וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כמה מתוק יהיה ה-16?

21.12.2013 / 9:00

המחזור ה-16 מגיע ועמו, לא מעט הכרעות: קרוליינה מארחת את ניו אורלינס, בולטימור את ניו אינגלנד, אינדי בקנזס סיטי

כשאין יותר משחקים בליל חמישי, אתה יודע שהעונה מתקרבת לסיומה. וזו אכן המציאות הכואבת שלנו, כאשר המחזור ה-16, אחד לפני אחרון, ייערך מחר (ראשון) ויושלם במאנדיי נייט. בסדרה הראשונה צפויים כמה מאבקים חשובים. סינסינטי מחכה למינסוטה, הצ'יפס לאינדיאנפוליס, וושינגטון מול דאלאס המתוסכלת, יוסטון המפורקת נגד דנבר שרוצה להתאושש ובעיקר, הקרב הגדול בין קרוליינה לניו אורלינס על ה-NFC דרום. בסדרה השנייה, דטרויט חייבת ניצחון מול הג'איינטס, אריזונה תנסה להדהים את סיאטל, גרין ביי רוצה להמשיך את הקאמבק מול פיטסבורג ואילו בולטימור וניו אינגלנד במשחק קריטי לשתיהן. בסאנדיי נייט, שיקגו בפילדלפיה ובמאנדיי נייט, סן פרנסיסקו מול אטלנטה. בהימורים אנחנו אחרי שבוע דל של 8 מ-15 (140 מ-221, 63.3) ובטלוויזיה, הנה מה שמחכה לנו השבוע:

דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. Charles Rex Arbogast, AP
משחק על עונה שלמה. בריס/AP, Charles Rex Arbogast

ראשון, 20:00: קרוליינה - ניו אורלינס, FOX
ראשון, 20:00: בפאלו - מיאמי, METV
ראשון, 23:00: סיאטל - אריזונה, FOX
ראשון, 23:15: דטרויט - ניו יורק ג'איינטס, METV
ראשון, 23:25: בולטימור - ניו אינגלנד, 5+ לייב ו-HD
שני, 3:30: פילדלפיה - שיקגו, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: סן פרנסיסקו - אטלנטה, FOX

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קולין קפרניק שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס חוגג עם מייקל קראבטרי. Brian Blanco, AP
אסור לפשל בבית. קראבטרי וקפרניק/AP, Brian Blanco

20:00:

בפאלו (9:5) - מיאמי (6:8)

הניצחון הגדול על ניו אינגלנד השאיר את הדולפינס בעמדה טובה להעפלה לפלייאוף עם כרטיס הווילד קארד. כדי שהחלום לא יילך לאיבוד, מיאמי חייבת לנצח באפ סטייט ניו יורק, דבר אותו לא הצליחה לעשות בשנה שעברה. שתי הקבוצות נפגשו במחזור השביעי ואז דווקא הבילס חגגו, אבל כעת מיאמי מגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות ועם המון ביטחון.

ההימור: לדולפינס אסור לפשל. הם יפשלו. בפאלו

סינסינטי (5:9) - מינסוטה (9:1:4)

הבנגאלס החמיצו צ'אנס גדול לעבור את הפטריוטס במירוץ לשבוע החופש והציגו יכולת דלה מאוד בהפסד לפיטסבורג, שקטע עבורם רצף של שלושה ניצחונות. כעת, אפילו הזכייה בבית בסכנה וגם ניצחון במשחק הזה עלול שלא להספיק. סינסי תהיה בפלייאוף עם ניצחון לצד הפסד של מיאמי ותיקח את הבית עם ניצחון לצד הפסד של בולטימור. קודם כל, היא תצטרך לבלום את התקפת האורחים, שבשבוע שעבר הוכיחו שגם בלי אדריאן פיטרסון הם יכולים להמטיר 48 נקודות.

ההימור: ההגנה החזקה של סינסי תעשה את העבודה בבית

קנזס סיטי (3:11) - אינדיאנפוליס (5:9)

המפגש הזה בהחלט יכול להיות משוחזר בפלייאוף, באינדיאנפוליס. שתי הקבוצות כבר העפילו וכעת הן מקוות לשפר מיקום. הצ'יפס מייחלים למעידה של דנבר ומגיעים אחרי צמד ניצחונות בהם ירו 101 נקודות בהנהגת ג'מאל צ'ארלס הנהדר. הקולטס מחפשים לעקוף את סינסינטי ולקחת את המקום השלישי בבית, אבל היכולת שלהם מאוד לא יציבה לאחרונה והם ניצחו והפסידו בכל שבעת המשחקים האחרונים שלהם לסירוגין.

ההימור: קנזס סיטי טובה יותר והיא תנצח ללא קושי

סנט לואיס (8:6) - טמפה ביי (10:4)

המשחק הראשון בסקירה שהוא לפרוטוקול בלבד ולכן הרשו לנו לקצר תהליכים: שתי הקבוצות כבר מזמן מחוץ למאבק הפלייאוף, הראמס הרשימו עם ניצחון על ניו אורלינס, הבאקנירס חטפו מסן פרנסיסקו בבית.

ההימור: סנט לואיס

ג'מאל צ'ארלס קנזס סיטי צ'יפס. AP
מחכה למעידה של דנבר. צ'ארלס/AP

קרוליינה (4:10) - ניו אורלינס (4:10)

משחק ענק בשארלוט, בסיומו יוכרע ה-NFC דרום כמעט סופית. לפני שבועיים הסיינטס נתנו בראש לפנת'רס ועצרו להם רצף של שמונה ניצחונות, אבל בבית קרוליינה היא קבוצה אחרת לגמרי וחשוב מכך, מחוץ לדום, גם ניו אורלינס לא ממש מזכירה את עצמה. הסיינטס נבלמו לחלוטין בסנט לואיס וזה היה ההפסד הרביעי שלהם בחמשת משחקי החוץ האחרונים, כך שהסיכויים לא נוטים לטובתם. מצד שני, ניו אורלינס ידעה לנצח לא פעם את קרוליינה בחוץ.

ההימור: בבית, הפנת'רס טובים יותר וההגנה הכבירה שלהם תעשה את העבודה. קרוליינה

ג'קסונוויל (10:4) - טנסי (9:5)

עוד משחק לפרוטוקול. הג'אגוארס חזרו להפסיד בשבוע שעבר מול בפאלו, אחרי שלושה ניצחונות רצופים. הטייטאנס עם שלושה הפסדים רצופים והגנה מפורקת. במפגש הראשון, ג'קסונוויל הפתיעה עם ניצחון חוץ.

ההימור: היא תשלים דאבל. ג'קסונוויל

יוסטון (12:2) - דנבר (3:11)

זה אמור היה להיות קרב אימתנים על פסגת החטיבה. במקום, זה הפך למשחק במעמד צד אחד. הברונקוס יזכו ב-AFC מערב ובשבוע החופש אם ניצחון לצד הפסד של הצ'יפס. אם גם הפטריוטס יפסידו, דנבר תיקח את החטיבה. יוסטון לעומת זאת, מנסה איכשהו לעצור רצף שכבר מגיע ל-12 הפסדים, אבל אחרי ששמה רק שלוש נקודות על הלוח מול אינדיאנפוליס בשבוע שעבר, קשה לראות איך זה קורה דווקא מול פייטון מאנינג, שנהנה כל כך להתעלל בה בימיו בקולטס. הסוסונים יקוו לנצל את ההזדמנות כדי להתאושש מהפסד הבית המפתיע לסן דייגו ביום חמישי שעבר.

ההימור: דנבר, בהליכה

ניו יורק ג'טס (8:6) - קליבלנד (10:4)

משחק לפרוטוקול במדולנדס. הסילונים מגיעים אחרי הפסד בקרוליינה, הרביעי בחמישה משחקים. הבראונס הודו שההפסד הדרמטי בניו אינגלנד פגע בהם קשות מבחינה מוראלית ובשבוע שעבר הם שוב הפסידו, פעם חמישית ברציפות, שמינית בתשעה משחקים, מול שיקגו.

ההימור: ג'טס

וושינגטון (11:3) - דאלאס (7:7)

הקאובויס, וזה לא חדש, אוהבים יותר מכל לירות לעצמם ברגל. בשבוע שעבר הם הצליחו להפסיד איכשהו בבית לפאקרס למרות יתרון גדול וההגנה שלהם, שנאבקת על התואר "הכי גרוע אי פעם", לא ממש עוזרת. דאלאס צריכה לרדוף אחרי פילדלפיה עכשיו ואילו הרדסקינס, בעונה איומה, אחרי שישה הפסדים רצופים ועם קירק קאזינס מאחורי הסנטר, ישמחו לקלקל ליריבה השנואה. במפגש הקודם, דאלאס ניצחה 16:31 בבית.

ההימור: לא מהמרים על הקאובויס. וושינגטון

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Elise Amendola, AP
פייטון אוהב לפרק את יוסטון/AP, Elise Amendola

23:05-23:25:

דטרויט (7:7) - ניו יורק ג'איינטס (9:5)

הליונס לא מבינים איך עוד עונה חומקת להם מבין הידיים. הקבוצה מעיר המכוניות הובילה בביטחה את ה-NFC צפון לאורך חלקים גדולים של העונה ונראתה בדרך הבטוחה לפלייאוף. כרגע היא נראית בדרך הבטוחה הביתה אחרי הפסד כואב לבולטימור, הרביעי בחמישה משחקים. הג'איינטס, שנהנו מריצה נחמדה באמצע העונה, שוב מתפרקים וספגו צמד הפסדים רצופים, האחרון שבהם 23:0 מביך בבית מול סיאטל. ניו יורק רק רוצה לגמור את העונה הנוראית הזו, דטרויט חייבת ניצחון וגם אז, היא כבר לא תלויה בעצמה. הענקים ניצחו בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלהם בדטרויט והפעם האחרונה בה הפסידו בעיר הייתה ב-1983.

ההימור: הרצף יישבר. דטרויט

סיאטל (2:12) - אריזונה (5:9)

הסיהוקס לא נבהלו כלל מההפסד לסן פרנסיסקו ומיד יצאו לכתוש את הג'איינטס. עכשיו הם בעמדה מצוינת וניצחון ייתן להם את ה-NFC. סיאטל כמובן ללא הפסד בית כבר שנתיים וקשה לראות איך הנתון האדיר הזה משתנה מול הקרדינלס החביבים, שממשיכים להילחם על הווילד קארד ומגיעים אחרי ניצחון קריטי בהארכה בטנסי. הבעיה של אריזונה היא שכעת נותרו לה משחקים מול שתי היריבות המצוינות לבית, סיאטל וסן פרנסיסקו והיא תצטרך להתעלות. הגנת המסירה הטובה בליגה מארחת את הגנת הריצה הטובה בליגה.

ההימור: סיאטל אומנם רגועה יחסית, אבל היא עדיין תנצח את זה

גרין ביי (6:1:7) - פיטסבורג (8:6)

ארון רוג'רס שוב לא כשיר, אבל גם בלעדיו, ועם מאט פלין, הפאקרס חזרו בענק למירוץ הפלייאוף אחרי הקאמבק הגדול שלהם בדאלאס והניצחון השני ברציפות, שניהם על חודה של נקודה. רוג'רס שלח תודה לג'סטין טאקר שניצח את דטרויט ואולי השבוע הוא סופסוף גם יחזור לשחק. פיטסבורג גמרה את העונה כמעט רשמית ולמרות שעוד נותר לה סיכוי תיאורטי להיכנס לווילד קארד אחרי הניצחון הנאה על סינסינטי, הרי שמדובר בסיכוי קלוש מאוד. זה יהיה המפגש הראשון בין הקבוצות מאז הסופרבול בפברואר 2011 שהסתיים בטבעת אליפות לאורזים אחרי 25:31 דרמטי. בלמבו פילד אגב, פיטסבורג ניצחה בארבעה מששת ביקוריה האחרונים.

ההימור: גם גלי רוג'רס, התחושה היא שגרין ביי לוקחת

סן דייגו (7:7) - אוקלנד (10:4)

אולי בכל זאת, צ'ארג'רס? פיליפ ריוורס וחבריו חזרו מדנבר עם ניצחון חוץ ענק שהציב אותם בעמדה סבירה להעפלה לפלייאוף, אבל הם יצטרכו שהניסים ימשיכו ללכת לכיוונם. הם גם צריכים לנצח בבית את אוקלנד החלשה, שהפסידה שישה משבעה משחקי חוץ העונה, אבל ניצחה אותם במפגש הראשון בין הקבוצות. קשה לראות איך ההגנה החלשה של אוקלנד, זו שחטפה בשבוע שעבר 56 נקודות ביתיות מקנזס סיטי, מסוגלת לעצור את התקפת סן דייגו החזקה.

ההימור: הצ'ארג'רס ממשיכים לחלום

בולטימור (6:8) - ניו אינגלנד (4:10)

המשחק הזה, בין שתי היריבות הגדולות, הפך לקריטי עבור שתיהן. הרייבנס, עם רצף של ארבעה ניצחונות, חזרו משום מקום להוביל במירוץ לווילד קארד ועוד עשויים להגיע לניו אינגלנד לעוד משחק פלייאוף בסיטואציה מסוימת. הפטריוטס נעצרו אחרי שלושה ניצחונות דרמטיים עם הפסד דרמטי לא פחות, במיאמי והם עדיין לא הבטיחו רשמית מקום בפלייאוף אפילו. יחד עם זאת, ניצחון, או הפסד של מיאמי, ייתן להם את ה-AFC מזרח ועם ניצחון לצד הפסדים של סינסינטי ואינדיאנפוליס, הקבוצה של בליצ'יק גם תזכה בשבוע החופש.

ההימור: ניו אינגלנד צריכה את הניצחון, בולטימור חייבת אותו. רייבנס

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
מחפש נקמה על הפלייאוף. בריידי/AP

פילדלפיה (6:8) - שיקגו (6:8), בין ראשון לשני, 3:30

עוד משחק ענק, הפעם על טהרת ה-NFC. האיגלס יקחו את המזרח עם ניצחון משולב בהפסד של דאלאס, הברס יזכו בצפון עם ניצחון לצד הפסדים של דטרויט וגרין ביי. התקופה הטובה של פילי נבלמה ורצף של חמישה ניצחונות נקטע בברוטליות עם 48 נקודות שהקבוצה חטפה במינסוטה. הדובים ניצחו שני משחקים קריטיים מאוד ועם ג'יי קאטלר מאחורי הסנטר, הם חייבים לקחת כל מה שאפשר, כאשר אחרי המשחק הזה הם עוד יארחו את גרין ביי במחזור הסיום. המאזן בין הקבוצות עד היום עומד על 11:1:30 מוחץ לטובת הברס, שניצחו ארבעה מחמשת המפגשים האחרונים ולא הפסידו בעיר האחווה מאז אוקטובר 2000.

ההימור: הפעם הם יפסידו. איגלס

סן פרנסיסקו (4:10) - אטלנטה (10:4), בין שני לשלישי, 3:30

עוד משחק שיועד להיות על הכול ורחוק מלהגשים זאת. הניינרס שוב בכושר ועם ארבעה ניצחונות רצופים. ההגנה מתקתקת, משחק הריצה עובד ורק קולין קפרניק ממשיך להעלות דאגות. הפאלקונס הצליחו לשפר מעט את המאזן העגום עד מאוד עם שני ניצחונות בשלושה משחקים, אבל גם זה לא יסתיר את העונה הנוראית שלהם. מאט ריאן ינסה להזיק להגנה המארחת, במה שיהיה המשחק הראשון בין הקבוצות מאז גמר ה-NFC האדיר של העונה שעברה, בסיומו הניינרס עלו לסופרבול.

ההימור: גם הפעם ידה של סן פרנסיסקו תהיה על העליונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully