הוסיף: "אין ספק שקבוצות מקשות עלינו יותר לאחר פתיחת העונה הטובה שלנו ורואים שקבוצות באות מוכנות אלינו יותר. עדיין אני חושב שדברים תלויים בנו ואם נחזור לשחק אגרסיבי גם יגיעו התוצאות. כמובן שחסר לנו שחקן התקפי שכנראה נביא בינואר, אבל כרגע זאת הקבוצה ועם זה נרוץ עד הסוף".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
זה לא משבר? קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully