וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: פלצ'וק יבקש לעזוב, סוויסה שוחח עם לוי

26.12.2013 / 12:06

קשר באר שבע לא מרוצה ממעמדו, קרית שמונה ועכו כבר גיששו. משה אוחיון הוצע, המאמן מעדיף שחקן הגנתי יותר

one

קשר אנורתוזיס פמגוסטה, משה אוחיון, הוצע להפועל באר שבע, שכרגע מחפשת שחקן בעמדה אחורית יותר. במועדון אישרו כי קיבלו פניה לגבי השחקן, אם כי בשלב זה אלישע לוי נוטה לוותר ומנסה להחתים שחקן נוסף שיתחרה עם לוטם זינו וגל אראל על ההרכב. קובי דג'אני לא ביקש לעזוב, אבל לאור מעמדו לא נפסלת האפשרות שיעשה זאת במהלך חלון ההעברות. לוי מחפש זר לעמדה הזאת, ולכן סיכוי גבוה שבויאן מרקוביץ' יעזוב.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
צפוי לעזוב. ניקולאס פלצ'וק/קובי אליהו

שחקן אחר שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא ניקולאס פלצ'וק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר לא מרוצה ממעמדו ולאור דקות המשחק שהוא מקבל, הוא שוקל לעזוב. כעת מתברר שהשחקן מתכוון לערוך שיחה עם הצוות המקצועי בה יבקש לקבל אישור לחפש קבוצה אחרת. שלוש קבוצות לפחות, קרית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל עכו, הביעו עניין בשחקן. שני שחקנים נוספים שיעזבו כמעט בוודאות הם הקשר פיראס עוואד והחלוץ יוסף אבו לאבן. שניהם אמורים לרדת לליגה הלאומית במטרה לצבור דקות משחק.

תומר סוויסה הוא עוד שחקן שמאוכזב ממעמדו, אבל הוא רוצה להישאר בקבוצה. סוויסה נכנס לשיחה עם אלישע לוי ובה הסביר כי הוא ירד מכר הדשא כדי להתפנות, וכששב נשאר במנהרה. לוי הפנה אותו לוועדת המשמעת והמנכ"ל אסי רחמים צפוי לקנוס אותו. בשום שלב, יש לציין, לא דובר על אפשרות להשעות את השחקן מתוך הנחה שעשה את הדברים בתום לב. בשיחה יובהר לשחקן כי גם אם עזב את המגרש לכמה דקות, מדובר בעבירה על תקנון המשמעת והיה ראוי שיבקש אישור.

המגן השמאלי בן תורג'מן מפגין יכולת טובה באימונים ולכן ההערכה היא שהוא יפתח בהרכב במקום אופיר דויזאדה הפצוע, ולא בן ביטון שנכנס כמחליף בשבוע שעבר. הסיבה לכך, אגב, הייתה שתורג'מן כלל לא נכלל בסגל, משום שלוי העדיף לכלול שחקני התקפה או שחקנים מגוונים יותר, כמו ביטון שמסוגל לשחק כמעט בכל עמדה בהגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully