וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הרבלס שמרו על מאזן מושלם

22.12.2013 / 17:58

מורדי יהודה הביסו 18:74 את פתח תקוה כדי לעלות ל-0:2. ההאמרס ניצחו לראשונה את הפיונירס, הליונס חגגו בבאר שבע

המחזור השלישי של ליגת הפוטבול הישראלית נערך בסוף השבוע עם שלושה משחקים. , יהודה רבלס שמרה על מאזן מושלם עם 18:74 מוחץ על פתח תקוה טרופרס, שספגה הפסד בכורה העונה. רמת השרון השיגה ניצחון במשחק פתיחת העונה שלה, 24:36 על תל אביב פיונירס, שמצידה ירדה למאזן 1:1. ירושלים ליונס גם היא עם מאזן חצוי אחרי 28:36 על באר שבע בלאק סווארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התנאים הלא קלים לא עצרו את הרבלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

יהודה רבלס (0:2) - פתח תקוה טרופרס (1:1) 18:74

ההתקפה של המורדים עבדה נהדר למרות תנאים לא פשוטים ומגרש מושלג וקפוא. לקבוצה מאם המושבות לא היו פתרונות לאברהמי פרקש, שהפגין יכולת נהדרת וסיים עם 240 יארד באוויר ב-16 מ-22, תוך שהוא מוסר לארבעה טאצ'דאונים, שלושה מהם לידיים של דן ויינטרוב. דני איסטמן שרף את הקרקע עם 120 יארד וארבעה טאצ'דאונים משלו, כשהוא מוסיף אחד גם במסירה. זאיר האריס, שמצטיין בקבוצות המיוחדות העונה, שוב החזיר בעיטת הרחקה לטאצ'דאון. מן העבר השני, הקוורטרבק של פתח תקוה קבע שיא ליגה עם לא פחות מ-46 ניסיונות מסירה. מתוכם, הוא השלים 24 כדורים ל-235 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אבל זה היה רחוק מלהספיק.

תל אביב פיונירס (1:1) - רמת השרון האמרס (0:1) 36:24

ההאמרס סוף כל סוף פתחו את העונה באופן רשמי והם עשו זאת עם ניצחון, תוך שהם מנחילים ליריבה המושבעת שלהם מתל אביב השכנה הפסד ראשון העונה. ג'ונתן וג'ורדן קוראן היו הבולטים בשורות המנצחים, שגברו על הפיונירס לראשונה אי פעם. ההגנות במשחק עשו את רוב העבודה, בעוד רוני מוסקונה, הקוורטרבק של תל אביב, מסיים עם שורה מתסכלת של 9 מ-24 ל-132 יארד, טאצ'דאון בודד וחמישה איבודים אוויריים.

באר שבע בלאק סווארם (2:1) - ירושלים ליונס (1:1) 36:28

המשחק בבאר שבע נפתח באיחור לאחר שהאוטובוס של ירושלים נתקע, אבל זה לא הפריע לאריות להשיג את ניצחונם הראשון העונה ולהנחיל לבאר שבע את ההפסד השני שלה. חיים שיף מצא את הרוקי אפי משען לצמד טאצ'דאונים וההגנה החזקה, בראשות יוני קופר שסיים עם 12 תיקולים, צמד סאקים ופיק-סיקס, עצרה את באר שבע כדי לנצח משחק צמוד. ג'ו וולטון בלט במדי המארחים עם צמד טאצ'דאונים בתפיסה ואחד בריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully