וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "תמיד אמרתי על בדש שהוא ייתן לנו הרבה"

23.12.2013 / 6:37

מאמן עירוני קרית שמונה חגג את ה-1:2 על מכבי חיפה והחמיא לכובש שער הניצחון: "?הוא שחקן חשוב מקצועית וגם חברתית"

one

בעירוני קרית שמונה חגגו את הניצחון 1:2 אמש (שבת) על מכבי חיפה והעלייה למקום הרביעי כאשר השחקנים הרשו לעצמם להתפרק מעט,שרו ורקדו בחדר ההלבשה בסיום המשחק. גם הבעלים, איזי שרצקי נכנס לחדר ההלבשה ובירך את השחקנים. שרצקי מרוצה מאוד בעיקר מההשתלבות של השחקנים הצעירים דוגמת אופיר מזרחי ,יואל צחנוביץ? ונאור עבודי וכן גם מהתקופה הטובה בה נמצאים אחמד עבד וחן דילמוני.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שחקן חשוב למועדון. בדש/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה חילקו מחמאות בעיקר לברק בדש שחוזר לעצמו והיה נראה מצויין אמש. ?תמיד שאלו אותי על ברק ואמרתי שהוא ייתן לנו הרבה?, אמר המאמן, ברק בכר. ?הוא שחקן חשוב מקצועית וגם חברתית?. היום תערוך הקבוצה אימון ומחר יזכו השחקנים ליום חופש כשהמאמן צפוי להוריד את השחקנים לקרקע ולהכין אותם לקראת המשחק הקרוב מול הפועל ניר רמת השרון.

?כל שחקן נתן מעצמו 120 אחוז במשחק אתמול?, אמר וובה בראון, שהופך לאחד מהשחקנים הבטוחים בהרכב הקבוצה. "המאמן אמר לנו שזה לא תירוץ שחסרים לנו שחקנים, ושניתן קצת יותר. זה הגיע לנו. נגד הפועל תל אביב גם היינו טובים וכבר הובלנו אבל לא ידענו לשמור על זה. אתמול מול חיפה תיקנו את זה אבל הניצחון כבר מאחרינו והראש ברמת השרון שם אנחנו צריכים לנצח אם אנחנו רוצים להיות בחלק העליון בטבלה?.

למרות הניצחון, בקרית שמונה יחפשו אחר קשר כשההתמקדות היא בחיפוש אחר קשר זר שיחליף את דרקו טסבסקי שיעזוב בינואר לתאילנד. מי שמאכזב בינתיים הוא הליטאי מידאונגאס פנקה שזכה לדקות מועטות במשחק אתמול. פנקה בשלב זה צפוי להישאר בקבוצה אך אם בקרית שמונה ימצאו קשר אחורי אחר טוב יותר, הוא עשוי למצוא עצמו מקבל הודעה בינואר שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה מול וובה בראון שחקן קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
נתנו 120 אחוז מעצמם. בראון מול חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully