וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר: "אנחנו נאבקים על הירידה, זה המצב"

24.12.2013 / 7:42

לאחר ההפסד בבאר שבע ופער חמש הנקודות מהקו האדום, בבית"ר מפנימים את המצב: "מכבי פ"ת זה משחק עונה". ביקורת קשה על השיפוט. שמו של דריו פרננדז שוב עלה. שחקנים: "הלוואי שיחזור. הוא יכול לעזור לנו מאוד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אווירה קשה הייתה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אמש (שני) לאחר ההפסד 2:0 להפועל באר שבע בווסרמיל. בבית"ר הייתה אופטימיות אחרי התיקו בסכנין וגם השחקנים היו בתחושה שאפשר לחזור עם ניצחון מבאר שבע אך ההפסד וגם היכולת הירודה גרמו לדאון גדול ואווירת נכאים בחדר ההלבשה בסיום.

גורם במועדון אמר אתמול: "אסור לפתח ציפיות יותר וצריך להשלים עם זה שאנחנו קבוצת תחתית שלא מצליחה להתרומם מתחילת העונה. אין יותר מה לחשוב, לפנטז או לצפות, אנחנו קבוצת תחתית וכרגע נאבקים על הירידה זה המצב עד להודעה חדשה".

השופט רועי ריינשרייבר מניף כרטיס אדום לעבר שחקן בית"ר ירושלים, בריאן ז'ונס. קובי אליהו
"נהיה קל לשרוק נגד בית"ר ירושלים"/קובי אליהו

שחקנים בקבוצה גם התחילו להרגיש אמש את הלחץ ואמרו: "אנחנו 4 מהם ו-5 מרמה"ש, זה משחק עונה. אנחנו חייבים לנצח את המשחק גם אם זה יהיה מכוער ובשיניים. הפסד? אוי ואבוי, אסור אפילו לחשוב על זה".

ניסו קפילוטו אמר בסיום: "היה משחק מאוד רע שלנו. אנחנו מאוכזבים מעצמנו, לא נראינו כמו שרצינו ועבדנו כל השבוע אבל צריך להרים את הראש. נגד מכבי פתח תקוה נבוא לטדי ונילחם על החיים שלנו, צריך לעשות הכל כדי לצאת מהמצב הזה"

קפילוטו נשאל איך מתמודדים מנטאלית עם המצב ואמר: "מנסים לדחוף אחד את השני, מנסים להכניס ביטחון אחד בשני, אין משהו אחר לעשות.זה לא נראה טוב וברור שצריך להשתפר באופן משמעותי ודחוף".

במחצית המשחק אמר רוני לוי לשחקנים: "אתם נלחצים ומאבדים את הכדורים מהר. תשחקו פשוט, תניעו כדור. אנחנו עכשיו בפיגור, תצאו יותר קדימה אבל פשוט ומסודר".

הקשר הניגרי אייס קרים היו אמור להיות בסגל הקבוצה אתמול אך חלה בשפעת ובמקומו הוזעק תומר ירוחם אחה"צ. אייס קרים צפוי לקבל השבוע הודעה על שחרורו כאשר במועדון מקווים כי כבר השבוע יגיעו להבנות עם טטה בנגורה לגבי התרת חוזהו.

בבית"ר היה כעס רב על ההרחקה של בריאן ז'ונס. המאמן רוני לוי אמר לאחר המשחק לכלי התקשורת כי לא היה מגיע יותר מצהוב וכי השופט לא נתן לפתח משחק גברי אך לאחר המשחק נכנסו לחדר השופטים בזה אחר זה אלי טביב ודוד אמסלם והביעו כעס גדול על ההחלטה וצורת השיפוט. השופט רועי ריינשרייבר אמר לטביב כי "זאת הייתה עבירה גסה וגם אם זה היה קורה עוד פעם הייתי מוציא אדום". אמסלם אמר לשופטים: "נהיה קל לשרוק נגד בית"ר ירושלים. זה לא היה שווה יותר מצהוב. בריאן ז'ונס אחד השחקנים הכי הוגנים שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים (שני משמאל) עם צוותו. קובי אליהו
ממשיך לחפש חיזוק. רוני לוי/קובי אליהו

בבית"ר נתנו לשחקנים יום חופש היום ומחר תחל הקבוצה להתאמן. מי שלא יהיה יותר מדי בחופש הוא המאמן רוני לוי שלא מפסיק לעקוב אחר שחקנים פוטנציאליים לחיזוק ורוצה לצרף שחקנים כמה שיותר מהר. אמש עלה שוב שמו של דריו פרננדז ושחקנים בקבוצה אמרו: "הלוואי והוא יצטרך, הוא יכול לעזור לנו מאוד, חסרים שחקנים כמוהו".

בנוגע לשחקן התקפה, ישנם מספר מועמדים על הפרק ביניהם ניקולה קומאזץ הסרבי שמשחק בסארייבו שבבוסניה ונראה כי בשבוע הקרוב יהיו התפתחויות בנושא. דינו אנדלובו הבהיר לראשי מכבי חיפה כי הוא מעדיף לשחק בדרום אפריקה או באירופה אך בבית"ר עוקבים אחר העניינים ובמידה ויתאפשר הוא יצורף לקבוצה. עדן נחמני צפוי לקבל השבוע שיחרור ולעבור לאחת מקבוצות הליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully