וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: אייל משומר נופה מהסגל

בנאדו לא מרוצה מתפקודו של המגן נגד רמה"ש, גבאי יפתח מול קרית שמונה (א', 19:40, ספ' 1). בכר הולך על הרכב התקפי

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגת העל: 17. מכבי חיפה מובילה 4:10 במאזן הניצחונות ועוד 3 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשקרית שמונה מארחת זה 2:3 לחיפה בניצחונות ועוד 2 תיקו.

* רק 9 שערים נכבשו ב-7 המשחקים שנערכו בין הקבוצות בקרית שמונה (1.28 שערים למשחק) לעומת 32 שנכבשו ב-10 המשחקים בהם חיפה אירחה (3.2 שערים למשחק).

* למכבי חיפה יש 3 ניצחונות רצופים על קרית שמונה, כשבכולם היא כבשה לפחות פעמיים.

* קרית שמונה לא ניצחה את מכבי חיפה בבית מאז פברואר 2012 (0:1), ובשלושת הפעמים שאירחה אותה מאז יש לירוקים שני ניצחונות ועוד תיקו 0:0.

* ערב המחזור קרית שמונה היא אחת מ-3 קבוצות ללא הפסד בית. האחרונה שניצחה אותה בבית הייתה מכבי חיפה, בעונה שעברה.

* לידיעת אריק בנאדו: לאלון תורג'מן וחן עזרא הולך לא רע בכלל נגד קרית שמונה. לכל אחד מהם יש ארבעה שערים נגד הצפוניים.

* רק 3 פנדלים נשרקו לזכות הקבוצות האורחות ב-94 המשחקים בקרית שמונה. שלושתם הלכו פנימה.

נתונים: אתר דריבליסט

שחקן מכבי חיפה, אלון תורג'מן. טל לוי
תורג'מן עם ארבעה שערים מול קרית שמונה/טל לוי

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

קשרה של עירוני קרית שמונה תמיר כחלון צפוי לעבור ניתוח לאיחוי קרע בשריר, זאת בנוסף לשבר בעצם השוקית ממנו הוא סובל. על פי הערכת הרופאים המחודשת, הקשר יחזור לקראת משחקי הפלייאוף וצפוי להיעדר בין שלושה לארבעה חודשים. ללא כחלון ושאר הפצועים, קרית שמונה תעלה מול מכבי חיפה עם סגל חסר מאוד כשדויד מנגה עשוי לחזור לסגל, אך ההחלטה תתקבל רק מאוחר יותר כשבכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח בהרכב.

המאמן ברק בכר תרגל הרכב התקפי מאוד ונראה שהוא שוב ישתמש באופיר מזרחי הצעיר כקשר במרכז המגרש כשיואל צ'חנוביץ' עשוי לקבל את הקרדיט בהרכב. מי שצפוי לרדת לספסל הוא מידאונגאס פאנקה. "דווקא בתקופות כאלו לפעמים מתרוממים", אמר שחקן בקבוצה. "מי שישחק הוא מספיק טוב ונצטרך להוכיח את זה באחד המשחקים הכי קשים שיש לנו בליגה".

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה מול איציק עזוז שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
מקווים לעקוץ. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה:

אחרי התיקו נגד רמת השרון, מכבי חיפה נחושה לפתוח בצורה טובה את הסיבוב השני. מי שהודח מהסגל הוא המגן אייל משומר אחרי שאריק בנאדו לא אהב את ההתנהלות שלו במהלך משחק הליגה האחרון, השניים לא שוחחו במהלך כל השבוע והמגן הוותיק יראה את המשחק מהיציע. מי שיחליף אותו בהרכב נגד קרית שמונה הוא אלעד גבאי.

פרט לכך, טאלב טואטחה סובל ממתיחה בגיד האכילס ולכן יחסר גם הוא, כשהמשמעות היא ששמואל שיימן אמור לפתוח. דקל קינן וחן עזרא פצועים ודינו אנדלובו טס לחו"ל בגלל בעיות משפחתיות ולכן ייעדר מהסגל. גוסטבו בוקולי עשוי לפתוח, וכך גם לגבי שובל גוזלן שממשיך לנצל את הדקות שבהן הוא משחק כדי להרשים.

בחיפה מאמינים שעומר דמארי עשוי להגיע לקבוצה בינואר במסגרת עסקה שכוללת החלפת שחקנים. כזכור, לוזון דורש על דמארי, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בוואלה! ספורט, שני מיליון יורו. בחיפה מעריכים כי לאור הקשיים הכלכליים של מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב, כל הצדדים ירצו שהעסקה תצא לפועל גם ללא קשר לעסקת העברת ויאם עמאשה להפועל תל אביב. בסוף השבוע בדקו בחיפה שוב את נושא גילי ורמוט. במועדון טוענים כרגע שחיים רמון לא מתכוון לשחרר יותר משחקן בכיר אחד מהפועל תל אביב, ומה גם שורמוט עצמו דורש שכר של כ-350 אלף יורו לעונה, בחוזה ארוך טווח. "העלויות האלה אינן ריאליות כרגע", אמר גורם בכיר במועדון. בכל מקרה, בנאדו יחפש להתחזק בחלון ההעברות גם בקשר.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה (ימין). אדריאן הרבשטיין
קיבל באכזבה את ההחלטה. אייל משומר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

אופיר מזרחי (עירוני קרית שמונה)

השחקן הצעיר של קרית שמונה הוכיח כבר בכמה מקרים שיש לו פוטנציאל ענק. במשחק האחרון מזרחי היה הגורם העיקרי למהפך מול בני יהודה, ומול קבוצה טובה יותר כמו מכבי חיפה החלוץ יצטרך להראות שוב מה יש לו ברגליים כדי להוביל את קבוצתו לניצחון שני ברציפות.

אלעד גבאי (מכבי חיפה)

ההדחה של אייל משומר, מפתיעה ככל שתהיה, היא הזדמנות כמעט אחרונה למגן להוכיח שהוא מסוגל לשחזר את כושרו מהימים שבהם אלי גוטמן ספר אותו כמגן הבכיר בנבחרת. חיפה שילמה הרבה כסף רק כדי להבין שטעתה עם עסקת אוראל דגני ולשחר נגמר הרצון לשלם על מגן ימני אחר. השינוי מתחיל עכשיו?

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הוא האיש. מזרחי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דילמוני, וובה בראון, משה אבוטבול, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, יואל צ'חנוביץ' (מידאונגאס פאנקה), ברק בדש.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', סארי פלאח, שמואל שיימן; אביחי ידין (גוסטבו בוקולי), רובן ראיוס, עידן ורד, יניב קטן, אלון תורג'מן; שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully