וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית"ר ירושלים במו"מ להתרת חוזהו של טטה בנגורה"

20.12.2013 / 14:43

סוכנו של החלוץ מבין שלא ימשיך. מיליון ש"ח הוקצו לחיזוק. רוני לוי לשחקנים: "אם לא נעשה תנועה לעומק, נתקשה לייצר מצבים"

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק הקשה ביום שני הקרוב בוסרמיל נגד הפועל באר שבע. בית"ר צפויה לעלות במערך מבוקר כפי שעשתה בסכנין על מנת להמשיך ולייצב את משחק ההגנה. גורם בבמועדון אמר: "גם אם זה לא יפה לעין, זה הדבר הנכון עבור הקבוצה: לעצור את התקופה הזאת ולנסות לייצר יציבות. הזעזוע בעמדת המאמן הביא גם להתפכחות מסויימת ורף ציפיות ריאלי מהקבוצה".

מי שלא יהיה עם הקבוצה מחר וככל הנראה סיים דרכו במועדון הוא טטה בנגורה. בשבוע האחרון כבר החל מו"מ להתרת חוזהו במועדון וסוכנו צ'רנור מוסא אמר: "אנחנו במו"מ להתרת חוזהו של בנגורה" אך סירב להוסיף פרטים. ייתכן כי השחקן יקבל שכר על חודש או חודשיים נוספים על מנת להגיע עימו לסיכום. גם בנוגע לקשר הניגרי אייס קרים, בית"ר צפויה להודיע לו לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבוע הבא אם המאמן רוני לוי מעוניין לראות אותו ממשיך, כאשר כרגע נראה כי השחקן ישוחרר.

טטה בנגורה בית"ר ירושלים מול יניב קטן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ייתכן שיקבל שכר על חודש או חודשיים נוספים. טטה בנגורה/אדריאן הרבשטיין

העזיבה הצפויה של השניים תפנה לבית"ר כסף לחיזוק, ויחד עם סכום נוסף שיגיע מהבעלים אלי טביב הקצו במועדון כמיליון ששקל לחיזוק בינואר, כאשר הדגש בבית"ר הוא על שחקנים זרים ששיחקו בחלק הראשון של העונה: "קשה לראות איך שחקנים כמו לוגסי או חן עזריאל יוכלו לעזור לבית"ר אחרי שלא שיחקו תקופה, ולכן הם לא בעדיפות ראשונה", אמרו בבית"ר. ישראלי שכן עשוי להגיע הוא חיים מגרלשווילי, במיוחד לאור העובדה כי הגעתו במקום לנדרי מולמו תפנה מקום לשחקן זר נוסף, אך גם כאן הדברים עדיין לא הבשילו לכדי משא ומתן. גם שמו של שמואל שיימן ממכבי חיפה הוזכר כאופציה למגן שמאלי.

גם היום עורכת הקבוצה את האימון ברמלה, וככל הנראה תעשה זאת עד למשחק בבאר שבע. בית וגן המושלג יפשיר בימים הקרובים, אך המגרשים במתחם האימונים ניזוקו, וגם בשבוע הבא הקבוצה תחפש מגרש חלופי. רק לאחר שתתחזק הקבוצה ב-2-3 שחקנים יחליט המאמן רוני לוי מי מצעירי הקבוצה יקבל אישור לחפש קבוצה בינואר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. קובי אליהו
לא ממהרים להחזיר אותו. חן עזריאל/קובי אליהו

רוני לוי ערך לשחקניו אסיפה קצרה לפני אימון הבוקר בה צפו השחקנים בקטעים מהמשחק נגד בני סכנין. לוי אמר לשחקנים: "הגנתית עמדנו טוב והייתי מרוצה מהעמידה הטקטית והמחוייבות. היה שיפור משמעותי ונצטרך לשמור עליו. בחלק ההתקפי אני מצפה להרבה יותר. היינו שקופים, אני מצפה להרבה יותר תנועה, בעיקר לעומק וללא כדור, אם לא נעשה תנועה ללא כדור לעומק נתקשה לייצר מצבים. אנחנו נעבוד על זה קשה עד שזה ייתפס גם אם זה ייקח זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully