וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן שראנוב: "יש כאן תנאים לאליפות. הבעיה בשחקנים"

25.12.2013 / 9:38

השוער מנתח את הבעיה בחיפה. החלו מגעים עם מכבי פתח תקוה לגבי כרטיסו של דמארי. בנאדו ערך עם משומר שיחה אישית. מטאלורג רוצה את עזריאל בהשאלה

one

שחקני מכבי חיפה עדיין לא התאוששו מהאסיפה הקשה שערך אתמול (שלישי) הבעלים יעקב שחר. בקבוצה סיפרו כי ניכר שהבעלים מאוכזב מאוד והפעם האחרונה בה נשמע כך הייתה כאשר ראובן עטר אימן בתחילת העונה שעברה. "יענקל'ה לא ניסה להפחיד אף אחד, הוא רמז למהפכה. הוא לא ישלים עם מצב בו הקבוצה מדשדשת כבר שנתיים וזה יקרה גם בעונה הבאה", אמר אחד מהם.

אתמול אמר שחר בין היתר: "מכבי חיפה זה עסק, ובכל עסק חייבים שיהיה מוצלח. בעסק שלא הולך, מפטרים חלק מהעובדים. 29 שנים אני פה. אוהדים מתקשרים אליי, חלקם מעודדים. שנה הבאה יהיה אצטדיון חדש, 33 אלף מקומות, לא יכול להיות שרק אלפי אוהדים בודדים יגיעו לראות אתכם".

שחר ערך שיחה קשה: ”חיפה זה עסק. וכשלא הולך, מפטרים עובדים”

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בחיפה מעכלים את הדברים שלו. שחר/יוסי ציפקיס

שלשום דיברו בחיפה על כוונה לערוך מהפכה בקיץ. כעת מבינים במועדון שבחודש ינואר לא יוכלו לחזור למאבק האליפות, אבל בעזרת רכש נכון, יוכלו לסיים את העונה במקום השני עם כרטיס לאירופה ואולי גם להיאבק על גביע המדינה.

בשל כך, החלו מגעים רשמיים בין מכבי פתח תקוה לירוקים לגבי כרטיס השחקן של עומר דמארי. עד כה, עמוס לוזון נשאר מחוץ לתמונה והמתין להתפתחויות בגזרת יעקב שחר-חיים רמון, אולם כעת גם הוא מצטרף למשוואה. "עדיין לא הגענו להסכמות לגבי המחיר של עומר, אבל אם זה יקרה כמו שאנחנו רוצים, צריך לשבת גם על השכר שלו ולראות איך מגיעים להסכמות", אמר גורם הקשור לעסקה.

במקביל, דמארי מנסה לבדוק הצעות בספרד ובסביבתו טוענים שסלטה ויגו ואוסאסונה התעניינו בו, אך בינתיים לא התקבלה כל הצעה רשמית. אותו גורם אמר אתמול: "הסיכויים לעסקה הם 50:50". בחיפה היו מאוד רוצים לראות את בן שהר בקבוצה וחושבים שהוא מסוגל לתרום הרבה כשחקן כנף. שהר חתם שלשום הסכם ייצוג עם סוכן הולנדי במטרה שימצא לו קבוצה באירופה, אבל אופציית חיפה לא תיפסל אם לא ימצא אופציה טובה מחוץ להרטה ברלין.

השוער בויאן שראנוב דיבר באימון הבוקר על מצב הקבוצה ואמר: "אנחנו לא בכושר טוב, אנחנו מבינים את זה יותר טוב מכולם אבל זה לא הזמן לבכות. זאת סיטואציה לא פשוטה, אבל אני מאמין שנצא מזה. אם אני לא הייתי מאמין בזה, לא הייתי משחק".

"אני לא מרגיש טוב עם מה שקורה פה וננסה לעשות הכל כדי להשתפר. אין לנו בעיה טקטית. המשחקים הבאים יעידו על האופי שלנו ונצטרך להוכיח את עצמנו מול אשדוד ומכבי תל אביב. יש כאן תנאים כדי לקחת אליפות. הבעיה, אם שואלים אותי, זה השחקנים. אנחנו לא מספיק טובים כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. יוסי ציפקיס
גם עמוס לוזון במשוואה. דמארי/יוסי ציפקיס

אייל גולסה ינסה לצאת לאחד משני המועדונים המובילים בבלגיה, סטנדרד ליאז' או קלאב ברוז' ואם זה לא יקרה, הוא יפנה למועדונים מהדרג השני והשלישי. חיפה תדרוש פיצוי, ולכן עדיין לא בטוח שהוא יעזוב בינואר. ויאם עמאשה יעזוב כנראה להפועל תל אביב. חיפה עדיין לא מיצתה סופית את ההצעה לגבי חן עזריאל, עליה פורסם בוואלה! ספורט. החלוץ רוצה לטוס להתרשמות אצל מטאלורג זאפרוריז'יה האוקראינית, שביקשה לזמנו באופן מיידי, אך בודק גם את האופציה של בית"ר ירושלים. האוקראינים רוצים את השחקן בהשאלה ולא לרכישה. עסקת אנדריי פיליאבסקי אמור לקבל חותמת סופית לקראת תחילת השבוע. נציגי השחקן לא ממהרים משום ששחקני וולין לוצק, בהם גל שיש, נמצאים בחופשה עד התשיעי בינואר, אז הם אמורים להיפגש באוקראינה ומשם ימריאו למחנה אימונים בטורקיה.

בהתאם לפרסום אתמול, לפני אימון הבוקר שערכה הקבוצה זימן המאמן אריק בנאדו את אייל משומר לשיחה. במהלך השיחה הבהיר בנאדו מהן הסיבות שגרמו לו להדיח את המגן מהסגל. במכבי חיפה אמרו עוד לפני האימון: "ברגע שהשיחה התקיימה, הכול נשאר מאחור. בנאדו לא נוטר לאף אחד". משומר, שננזף באימון אתמול על ידי המאמן, הודח מהסגל בשל טענה שלא מילא אחר הוראות טקטיות במשחק מול רמת השרון, מה שהביא לשער היתרון של בן רייכרט.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully