וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגורה: "ארזתי הכול, מחכה שיחתמו ואעזוב את ישראל"

26.12.2013 / 17:31

בית"ר קרובה לסיכום עם החלוץ על התרת חוזהו, שצפוי לקבל שכר של חודש נוסף לפני שיעזוב. רביבו וברוכיאן תורגלו ב-11

ברני ארדוב

בשורה אחת טובה לבית"ר ירושלים מגיעה היום (חמישי) מכיוון טטה בנגורה. השחקן, שעלותו למועדון היא כ-900 אלף ש"ח בעונה, הסכים להגיע לפשרה על התרת חוזהו ויקבל שכר עבור חודש אחד נוסף לפני שיעזוב את הקבוצה.

הפשרה הגיעה לאחר שיחה של סוכנו אדם קידן עם הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קידן מקורב לטביב ועובד באופן צמוד למועדון בנוגע לשחקני רכש והיה חשוב לו להביא לסיום הסאגה כמה שיותר מהר. אם לא יתגלו בעיות של הרגע האחרון, יעזוב השחקן את הארץ בתחילת השבוע הבא.

בנגורה אמר היום: "מבחינתי כבר ארזתי הכל ואני מוכן לעזוב. אני רק מחכה שיודיעו לי שהכל נחתם ואוכל להמשיך הלאה. אני לא אחפש עכשיו קבוצה כי אני צריך לעבור ניתוח וההחלמה היא 6-8 שבועות".

בנגורה הוסיף: "לא הגעתי פצוע כמו שאומרים. מאוד רציתי להצליח כאן אבל זאת הסיטואציה שנוצרה. אני מאחל לבית"ר שתצא מהמצב שהיא נמצאת, זה מועדון עם כל כך הרבה אוהדים שחיים את הקבוצה, מגיע להם שיהיה להם טוב וישמחו".

באימון היום המשיך רוני לוי לתרגל מספר שינויים בהרכב לקראת קרב התחתית ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה. על פי התרגולים דוד רביבו צפוי לפתוח בקישור הקדמי לצדו של אבירם ברוכיאן על חשבונו של סינטיאהו סלליך. בקישור יוסט ניסו קפילוטו לעמדת הבלם על חשבונו של טל כחילה כאשר צחי אליחן יחליף את קפילוטו בקישור וישחק בכנף שמאל במערך התקפי יותר.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא הגעתי פצוע כמו שאומרים. מאוד רציתי להצליח כאן אבל זאת הסיטואציה שנוצרה. אני מאחל לבית"ר שתצא מהמצב שהיא נמצאת, זה מועדון עם כל כך הרבה אוהדים שחיים את הקבוצה, מגיע להם שיהיה להם טוב וישמחו". בנגורה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully