וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן דחה את הצעת אומוניה ניקוסיה

מאמן נבחרת ישראל הגיע לסבב פגישות עם ההנהלה שראתה בו מועמד מוביל, אך כצפוי לא קיבל את ההצעה לחזור לקפריסין

ברני ארדוב

אלי גוטמן לא יאמן את אומוניה ניקוסיה. מאמן נבחרת ישראל יצא הבוקר (שני) לקפריסין לסבב פגישות עם ראשי המועדון המעוניינים למנותו למאמן הקבוצה כשעל פי גורמים באי השכן, גוטמן היה המועמד המוביל לתפקיד וראשי אומוניה הציעו לו חוזה לעונה וחצי. אלא שבסופו של דבר גוטמן החליט לא להיענות להצעה ובינתיים נשאר בתפקידו בנבחרת.

כזכור, הקשר הראשוני בין הצדדים נוצר במהלך סוף השבוע. אומוניה פנתה לגוטמן ואף הזמינה אותו למשחק הליגה בשבת מול אנורתוזיס (2:3), אך זה סירב והבטיח להגיע לפגישה בתחילת השבוע, שלא הניבה סיכום.

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. ברני ארדוב
לא חוזר לקפריסין. אלי גוטמן/ברני ארדוב

בהתאחדות לכדורגל התעדכנו על הנסיעה של גוטמן כבר בסוף השבוע, עם הפרסומים בקפריסין על מועמדותו. כזכור, אבי לוזון טרם החליט רשמית האם יאמן את הנבחרת גם בקמפיין הבא. גוטמן, שחוזהו בנבחרת ישראל יפוג בסוף החודש, כבר רמז בשיחה עם מקורביו בהתאחדות כי הוא לא שש לקבל על עצמו את המשרה בקפריסין בטענה שהוא מעדיף לאמן קבוצה בכירה באירופה או את הנבחרת. בהתאחדות חלוקים לגבי המשך העסקתו, ומקורבים לווזון דוחפים אותו למנות צמד מאמנים שיעבוד בשיתוף פעולה. לוזון עצמו מעריך את גוטמן ויקבל את ההחלטה הסופית בקרוב, יחד עם שאר חברי ועדת האיתור.

גוטמן, 55, אימן בעבר בשתי קדנציות בליגה הקפריסאית והדריך את פראלימני ואת א.א.ל לימסול. לאחר מכן עבד ארבע שנים בהפועל תל אביב והוביל אותה לזכייה בדאבל ובגביע נוסף לפני שהתפטר וקיבל על עצמו את המשרה בנבחרת ישראל. אומוניה ניקוסיה מדורגת במקום החמישי בקפריסין ובשבוע שעבר פיטרה את מאמנה המקדוני טוני סאבסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully