וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: שחזור הגמר במחזור הרביעי

25.12.2013 / 17:15

האלופה תל אביב סייברס תארח את יהודה רבלס (ש', 20:45) במוקד המחזור. ירושלים קינגס מול רחובות סילברבקס (ה', 21:00), כוכבי הצפון נגד באר שבע בלאק סווארם (ו', 10:00)

העונה הסדירה של ליגת הפוטבול הישראלית מתקרבת בצעדי ענק לנקודת אמצע הדרך שלה והדברים בליגה מתחילים לקבל צורה. בסוף השבוע המגמה הזו תימשך, כאשר שלושה משחקים יתקיימו במסגרת המחזור הרביעי. ירושלים קינגס תפתח את המחזור ביום חמישי עם משחק ביתי מול רחובות, כאשר שתי הקבוצות יחפשו ניצחון ראשון העונה. בשישי, באר שבע מתארחת אצל כוכבי הצפון ב"כביש 6 בול" ובשבת בערב, תל אביב סייברס מחכים ליהודה רבלס בשיחזור של הגמר מהעונה שעברה.

תל אביב סייברס חוגגים זכייה באליפות ה-IFL. מגד גוזני
ככה זה נגמר במפגש האחרון. הסייברס חגגו אליפות על חשבון הרבלס/מגד גוזני

ירושלים קינגס (1:0) - רחובות סילברבקס (2:0), חמישי, 21:00, אצטדיון קראפט

שתי הקבוצות הן האחרונות בליגה שטרם צברו ניצחון העונה ואחת מהן תצא עם אחד כזה מהמפגש שייערך בבירה. רחובות עדיין מחפשת את הניצחון הראשון בתולדות המועדון ולמרות שהיא מראה שיפור ניכר העונה, היא עוד לא הצליחה להשיג אותו. הקינגס חוזרים לפעילות אחרי שלושה שבועות ויבנו על משחק המסירה החזק שלהם, הסילברבקס יקוו להגן מול המסירה בעוד הם עצמם מחפשים את האיזון ההתקפי הנכון.

כוכבי הצפון (0:1) - באר שבע בלאק סווארם (2:1), שישי, 10:00, קיבוץ סער

ה"כביש 6 בול". בעוד המארחים לא שיחקו מאז השישי בדצמבר, האורחים מבירת הנגב כבר יקיימו את משחקם הרביעי העונה וינסו לשוב למאזן חצוי, אבל זה לא יהיה פשוט אחרי נסיעה ארוכה אל המגרש, שתחל בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי. למרות הכול ואם לשפוט על פי היכולת אותה באר שבע הציגה בהפסד לירושלים ליונס בשבת האחרונה, למארחת, שמחפשת את רצף הניצחונות הראשון בתולדות המועדון, לא הולך להיות פשוט בכלל.

תל אביב סייברס (1:1) - יהודה רבלס (0:2), שבת, 20:45, בית דני

בשנה שעברה הסייברס ניצחו את הרבלס בגמר וזכו באליפות ובשל הדרך בה הסתיים המשחק ההוא, לא מעט אמוציות שוררות בין שתי הקבוצות, שנפגשו גם בגמר לפני שלוש שנים ושוב נראות כחלק מצמרת הליגה. המארחים ישמחו לשחזר את היכולת אותה הציגו מול באר שבע במשחק פתיחת העונה ולהשכיח את זו ממנה סבלו בהפסד החוץ לחיפה. האורחים הביסו את שתי היריבות הראשונות שלהם וממש לא רוצים לעצור בדרך לביסוס מעמדם בראש הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully