וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס הושעה, הפועל חיפה תשחררו?

26.12.2013 / 12:07

הקשר הארגנטינאי שהתעמת עם קיאנסקאס באימון השיב למאמן, הושעה עד להודעה חדשה ועשוי לסיים את דרכו במועדון

one

קשר הפועל חיפה דריו פרננדס הושעה מאימונים עד להודעה חדשה ועד שתתקיים ועדת משמעת בעניינו. כזכור, אתמול (רביעי) התעמת הקשר עם טאדאס קיאנסקאס, כשלאחר שהבלם נכנס בחוזקה בפרננדס, השניים החליפו דחיפות ודברים קשים ובסיומה של התקרית שלומי דורה החליט לסלק אותם.

הפועל חיפה: עימות באימון בין פרננדס לקיאנסקאס

שחקן הפועל חיפה, דריו פרננדס. יוסי ציפקיס
עד ועדת המשמעת הוא בחוץ. דריו פרננדס/יוסי ציפקיס

באסיפה שנערכה לפני האימון דיבר דורה על נושא המשמעת וכעס על האירוע שהתרחש. כשהוא פנה לפרננדס בשאלה מה יש לו לומר להגנתו, הארגנטינאי כעס, ואמר למאמן: "בא שחקן לשבור לי את הרגל ואתה שואל מה יש לי להגיד להגנתי?". דורה זעם על התשובה של פרננדס והודיע לו שהוא מושעה עד שתתקיים ועדת משמעת בעניינו.


פרננדס עצמו נראה עצבני מאוד, וכשעזב את האימון הוא נסע לביתו. בחיפה טוענים שהבקשה של דורה הייתה לשבת בצד, ואילו השחקן עצמו העדיף לעזוב את מתחם האימונים. השחקן מצידו טוען שהבין כי דורה ביקש ממנו לעזוב ולכן עזב, והדגיש כי יש לו חוזה עד 2015 ומבחינתו הוא מתכוון לממש אותו עד תומו. לאחר האימון הוציא המועדון הודעה לפיה פרננדס התקשר להתנצל בפני דורה וטען שעזב בשל אי הבנה. בכל מקרה השחקן יעמוד בפני ועדת משמעת.

בעקבות התקרית ייתכן שיהיו התפתחויות בעניין מעמדו של השחקן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, גם בבית"ר ירושלים הועלה שמו של הקשר כמועמד לחזור לקבוצה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
היה מופתע מהעזיבה של פרננדס. דורה/ניב אהרונסון

"הייתי מאוד מופתע שהוא עזב. נתתי לו את האפשרות להגיב והוא בחר שלא", אמר דורה בהתייחס לתקרית, "אחרי שאמרתי מה שהיה לי להגיד הוא חשב אחרת לא היה ויכוח קולני. ביקשתי שיעזוב את האסיפה והוא בחר לקחת את הציוד ולעזוב את המגרש".

דורה הוסיף: "אני מופתע שהוא עזב עם כל הציוד. אני מקווה שבסופו של דבר ניישר איתו את ההדורים, ברגע שהוא עזב הוא מושעה עד הודעה חדשה. יש להפועל חיפה צוות ניהולי ומשפטי וביחד נחליט איך לטפל בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully