וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל חיפה: פרננדס התנצל וצפוי לפתוח

הקשר שהושעה בשל עימות עם קיאנסקאס התנצל וישחק בשבת. נוואקמה, בן בינימין ותמיר כהן יחזרו להרכב המארחת (18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 4. הפועל חיפה מובילה 1:2, עוד משחק הסתיים בתיקו (העונה).

* במשחק היחיד שרעננה אירחה, הפועל חיפה ניצחה 1:2.

* ההתקפה של הפועל רעננה קצת תקועה: הקבוצה לא הבקיעה כבר 288 דקות, וזה שיא שלילי שלה בליגת העל.

* בעונה שעברה הפועל חיפה ניצחה 0:3 את רמת השרון בבית וקיבלה בראש בחוץ במשחק הבא, כשהפסידה 2:1 לבאר שבע.

* זה יהיה המשחק ה-50 של הפועל רעננה בליגת העל. עד עכשיו היא השיגה 10 ניצחונות, 16 תיקו ו-23 הפסדים. שערים: 70:46. אחוזי הצלחה: 31.29%.

לאתר דריבליסט

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

אחרי שלושה הפסדים מתוך ארבעת המשחקים האחרונים ומכת פציעות ונעדרים, תנסה מחר הפועל רעננה, בסגל כמעט מלא, לשוב למסלול הניצחונות נגד הפועל חיפה. ברעננה יודעים כי המשימה לא פשוטה והפסד יכניס את הקבוצה של מנחם קורצקי למשבר אמיתי ולכן בשרון לא מוכנים לחשוב על תסריט אחר פרט לניצחון. "אנחנו בתקופה לא טובה", אמרו בקבוצה לקראת המשחק. "אם נחזור לדברים שאפיינו אותנו בתחילת העונה אז נחזור גם לנצח".

להרכב הקבוצה יחזרו אנתוני נוואקמה, בן בינימין ותמיר כהן. השניים הראשונים התאוששו מפציעות שמנעו מהם להיות משותפים בשבועות האחרונים על חשבונם של יוגב לרמן וסער בנבנישתי ואילו כהן ישוב לאחר שריצה השעייה בגין צבירת כרטיסים צהובים על חשבון אסי בלדוט שהוחלף לפני סיום המחצית הראשונה במשחק מול פתח תקווה. נראה כי היחסים בין קורצקי לבלדוט מתוחים מאוד.

הפועל חיפה:

דריו פרננדס חזר לאימונים וצפוי לפתוח, זאת לאחר שהתנצל בפני וועדת משמעת שנערכה לו ביום שישי בנוכחות המאמן שלומי דורה והמנכ"ל אפריים גבאי. כזכור, הקשר התעמת עם טאדאס קיאנסקאס באימון ביום רביעי, והושעה עד הודעה חדשה. בשיחה התנצל פרננדס, ובה נקבע גם שיחזור לאימונים ובמקביל יזמין את הקבוצה לארוחה. הקשר התנצל גם בפניקיאנסקאס, והשניים ליבנו את העניינים ביניהם. פרננדס צפוי לפתוח למרות שהחמיץ שני אימונים השבוע עקב ההשעיה.

מאמנה של חיפה שלומי דורה התייחס למשחק ברעננה, אותו מחשיבים במועדון כמשחק מפתח. "הסיבוב הראשון אופיין מבחינתנו בכך שלצד תקופות טובות היו גם תקופות ממושכות פחות טובות ואת זה אנחנו נרצה לשנות בסיבוב הזה", אמר דורה, "נרצה לייצר יציבות. רעננה קבוצה טובה ברמה שלנו ונרצה להוציא נקודות כדי לסמן וי על עוד דבר ולהישאר בדבוקת הצמרת. הם קבוצה ממושמעת וטובה טקטית שנמצאת בתקופה פחות טובה ואני מקווה שנדע לחזור עם הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
החמיץ שני אימונים עקב ההשעיה. פרננדס/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: תמיר כהן

הקשר הוא ללא ספק הכוכב של הקבוצה והמנהיג שלה. אם רעננה רוצה לחזור למסלול הנצחונות היא צריכה את כהן חד, מרוכז ומסוכן כמו בתחילת העונה.

הפועל חיפה: ז'רקו קוראץ?

החלוץ המונטונגרי מגיע אחרי שלושער במשחק הקודם ועם הרבה ציפיות על כתפיו. במשחק מול קבוצה שמצופפת את ההגנה קוראץ' יצטרך להמשיך ולפרוץ את ההגנות כדי שחיפה תנצח משחק שני ברציפות ותתמקם בצמרת.

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
צריך לחזור להיות חד. תמיר כהן/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, גיא ליפקה, לואי טאהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, בן מלכה, אאודיס, ממאדו צ'אם, אנתוני נווקאמה.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, אושרי רואש, דנילו ניקוליץ?, עמיר נוסבאום, דריו פרננדס (רועי שוקרני), עאהד עזאם, אור אוסטווינד (יוסי דורה), יובל אבידור, מהראן לאלה, ז'רקו קוראץ?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully