וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "כיף לשמוע שרוצים שאשאר במכבי ת"א"

23.12.2013 / 10:04

ג'ייק כהן הגיב לדברי דיוויד בלאט והוסיף: "יכולת ההתאוששות של הקבוצה הזו נהדרת". בלו: "המשחקים בגביע הם כמו קרב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא הבריקה אמש (ראשון) במשחק שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי אשדוד, אבל סיומת טובה סייעה לה לנצח 65:83 ולעלות לרבע הגמר. דייויד בלו סיכם: "לא התחלנו טוב, אבל החבר'ה הצליחו למצוא אותי חופשי לקליעה מספר פעמים וקלעתי שלוש שלשות רצופות . זה מה שעשה את ההבדל ומאותו הרגע ניסינו לשחק הגנה חזקה ולנצח את המשחק. הגביע זה משחק אחד ובשביל הקבוצות שמשחקות נגדנו זה כמו משחק העונה. הן באות לתת מולנו את כל מה שיש להן. הערב הצלחנו לשמור על קור רוח לאורך המשחק וזה היה המפתח מבחינתנו".

כמו במשחקים האחרונים, בלו המשיך להציג יכולת טובה ולתרום רבות לניצחון, כשמאמן אשדוד אריק אלפסי אף הודה ש"אסור היה לנו להשאיר את הקלע הגדול באירופה חופשי". בלו אמר: "זה כבוד גדול לשמוע שמאמן אחר רואה בי את הקלע גדול באירופה. הקליעה חשובה עבורי , זה חלק מהמשחק שלי, זה מה שאני עושה, אני גאה בכך וזה נחמד שהקבוצה היריבה שמה לב לכך ומעריכה את זה".

השחקן התייחס ליריבות בשלב הטופ 16 של היורוליג: " אין בית קל או מועדף. האמת היא שכל מה שאני יודע הוא מי נמצא איתנו בקבוצה. לא הזדמן לי לצפות במשחקים של הקבוצות האחרות כך שאני לא יודע למה לצפות. נתמודד עם היריבות כשיגיע הזמן. כרגע אנחנו מתרכזים בגביע. לא משנה נגד מי נשחק ברבע הגמר. כך או כך זה יהיה כמו קרב כי זה משחק גביע".

פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו. מגד גוזני
"כבוד גדול לשמוע שמאמן אחר רואה בי את הקלע גדול באירופה". בלו/מגד גוזני

בסיום המשחק אמש המאמן דיוויד בלאט המשיך לשלוח מסרים להנהלת המועדון והוא לוחץ להשאיר את ג'ייק כהן בקבוצה ולא להשאיל אותו. בלאט הדגיש אמש במסיבת העיתונאים: "אני מקווה שג'ייק יישאר איתנו, כי אנחנו צריכים אותו. זה הרצון שלי".

גם דייויד בלו החמיא לכהן ואמר אתמול: "ג'ייק השתפר המון מהרגע שהגעתי לכאן, אני אוהב אותו. הוא בחור נהדר שעובד מאוד קשה והוא גם מקשיב. אני באופן אישי מאוד רוצה שהוא יישאר כאן, כי אני והוא אוהבים להיאבק אחד בשני באימונים".
כהן אמר לוואלה! ספורט בעקבות דבריו של המאמן: "תמיד כיף לשמוע שרוצים אותך. לא משנה מה יקרה, אני מאוד נהנה להיות במכבי. החברים לקבוצה נהדרים, המאמן נהדר, כל הארגון כאן. אני לא יכול לחזות את העתיד אבל נראה מה יקרה".

על האפשרות שלאחר התמיכה של בלאט במסיבת העיתונאים יזכה ליותר דקות משחק, הוסיף כהן: "זה יהיה נהדר, כל שחקן כדורסל רוצה להיות על המגרש וזה נכון גם לגבי. האם דיברתי עם דיוויד בלאט לאחרונה על המצב? לא. אני פשוט מנסה לעבוד קשה באימונים ולהרוויח עוד דקות משחק. אני עובד קשה לאחרונה".

כהן התייחס למצבה המקצועי של מכבי: "במבט לאחור, נראה שעברנו לא מעט עליות וירידות. היו לנו משחקים שאחריהם שאלנו לאן אנחנו ממשיכים מכאן, אבל יכולת ההתאוששות של הקבוצה הזו היא נהדרת. היו לנו כמה הפסדים וחזרנו חזרה, ניצחנו משחקים חשובים ואולי לקבוצות אחרות לא היה את החוסן המנטלי כדי לצאת מהמצוקה ולעשות זאת. אני חושב שזה אומר המון על הקבוצה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. יוסי ציפקיס
"אני פשוט מנסה לעבוד קשה באימונים ולהרוויח עוד דקות משחק. ג'ייק כהן/יוסי ציפקיס

ריקי היקמן התייחס גם הוא למשחק אמש: "אמנם התחלנו לאט, אבל הרמנו את הרמה במחצית השנייה והצגנו את האיכות שלנו במחצית השנייה. למה לקח לנו זמן? כל הקבוצות רצות ולכן זה שונה. לפעמים צריך לדעת לזהות את הריצות שהן עושות מולנו, להגיב באותה הצורה ולהיות מוכנים לרגע בו הן יתעייפו"

היקמן , שסיים אמש עם 17 נקודות , אמר לגבי יכולתו: "היה לי משחק טוב. אני מנסה להמשיך להשתפר, לעשות את הדברים שצריך וזה כל מה שאני יכול לעשות כרגע. אני מרגיש הרבה יותר טוב מבחינה בריאותית וזה משפיע לטובה על המשחק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully