וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: על כל הקופה

28.12.2013 / 10:00

שיקגו מארחת את גרין ביי, דאלאס את פילדלפיה: המנצחת בפלייאוף, המפסידה בבית. מחזור הסיום הדרמטי מגיע ואיתו, ההכרעות האחרונות בשתי החטיבות. בולטימור תיפרד מהתואר?

אוי לא. נסו להימנע מזה ולא תצליחו. נכון, הפלייאוף עדיין לפנינו וחודש מרגש מאוד צפוי, אבל החל מיום שני הקרוב הריקנות תתחיל למלא את כולנו, רגע אחרי עוד מחזור סיום עונה ב-NFL. עד אז, בואו נתרכז בכל מה שטוב ובמחזור הזה, יש הרבה מאוד טוב. שני משחקי ראש בראש, אחת בפלייאוף והשנייה בבית, בין יריבות אדירות, מחכים לנו במחזור הסיום, שייערך כולו מחר (ראשון). בשיקגו, ארון רוג'רס המתקאמבק וגרין ביי ינסו להכניע את הברס. בדאלאס, קייל אורטון המחליף יקווה לעמוד באתגר מול פילדלפיה. מה עוד? סיאטל (מול סנט לואיס) ודנבר (באוקלנד) רוצות להשלים זכייה בחטיבות, קרוליינה תנסה לא למעוד באטלנטה ולקחת את ה-NFC דרום ואילו ב-AFC, ארבע קבוצות, כולל האלופה בולטימור, נאבקות על הכרטיס האחרון לפלייאוף. בשבוע שעבר הבאנו תשע מ-16 ולסיום העונה אנחנו מגיעים עם 149 מ-237 (62.8 אחוזים). מה נראה במחזור הסיום בטלוויזיה?

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Nick Wass, AP
ברוכים השבים. ארון רוג'רס/AP, Nick Wass

ראשון, 20:00: אטלנטה - קרוליינה, FOX
ראשון, 20:00: סינסינטי - בולטימור, METV
ראשון, 23:00: שיקגו - גרין ביי, FOX
ראשון, 23:05: אוקלנד - דנבר, 5+ לייב ו-HD
ראשון, 23:15: ניו אורלינס - טמפה ביי, METV
שני 3:30: דאלאס - פילדלפיה, 5+ לייב ו-HD

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניק פולס שחקן פילדלפיה איגלס. Matt Slocum, AP
זמן לעלות לפלייאוף? ניק פולס ופילדלפיה יוצאים לקרב/AP, Matt Slocum

20:00:

אטלנטה (11:4) - קרוליינה (4:11)

הפאלקונס בוודאי קיוו שהמצב במשחק הזה יהיה הפוך והם יהיו אלה שנלחמים על מיקום טוב יותר בפלייאוף, אבל בעוד הם התפרקו, הפנת'רס נהנו מעונה נהדרת והניצחון הדרמטי בשבוע שעבר על ניו אורלינס, בו קרוליינה שוב הציגה את הגנת הברזל שלה, הציב אותה בעמדה מצוינת. אם קרוליינה תנצח או ניו אורלינס תפסיד, הפנתרים יזכו בשבוע החופש. אם גם סיאטל תפסיד במקרה ובמקביל סן פרנסיסקו תנצח, קרוליינה תסיים ראשונה ב-NFC.

ההימור: קרוליינה בלמה את דרו בריס, היא תבלום גם את מאט ריאן. הפנת'רס מנצחים ורצים לרדיו

סינסינטי (5:10) - בולטימור (7:8)

התבוסה של בולטימור בבית מול ניו אינגלנד במחזור האחרון קבעה שני דברים: ראשית, שסינסינטי היא אלופת ה-AFC צפון ושנית, שבולטימור לא תלויה בעצמה. הבנגאלס, שמושלמים בינתיים בבית העונה, יזכו בשבוע החופש רק עם ניצחון לצד הפסד של ניו אינגלנד. הרייבנס לעומת זאת, צריכים ניצחון לצד הפסד של סן דייגו או מיאמי כדי לעלות לפלייאוף או לחלופין, הפסדים של הצ'ארג'רס, הדולפינס ופיטסבורג. במפגש הקודם בין הקבוצות העונה בולטימור ניצחה, אבל בשבוע שעבר סינסי המטירה 42 נקודות על הראש של מינסוטה.

ההימור: גם הפעם זה יילך לבנגאלס. בולטימור תקווה לניסים

טנסי (9:6) - יוסטון (13:2)

המשחק הראשון שלנו השבוע שהוא לפרוטוקול בלבד. הפסד יבטיח ליוסטון את הבחירה הראשונה בדראפט ויאריך את הרצף השלילי הגרוע בתולדות המועדון ל-14 הפסדים. הטייטאנס הם אחת משתי הקבוצות שהפסידו ליוסטון בתחילת העונה.

ההימור: זמן לנקמה. טנסי

דניס פיטה שחקן בולטימור רייבנס עם ג'ו פלאקו. Nick Wass, AP
האלופה תיפרד מהתואר?/AP, Nick Wass

אינדיאנפוליס (5:10) - ג'קסונוויל (11:4)

לקולטס אין יותר מדי תקוות, שכן הם יזכו בשבוע החופש רק עם ניצחון בצירוף הפסדים של ניו אינגלנד וסינסינטי. אם רק סינסי תפסיד ואינדי תנצח, הקולטס יהיו במקום השלישי בחטיבה. את הניצחון, בכל מקרה, הם לא אמורים להתקשות להשיג מול הקבוצה אותה דרסו בחוץ במחזור הרביעי 3:37. ההגנה של אינדי חזרה לעבוד אחרי תקופה לא קלה והקבוצה ספגה רק עשר נקודות בשני משחקים וניצחה בקנזס סיטי בשבוע שעבר. הג'אגוארס לעומת זאת, כבר שכחו מהתקופה הטובה שלהם ורשמו שני הפסדים רצופים.

ההימור: זה יהיה השלישי. אינדי

מיאמי (7:8) - ניו יורק ג'טס (8:7)

גם הדולפינס, שהושפלו בשבוע שעבר עם 19:0 בבפאלו, כמו שאר הקבוצות הנאבקות על הווילד קארד השני, לא תלויים בעצמם. מיאמי צריכה ניצחון קודם כל, ואז הפסד של בולטימור או ניצחון של סן דייגו כדי לעלות מהמקום השישי. הסילונים, שגברו בשבוע שעבר בבית על קליבלנד, מסיימים עוד עונה מאכזבת וזה עשוי להיות משחקו האחרון של רקס ריאן כמאמן הקבוצה. הוא ירצה לגמול למיאמי, שניצחה אותו העונה במדולנדס 3:23 מוחץ.

ההימור: זה לא יילך. מיאמי תנצח ותקווה לטוב

מינסוטה (10:1:4) - דטרויט (8:7)

עוד משחק לפרוטוקול. ההתפרקות המחפירה של הליונס, עם חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים, השאירה אותם בשבוע שעבר רשמית מחוץ לפלייאוף. עכשיו הם מגיעים לעיר בה ניצחו רק פעם אחת ב-15 הביקורים האחרונים שלהם. מינסוטה הלא יציבה שמה 48 נקודות ביתיות על פילדלפיה ואז חטפה 42 בסינסינטי.

ההימור: בבית, מול דטרויט המפורקת, הווייקינגס שוב יחגגו

ניו יורק ג'איינטס (9:6) - וושינגטון (12:3)

עוד משחק על כלום, בערך. הענקים השיבו מעט מהכבוד האבוד שלהם עם ניצחון יפה בשבוע שעבר בדטרויט. עכשיו יחזיקו להם אצבעות גם בסנט לואיס, שכן הפסד נוסף של הרדסקינס, שיהיה השמיני ברציפות שלהם בעונה הנוראית הזו, לצד ניצחון מפתיע של יוסטון, ישים את וושינגטון כקבוצה הגרועה בליגה בתום העונה וייתן את הבחירה הראשונה בדראפט הבא לראמס, זכר לעסקת רוברט גריפין השלישי לפני שנה וחצי.

ההימור: הג'איינטס יתרמו את חלקם עם ניצחון

פיטסבורג (8:7) - קליבלנד (11:4)

איכשהו, למרות שהיא הייתה העונה ב-4:0 וב-6:2 ולא החזיקה לרגע במאזן חיובי, פיטסבורג מגיעה עם סיכוי למחזור הסיום, בעיקר בזכות ניצחונות גדולים על סינסינטי ובגרין ביי, שהראו שעוד יש משהו בקבוצה הזו. כדי שהמסע המופלא יושלם, הסטילרס צריכים ניצחון וגם הפסדים של כל שלוש היריבות: בולטימור, מיאמי וסן דייגו. לא פשוט, לא מופרך. בתור התחלה כאמור, הם יצטרכו לעבור את הקבוצה אותה ניצחו בקלות בחוץ לפני כחודש. המאזן בין הקבוצות ב-20 השנים האחרונות עומד על 5:31 לסטילרס, שלא הפסידו בבית לקליבלנד מאז אוקטובר 2003.

ההימור: פיטסבורג תנצח. השאר? מי יודע

בן רות'ליסברגר פיטסבורג סטילרס. David Richard, AP
הסטילרס לא תלויים בעצמם/AP, David Richard

23:05-23:25:

שיקגו (7:8) - גרין ביי (7:1:7)

מאמא מיה! הללויה! איזה משחק, איזה משחק. המנצחת לוקחת הכול במפגש בין שתיים מהיריבות הגדולות בליגה. הפאקרס ניצחו ארבעה מחמשת הביקורים האחרונים שלהם בעיר הרוחות, אבל במשחק שנערך העונה בלמבו פילד, ידם של הדובים הייתה על העליונה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי מכה מוראלית קשה, גרין ביי עם הפסד ביתי קריטי ודרמטי מול פיטסבורג, שקטע לה את הקאמבק. שיקגו אחרי שהושפלה קשות עם 54:11 בפילדלפיה. זה יהיה המפגש ה-188 בין הקבוצות ועד היום המאזן עומד על 88:6:93 לטובת שיקגו. ה-94 בדרך?

ההימור: בכל שבוע אנחנו כותבים שהרבה תלוי בארון רוג'רס. הפעם הוא סופסוף חוזר, אבל לא ברור באיזה מצב. ולכן, שיקגו

אוקלנד (11:4) - דנבר (3:12)

אחרי ששבר את שיא הטאצ'דאונים בכל הזמנים לעונה בודדת, מסתער פייטון מאנינג על שתי מטרות נוספות. האישית, שיא היארדים בכל הזמנים, ממנו הוא רחוק 265 יארד בלבד. הקבוצתית, המקום הראשון ב-AFC, בו דנבר תזכה עם ניצחון או עם הפסד של הפטריוטס. אוקלנד החלשה, שמגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים, תנסה לעמוד בדרכם של הברונקוס, אבל עם ההגנה האיומה שלה וההתקפה הכבירה של דנבר, שניצחה את הריידרס במחזור השלישי, קשה לראות את זה קורה. האורחים יאלצו להסתדר ללא וון מילר, שגמר את העונה.

ההימור: יסתדרו יופי. ניצחון ומקום ראשון בחטיבה לדנבר

ניו אורלינס (5:10) - טמפה ביי (11:4)

מה מצבם של הסיינטס? בינוני. אחרי ההפסד הדרמטי והמתסכל בקרוליינה, ה-NFC דרום כבר לא בשליטתם ואם הפנת'רס ינצחו, הקדושים יצטרכו להסתפק בווילד קארד השני. כדי להשיג אותו, הם זקוקים לניצחון או להפסד של אריזונה. אם קרוליינה תמעד, ניצחון יספיק לניו אורלינס כדי לזכות בבית ובשבוע החופש. הסיינטס מגיעים אחרי עוד שני הפסדי חוץ והם יצטרכו לדאוג לבעיות הקשות שיש להם מחוץ לסופרדום בהקדם, אבל בבית הם מושלמים ובלתי עצירים העונה והם גם ניצחו 14:16 בטמפה ביי במחזור השני. שודדי הים, שמגיעים אחרי שני הפסדים וניצחו רק פעם אחת בחוץ העונה, ינסו להשתפר לאחר שבעונה שעברה חטפו 41:0 בביג איזי.

ההימור: ניו אורלינס לוקחת בקלות

אריזונה (5:10) - סן פרנסיסקו (4:11)

כמה כואב הלב על הקרדינלס, שלמרות עונה של לפחות עשרה ניצחונות, עלולים להישאר מחוץ לפלייאוף בזמן שלא מעט קבוצות פחות טובות מהם יהיו שם. בשבוע שעבר הקבוצה מהמדבר הדהימה בסיאטל והנחילה לסיהוקס הפסד ביתי ראשון מזה שנתיים. זה היה הניצחון השביעי בשמונה משחקים של הקרדינלס, שצריכים כעת לעבור את סן פרנסיסקו ולהתפלל. הניינרס הסתבכו מאוד בפרידה מקנדלסטיק במאנדיי נייט, אבל נאבורו באומן, שאיבד את האונסייד קיק, מיד החזיר עם פיק סיקס ששם את סן פרנסיסקו בפלייאוף. האורחים מגיעים אחרי חמישה ניצחונות רצופים וגברו על אריזונה במפגש הראשון בין הקבוצות העונה. סן פרנסיסקו תזכה בבית ובשבוע החופש עם ניצחון לצד הפסד של סיאטל. אם גם קרוליינה תפסיד, סן פרנסיסקו תזכה בחטיבה. הקרדינלס ניצחו את הניינרס רק פעם אחת בתשעת המפגשים האחרונים.

ההימור: גם הפעם זה לא יילך. סן פרנסיסקו מנצחת

ג'יי קאטלר שיקגו ברס. Jim Prisching, AP
הזמן של ג'יי קאטלר והברס להתעלות/AP, Jim Prisching

ניו אינגלנד (4:11) - בפאלו (9:6)

לפטריוטס יהיה שבוע חופש עם ניצחון, או הפסדים מצד סינסינטי או אינדיאנפוליס. אם גם דנבר תפסיד, ניו אינגלנד תוכל לזכות ב-AFC כולו. הפטריוטס נראו נהדר בשבוע שעבר ופירקו את האלופה בולטימור בחוץ, אבל סובלים מהמון פציעות לקראת הפלייאוף. הבילס עשו את העבודה עבור ניו אינגלנד עם ניצחון חלק ויפה על מיאמי, שהיה השני שלהם ברציפות, אבל כהרגלם, הם הרחק מאחור ב-AFC מזרח. ניו אינגלנד לא הפסידה לבפאלו בבית מאז נובמבר 2000, 12 משחקים רצופים.

ההימור: גם לא הפעם. פטריוטס

סן דייגו (7:8) - קנזס סיטי (4:11)

ההפסד הביתי המפתיע של הצ'יפס בשבוע שעבר מול אינדיאנפוליס קבע שהם הקבוצה היחידה מצמרת הליגה שיודעת מה יהיה מיקומה בפלייאוף (5). הצ'ארג'רס לעומת זאת, יקוו לשחזר את הניצחון הנהדר שלהם בארוהד מהחודש שעבר ולהמשיך את התקופה המצוינת, שכוללת ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים. סן דייגו צריכה ניצחון, לצד הפסדים של מיאמי ובולטימור, כדי להיות בפלייאוף והיא תנסה לעצור את התקפת הצ'יפס לשם כך. אותה התקפה שמה 101 נקודות בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל רק שבע בבית מול הקולטס.

ההימור: המשחק הזה קובע רק לסן דייגו וככה זה גם יראה. צ'ארג'רס

סיאטל (3:12) - סנט לואיס (8:7)

למרות שהרצף הביתי האדיר הגיע לסיומו בשבוע שעבר וחשף לא מעט בעיות, לסיהוקס עדיין יש טווח ביטחון והם יודעים שניצחון שלהם או הפסד של סן פרנסיסקו ייתן להם את המקום הראשון בחטיבה. כאמור, הראש של הראמס החביבים, שלמרות הבית הקשה בליגה קרובים לסיים עונה במאזן חצוי, יהיה בכלל במגרשים אחרים והם חולמים על הבחירה הראשונה בדראפט. בינתיים, הם ינסו להדהים ולהשיג ניצחון שלישי רצוף מול הקבוצה לה הפסידו ב-15 מ-17 המפגשים האחרונים.

ההימור: סנט לואיס לא ניצחה בסיאטל מאז ינואר 2005. גם הפעם זה לא יקרה. סיהוקס

דאלאס (7:8) - פילדלפיה (6:9), בין ראשון לשני, 3:30

והנה זה מגיע. הקרב השני על כל הקופה בין שתי יריבות אדירות, במשחק שינעל רשמית את העונה הסדירה וישלח את הקבוצה האחרונה אל פלייאוף 2013. לא יכול להיות גדול מזה. טוני רומו, שהוביל דרייב ניצחון ברגעי הסיום בוושינגטון והשאיר את הקאובויס בחיים, גמר את העונה עם פציעה בגב. קייל אורטון, שלא פתח כבר שנתיים, יעלה במקומו וינסה להתמודד מול האיגלס הלא יציבים. פילדלפיה, שכבר הפסידה העונה לדאלאס 17:3 בבית, נעצרה לפני שבועיים אחרי חמישה ניצחונות רצופים, חטפה 48 נקודות במינסוטה והתאוששה עם 54 משלה מול שיקגו. העניין הוא שדווקא בחוץ האיגלס הרבה יותר טובים העונה ומחזיקים במאזן 2:5. ורק אם מישהו שכח: 28 בדצמבר 2008, מחזור הסיום של העונה, המנצחת עולה לפלייאוף. פילדלפיה פוגשת את דאלאס למשחק על כל הקופה ודורסת עם 6:44. והפעם?

ההימור: באמת שזה אחד המשחקים הכי קשים לחיזוי. ובדיוק בגלל זה, דאלאס!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully