וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אין ניסים ונפלאות בינואר"

27.12.2013 / 13:43

מאמן בית"ר על החלון: "קולאוטי לא יגיע, יהיה קשה מאוד". לרנקה תדרוש ממגרלשווילי לוותר על שכרו תמורת שחרור?

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים לקרב התחתית הקשה ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה, במה שמגדירים בקבוצה כ-"משחק הכי חשוב עד עתה העונה". היום (שישי) עורכת הקבוצה אימון באיצטדיון טדי לקראת המשחק, כאשר במועדון מאמינים כי הקהל מבין את חשיבות המשחק ומצפים לפחות ל-8,000 איש שיגיעו לתמוך בקבוצה. גורם בבית"ר אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו ושיהיה סבלני. כמו כל קבוצה שבאה לטדי, מכבי פתח תקוה בטוחים שאם יעברו 20 דקות בלי לספוג הקהל ייכנס ללחץ וזה יהיה לטובתם. זה משחק שצריך לנצח בשיניים, בסבלנות ואנחנו צריכים את הקהל מאחורי השחקנים לאורך כל המשחק, זה לא עוד משחק".

שחקן בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן. קובי אליהו
יועדף על פני רביבו? אבירם ברוכיאן/קובי אליהו

בנוגע להרכב, רוני לוי מנסה תירגולים שונים אך נראה כי רק לקראת המשחק יחליט באופן סופי על ההרכב. אתמול נוסו דוד רביבו ואבירם ברוכיאן יחד בהרכב כאשר ברוכיאן תורגל בכנף ימין, אך ספק אם יצוותו יחד ונראה כי רק ברוכיאן יפתח וסינטאיהו סלליך ימשיך לקבל קרדיט. ניסו קפילוטו צפוי לחזור לעמדת הבלם, כאשר בקישור האחורי ישחקו שניים מבין השלושה - שי חדד, אופיר קריאף וברק משה. צחי אליחן צפוי לפתוח בכנף שמאל ואיציק כהן בהתקפה.

בנוגע לרכש, בבית"ר נתקלים בקשיים בניסיון לצרף את חיים מגרלשווילי. בבירה הבינו כי א.א.ק לרנקה תדרוש מהשחקן שיוותר על שתי המשכורות האחרונות אותן לא זכה לקבל בתמורה לשחרור לבית"ר. יחד עם זאת, אחת האופציות היא שהשחקן יחתום לשנה וחצי בבית"ר ויקבל פיצוי חלקי מלרנקה. התפתחויות בנושא צפויות לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקוה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התפתחויות בנושא צפויות לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקוה. מגרלשווילי/ברני ארדוב

המאמן רוני לוי התראיין היום לרדיו ירושלים ואמר: "גם כשהייתי בחוץ וראיתי את בית"ר זה לא היה נראה מספיק טוב. כולם מבינים שבית"ר בתקופה קשה ובעייתית, תקופה ארוכה בלי ניצחון אבל זה מלווה גם ביכולת לא טובה. יש חוסר ביטחון ולא מגיעים למצבים. באופן אישי מה שעניין אותי בשני המשחקים הראשונים זה לייצב את הקבוצה שתהיה פחות חשופה ויותר מאורגנת וטקטית. גם בבאר שבע לא הגיעו לאחד על אחד על השוער מספר פעמים במשחק, אם היה לנו קצת יותר ביטחון בחלק ההתקפי ועם יותר רוגע אז יכול להיות שהיינו מייצרים מצבים והמשחק היה נראה אחרת".

בנוגע לינואר ואפשרויות של חיזוק אמר המאמן: "אין ניסים ונפלאות בינואר, אפשר קצת להתחזק. יש שחקנים טובים אבל הם צריכים עוד 3-4 שחקנים מנוסים שיעזרו להוביל את המועדון הגדול הזה. כולם מבינים את זה, כולל אלי טביב. אנחנו מחפשים שחקנים אבל בינואר זה מאוד קשה. תמיד עדיף להביא כאלה שמכירים את הליגה. אם רוברטו קולאוטי היה אפשרות הייתי מביא אותו אבל זה לא אפשרי, הוא מרוויח טוב והוא השחקן המרכזי שלהם אז אין כרגע כיוון כזה. יש הרבה שמות ואנחנו צריכים לפגוע בול בכל אחד".

"יש כאלה שרוצים ואנחנו לא יכולים ולכן מחכים, צריך סבלנות ולפגוע בול", הוסיף המאמן. "גם במכבי חיפה עדיין לא אמרו את המלה האחרונה לגבי משוחררים, היו דיבורים ורק בשבוע הבא הם יקבלו החלטה סופית. אם נקבל את חן עזריאל בחינם אז ברוך הבא, אם נצטרך להשקיע כסף אז נחשוב פעמיים. אני לא ממהר לקחת כאלה שלא היו במסגרת אם כי יש כאלה שהיו במסגרת של קבוצה ולא שיחקו הרבה ואותם אני כן לוקח בחשבון".

לגבי נושא ההדלפות אמר: "אני לא אמרתי לשחקנים לא להדליף. אמרתי להם אין בעיה שתשתפו פעולה אבל בצורה חכמה. אי אפשר שאסיפה טקטית על נקודות תורפה של היריב מודלפות לתקשורת. זה לירות לעצמנו ברגל".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"כולם מבינים שבית"ר בתקופה קשה ובעייתית". רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully