וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן: "אנחנו כל הזמן עובדים על החיבור בינינו"

21.12.2013 / 10:56

הפועל ירושלים מרוצה ממצבה בליגה. אורן עמיאל ידריך את הקבוצה מול גליל עליון, בראד גרינברג יחזור בשבוע הבא

לאחר שניצחה ביום רביעי ביורוקאפ וסיימה את הבית המוקדם במפעל במקום השני, הפועל ירושלים המשיכה במומנטום הניצחונות בשישי כשגברה על מכבי חיפה 75:82. בתום הסיבוב הראשון בליגת העל ירושלים מוליכה את הטבלה עם מאזן של שמונה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, ובקבוצה מרוצים מהניצחון היוקרתי על האלופה והתוצאות עד כה, אך לא ממהרים לחגוג ומדגישים: "יש עוד מטרות ודרושה עבודה יומיומית כדי להשיג את המטרות שלנו העונה".

הלפרין סיפק הצגה, הפועל ירושלים ניצחה 75:82 את מכבי חיפה

הלפרין: "שמח שאני בדקות האחרונות במגרש עם הכדור"

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים וכל הזמן מנסים לעבוד על החיבור בינינו". ג'וש דאנקן/מגד גוזני

ג'וש דאנקן, שקלע שבע נקודות, אמר: "היה משחק חזק בין שתי קבוצות כדורסל מוכשרות שנלחמו על כל כדור ובכל פוזשן. יותם קלע כמה זריקות גדולות במהלך המשחק וזה מה שעשה את ההבדל". על מצבה של הפועל ירושלים, הוסיף השחקן: "בוודאי שזה נחמד לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים וכל הזמן מנסים לעבוד על החיבור בינינו. אנחנו יודעים שהדרך עוד ארוכה. אנחנו שמחים לשחק אחד עם השני וזה דבר בריא שצריך להיות בכל קבוצה שיש לה שאיפות גבוהות".

בתוך כך, מי שינהל את משחק הגביע של הפועל ירושלים ביום ראשון נגד הפועל גליל עליון בכפר בלום במסגרת שמינית גמר גביע המדינה יהיה עוזר המאמן אורן עמיאל. כזכור, בראד גרינברג טס אתמול (שישי) לארצות הברית בגלל עניינים אישיים, וצפוי לחזור לארץ במהלך השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully