וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ותורג'מן חידשו את השיחות על חוזה חדש

20.12.2013 / 13:05

סוכנו של החלוץ נפגש עם הירוקים. גם למשומר יוצע חוזה חדש. במועדון שוב גיששו אצל ורמוט, גורם: "העלויות לא ריאליות כרגע"

one

נציגו של אלון תורג'מן, גלעד קצב, נועד בימים האחרונים עם הנהלת מכבי חיפה בנוגע לעתידו של החלוץ שטרם חתם על חוזה חדש במועדון. בחיפה טענו אתמול כי לתורג'מן, שמחזיק בחוזה לעוד עונה וחצי, יוצע חוזה ארוך טווח שנע בין שלוש לארבע שנים, אבל הצדדים טרם החלו לדבר על סכומי הכסף. כזכור, עסקת העברת תורג'מן מטוברוק נסגרה סופית העונה, כשהירוקים מחזיקים בכל האחוזים מכרטיסו. שני שחקנים אחרים שיוזמנו בהמשך העונה לשיחות בנוגע לחוזים שלהם הם המגן אייל משומר, והקשר עידן ורד. ההערכה היא שלמשומר, המוערך מאוד בצוות המקצועי, תציע חיפה חוזה ארוך טווח, שאולי אף יאפשר לו לסיים בעוד מספר שנים את הקריירה במועדון.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה עם רובן ראיוס. יוסי ציפקיס
יציעו לו חוזה ל-3 או 4 שנים. אלון תורג'מן/יוסי ציפקיס

המגן טאלב טואטחה, שנפצע במשחק האחרון מול רמת השרון, לא התאמן היום בשל פציעה. אם לא יהיה כשיר, שמואל שיימן עשוי לשחק מול קריית שמונה. גוסטבו בוקולי כבר ערך אימון מלא ועשוי לפתוח. דינו אנדלובו, שכבר לא נמצא בתוכניות זמן רב, יחזור בעוד עשרה ימים מדרום אפריקה וינסה למצוא קבוצה שתקלוט אותו בינואר. שובל גוזלן צפוי לפתוח שוב בהרכב. לאחר האימון נסעו השחקנים להשתתף בטקס ברית המילה שחגג לבנו השוער אמיר אדרי.

בחיפה מאמינים שעומר דמארי עשוי להגיע במסגרת עסקה שכוללת החלפת שחקנים. כזכור, לוזון דורש על דמארי, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בוואלה! ספורט, שני מיליון יורו. בחיפה מעריכים כי לאור הקשיים הכלכליים של מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב, כל הצדדים ירצו שהעסקה תצא לפועל גם ללא קשר לעסקת העברת ויאם עמאשה להפועל תל אביב. בסוף השבוע בדקו בחיפה שוב את נושא גילי ורמוט. במועדון טוענים כרגע שחיים רמון לא מתכוון לשחרר יותר משחקן בכיר אחד מהפועל תל אביב, ומה גם שורמוט עצמו דורש שכר של כ-350 אלף יורו לעונה, בחוזה ארוך טווח. "העלויות האלה אינן ריאליות כרגע", אמר גורם בכיר במועדון. בכל מקרה, בנאדו יחפש להתחזק בחלון ההעברות גם בקשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully