וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דויד מנגה צפוי לחזור לסגל

25.12.2013 / 13:13

החלוץ שנעדר תקופה ארוכה לא מתכונן לפתוח מול רמת השרון. פאנקה עשוי להיות משוחרר אם יימצא קשר אחורי טוב יותר

one

חלוצה הזר של עירוני קרית שמונה, דויד מנגה, צפוי לשוב לסגל הקבוצה במשחק הקרוב מול הפועל ניר רמת השרון, זאת לאחר היעדרות ממושכת בשל המתיחה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי.

מנגה התאמן בשבוע וחצי החולפים, אך הוא עדיין סובל מכאבים ובקבוצה מעריכים כי ייכלל בסגל, אך לא יפתח בהרכב. בכל מקרה, החלטה סופית תתקיים לקראת סוף השבוע.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעניינים. מנגה/אדריאן הרבשטיין

מי שעוד יהיה חלק מסגל הקבוצה למשחק הוא הקשר דרקו טאסבסקי, שיטוס בתחילת חודש ינואר לתאילנד ויצטרף לקבוצת בנגקוק המקומית, בשורותיה חתם. טאסבסקי יישאר בארץ שבוע נוסף מעבר למתוכנן, זאת בשל המצוקה הקיימת בסגל רווי הפצועים של הקבוצה ולאחר המשחק מול רמת השרון, הוא יעזוב בופן רשמי את קרית שמונה.

מי שימשיך לשבת על הספסל הוא הקשר הליטאי מינדאוגאס פאנקה, ממנו מאוכזבים בקבוצה. אם בקרית שמונה ימצאו קשר אחורי ברמה גבוהה יותר וקבוצה שתסכים לקלוט את הליטאי, הוא עשוי לעזוב כבר בינואר, אולם ההערכות במועדון הן שהסיכויים לכך קלושים בשלב זה. גם דושאן מאטוביץ' מאוכזב מהעובדה שהוא ירד לספסל במשחקים האחרונים ואילו חן דילמוני, ממנו מרוצים מאוד בקבוצה, מציג יכולת טובה ותפס את מקומו. יחד עם זאת, בקבוצה מרוצים מכך שמאטוביץ' ממשיך להתאמן היטב ומפגין מקצוענות.

בקרית שמונה מרוצים מאוד משני הניצחונות האחרונים ומהעלייה של הקבוצה למקום הרביעי בטבלה. יחד עם זאת, המאמן ברק בכר ינסה להוריד את שחקניו לקרקע על מנת שלא יגיעו שאננים למשחק מול רמת השרון ויצליחו להמשיך במומנטום החיובי. "אנחנו בתקופה מצוינת, אבל כבר ראינו שבליגה הזו שני הפסדים מדרדרים אותך למטה ושני ניצחונות שמים אותך בצמרת הגבוהה. רמת השרון, אצלה בבית, היא קבוצה לא פשוטה בכלל", אמר שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully